34 reviews over Camping Aire Naturelle de Keraluic in het Nederlands

Fantastische familiecamping

Wim Koopmans
7-9-2008

Een rustige kleine camping met 25 plaatsen. Schoon, goed verzorgd en prachtig gelegen, zowel kindvriendelijk, als grijze-golf vriendelijk. We (2 volwassenen en 2 kleine kinderen) zijn er voor de derde keer geweest en komen beslist nog vaker.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Voor de tweede keer stonden we op deze fijne camping

Reinalien en Ivo
22-7-2007

Voor de tweede keer stonden we op deze fijne camping. Om ons heen hoorden we van gasten dat ze er ook al vaker waren geweest. Dat zegt het nodige...We hebben weer genoten, (bijna)alle kinderen spelen er met elkaar wat voor ons als ouders ook ontspannend werkt. De omgeving is prachtig en we hebben weer hele nieuwe plekken en stranden ontdekt. Het sanitair is nieuw en schoon en de Nederlandse eigenaars erg vriendelijk.

Gereisd Familie in Sun Jul 22 2007 19:58:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn hier in de zomer van 2006 geweest

Henrike
14-6-2007

Wij zijn hier in de zomer van 2006 geweest. Het is een absolute aanrader voor mensen die van natuur en rust houden.

De Nederlandse eigenaars zijn super vriendelijk. Ontbijt kun je bij hun bestellen en wordt in de ochtend door de plaatselijke bakker bij de receptie afgegeven. Heerlijk!

Gereisd Anders in juni 2007

2006

Mijn laatste bezoek aan Keraluic was in 2004

Marc Jagt
22-5-2006

Mijn laatste bezoek aan Keraluic was in 2004. Keraluic is een zeer ruime familie camping voor max. 25 plaatsen. De plekken zijn niet echt voorgedefinieerd maar iedereen staat aan de rand van het veld. De eigenaren zijn Nederlanders en dat trekt landgenoten aan. Het middenveld wordt gebruikt voor sport en spel. Voor kinderen die het zonder dagelijkse animatie of disco kunnen is het ideaal. Ze spelen met elkaar. Het sanitair is goed en schoon. Het wordt minstens 2 keer per dag schoongemaakt. De camping is niet moeilijk te vinden. Rijdt richting Plomeur en je kan de richtingborden niet missen.

Gereisd Anders in Mon May 22 2006 10:12:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aire Naturelle de Keraluic in Plomeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aire Naturelle de Keraluic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.