34 reviews over Camping Aire Naturelle de Keraluic in het Nederlands

Geweldige camping! Gaan zeker terug!

Ellen Gozeling
3-2-2013

Een heerlijke vakantie op camping Keraluic! Rustige camping waar de kinderen al hun fantasie kwijt kunnen in hun spel. Er wordt veel met elkaar gespeeld en gedeeld, zoals de stenen barbeque, waar menig worstje is gebraden. Met als toetje voor alle kinderen een marsmallow. De camping ziet er mooi uit. Veel groen en zonder asfalt. Receptie heeft ruime openingstijden en een winkeltje voor de dingen die je bent vergeten en af en toe een heerlijk ijsje. Het sanitairgebouw is mooi en altijd schoon. Volgend jaar weer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

nu we er zijn geweest zouden we nu ook doorrijden

sypko
9-1-2013

Helemaal eens met eerdere recensie. Campingbewakers zijn niet vriendelijk. Adverteren met grote plekken. Wij hadden aangekondigd met grote 6pers. tent en aanhangertje te komen. Kregen een veel te kleine plek, dus 2 nachten met z'n 5en in kleine tent. Later naar een andere plek (we hadden al betaald, dus geld was dan weg geweest) Maar dan waren we naar Hengoat gegaan in het Noorden. Op andere plek krap voor aanhanger erbij en auto. Wij werden dan gesommeerd de auto een meter naar voren te ztten (deze zou in zicht staan van medecampeerders. Maar voor onze buren natuurlijk geen probleem. De campingbewaker ...zijn wil was wet....en de manier waarop is werkelijk buiten alle proporties geweest. Oja, zelfs je tafel 2 meter buiten je plek zetten in de zon mocht niet. Kinderen werden gesommeerd op te houden met spelen. Veel van de campinggasten merkten dit. (vandaar van jaar 2012 geen recensies?) Maar goed, nu al genoeg negatieve energie gestoken in deze recensie. Nooit meer...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Rustige camping met zeer vriendelijke eigenaren.

Gert en Monique
29-8-2011

Coen en Tineke verwelkomen de gasten wanneer zij de camping op komen rijden. Ze zijn bereidt je te helpen met allerlei zaken: omgeving verkennen, suggesties voor regenachtige dagen, vertalen van het Frans, ondersteunen bij pech met de auto, taxi bestellen, en nog veel meer. Waarvind je nog zoveel gastvrijheid! wij hebben er een heerljke week gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Topper

Pieter en Ellen
22-7-2011

Zeer leuke tijd gehad op deze camping. Goed geregeld allemaal en een leuke plek om te zijn.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voldeed niet helemaal aan de verwachtingen

de Vijf
14-2-2010

Best een mooie camping, maar niet alle plekken zijn even ruim. Zeker niet op het middenveld, en daar heb je ook weinig privacy. Sanitairgebouw is vrij nieuw, douches zijn nogal koud. Een maal schoonmaken per dag in het hoogseizoen is te weinig. Bijna alleen maar Nederlanders op de camping, enkele Fransman. Veel kinderen die allemaal met elkaar spelen. Eigenaren letten (soms te) erg op de rust op de camping. Het weer was niet denderend, heel vaak bewolking die pas tegen de avond wegtrok. Temperatuur was goed, niet te koud en niet te warm. Direct bij aankomst alles betalen, en als je eerder weggaat, omdat je het weer niet goed vindt, of de camping niet leuk vindt, krijg je geen cent terug! Dat kom je op soortgelijke "echt Franse" campings niet snel tegen. In de omgeving is genoeg te doen, grote supermarkten zijn dichtbij.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Prachtige camping

Wim Koopmans
30-8-2009

Prachtige camping, goed sanitair, heerlijke ruime plekken, geen haagjes, alleen zijburen en open veld voor je. Veel te doen, redelijk weer, Coen en tineke hadden zelfs aan een kadootje voor onze jarige dochter gedacht. Geweldig.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

doorrijden

Hoek
26-8-2009

Dieptepunt in onze verder toffe Bretagne-vakantie. Camping Keraluic adverteert met 'ruime' plekken op de site. We reserveerden voor een tent met vier personen en betaalden 25% aan. We kregen ter plekke een trekkersplek toegewezen (3 bij 5 m.) midden op het veld, direct naast een andere tent (slechts een struikje ertussen). We zijn doorgetrokken naar Peumerit waar we een prachtige plaats van 300m2 konden betrekken op Penguilly . De argumentatie van Keraluic was: "u wist dat dit de laatste plek was en dan kunt u niet de mooiste plaats verwachten." Slechte argumentatie voor een camping! Wel gelijkwaardige prijzen berekenen, geen gelijkwaardige kwaliteit bieden. Jammer dat de eigenaren ook geen poging deden om tot een schikking betreft de aanbetaling te komen. Links laten liggen zouden wij zeggen en doorrijden naar Penguilly in Peumerit 15 km verderop.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Een camping zoals een camping moet zijn.

Fik de Bruijn
4-8-2009

Dit is een camping met sfeer, je voelt je er meteen thuis. Dat komt niet alleen door de vriendelijke, persoonlijke en ontspannen ontvangst. De goede sfeer wordt ook gemaakt door de gasten zelf! Door de kleinschaligheid kom je bijna iedere gast wel tegen, je maakt een praatje onder de afwas of zomaar ergens. De mensen die er staan hebben geen behoefte aan georganiseerd vermaak, ze zijn in staat om zichzelf te vermaken. Bovendien kunnen ze er ook SAMEN iets van maken, zonder dat dit enige verplichting leidt. Toen wij er stonden werd er vaak 'Kubb' gespeeld, een Zweeds spel met houten blokken. De kinderen vonden het geweldig en ook de volwassenen keken en speelden mee. Dit spel gaat populair worden! ALLE kinderen spelen samen, een beetje leeftijd bij leeftijd, maar ze spelen. Neem daarbij de twee betrokken eigenaren Tineke en Coen, en je hebt een prima camping. Het sanitair op de camping wordt prima onderhouden. De plaatsen zijn ruim, en het is er 's nachts nog echt stil. Aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

HEERLIJKE CAMPING MOOIE PLEKKEN

Dick van den Berg
20-5-2009

Prachtige rustige camping. Schitterende plaatsen. Zorgzame campingbaas. In voor en na seizoen over het algemeen heerlijk weer. Bretons. Goed en zeer toegankelijk sanitair. Veel mogelijkheden tot uitstapjes. Prachtige ruige stranden.

Gereisd Met partner in Wed May 20 2009 00:36:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Voor een onvergetelijke vakantie!!!

Huub en familie
8-10-2008

Wat een leuke camping, ruime plaatsten, schoon sanitair, s'nachts heerlijk rustig. s'ochtens verse broodjes bij de receptie en voor de eerste levensbehoefte kun je daar ook terrecht. We waren met 2 gezinnen met kinderen in de leeftijd: 6, 9 en 11 en allemaal hebben ze genoten. Vooral met emmertje en schepnet kreeftjes, mossels en krabben zoeken bij eb en de marsmallows op sávonds op de barbeque. Kortom: een geweldige camping!!

Gereisd Familie in augustus 2008

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aire Naturelle de Keraluic in Plomeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aire Naturelle de Keraluic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.