Vakantiehuis La Chaumière de Keraluic

Vakantiehuis La Chaumière de Keraluic

8Fantastisch

Frankrijk, Bretagne, Plomeur

Op vakantie geweest naar La Chaumière de Keraluic?

8Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor La Chaumière de Keraluic voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

4 reviews over Vakantiehuis La Chaumière de Keraluic

• 2017
    7Familie Mertens01-07-2017

Mooie camping

Mooie camping, Nederlandstalige eigenaars, veel plek om te spelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• Oude reviews

10Anneke en Leo14-12-2016

Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben een leuke week gehad hier! De gite is leuk ingericht en met heerlijke bedden. Overdag hadden we veel zon, het was prachtig weer die week. Omgeving is schitterend met nog ongerepte natuur en prachtige stranden. De koeien in de aangrenzende wei gaven een heerlijk landelijk tintje aan ons verblijf. De eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam. We hebben lekker gegeten in de vele restaurantjes, vooral de moules-frites bij de rayon vert zijn zeer aan te bevelen. Voor de kinderen is dit plekje een paradijs, ze hebben alle ruimte om te spelen, ook op de kleine camping ernaast. In de open ruimte lagen stapels boeken en tijdschriften en ook tafeltennisbadjes en nog veel meer. Eigenlijk was een week te kort om alles te zien en hadden eigenlijk langer willen blijven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Wim Koopmans 04-08-2009

Super Gite en super vakantie

Keraluic, een heerlijk stukje Frankrijk. We hebben genoten!!! Veel gewandeld, veel gezien. De gite was prachtig en zeer goed onderhouden. Goede bedden. Aardige mensen met heel veel plezier in hun werk. We komen terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

0 tips over Vakantiehuis La Chaumière de Keraluic