34 reviews over Camping Aire Naturelle de Keraluic in het Nederlands

geen tweede maal verblijven

MH
22-10-2014

afgelopen zomer vertoeft op deze camping. Het gevoel dat de uitbaters weinig emotionele affiniteit hebben met de campingbezoekers. Eerder het rendement dat voorrang krijgt. Zeer gericht op alle regels. De betaling hoeft onmiddellijk te gebeuren op dag één. Wat toch wel indruist met onze jarenlange kampeerervaring : afrekenen bij vertrek. Jammer, want de camping is op zich wel charmant en goed gelegen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Superplekkie in Bretagne!

Judith
16-8-2014

Een mooie, rustige camping met vriendelijke eigenaren en ruime plekken. Wij hebben een heerlijke en relaxte vakantie gehad. De omgeving is prachtig. Het weer was erg aangenaam. Het verse brood van de bakker is heerlijk. Er is een leuk speelhuisje en speeltuintje voor kinderen. Kortom: In de toekomst zullen wij deze camping graag nog eens bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

jammer niet voor herhaling vatbaar...

familiechbr
7-9-2013

Het is qua locatie goed, dichtbij zee, leuke dorpjes en het is absoluut een mooie omgeving. De locatie is goed op orde.

Alleen zoals in alle andere reviews te lezen is gaat het "mis"op het moment als je bepaalde dingen niet gewoon weg wil accepteren omdat het onredelijk is, dus wanneer er een discussie ontstaat. En het kan iets heel kleins zijn, en dan is er maar een die gelijk heeft en dat is.....

Daarnaast klopt het ook, de Wifi is er heel slecht, gewoon je emails lezen is niet vanzelfsprekend. Dit is zeker schokkend voor wat je hiervoor moet betalen....het is een beter verdienmodel dan van menig provider.

Erg jammer dus, wij komen hier nooit meer terug en wij zullen dit ook met onze kennis kring delen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Zeer aangename camping met gastvrije eigenaren!

Bart van Breemen
28-7-2013

Rustige kleine en groene camping in prachtige omgeving op slechts 5 km van het mooiste en rustigste stand van Frankrijk. Elke ochtend vers brood op bestelling en in de omgeving leuke plaatsjes, haventjes, markten, etc. De camping is ook bijzonder geschikt voor mensen met kinderen die lekker hun gang kunnen gaan. Om ca. 22.30 is de camping volledig rustig. De eigenaren zijn zeer aardig en behulpzaam en je kunt altijd bij ze terecht met vragen of voor een praatje.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch!

Trees Kerkhof-Veldman
15-6-2013

Wij hebben genoten van ons verblijf op camping Keraluic. Een rustige, schone, mooi gelegen 'groene' camping met bijzonder grote caravan of tent plaatsen. Ondanks de rust op en direct rondom de camping, zijn de winkels dichtbij en zijn de leuke Bretonse dorpjes en mooie steden gemakkelijk te bereiken. De zee is altijd rondom! Wandelroutes (verkrijgbaar op de camping) zijn zeer goed te doen. De eigenaren van de camping Coen en Tineke doen hun uiterste best het iedereen naar zijn of haar zin te maken en dat lukt ze goed. Het weer was heerlijk, natuurlijk was een regenbuitje niet te vermijden maar altijd weer daar de zon. Het terrein droogt zeer snel op zodat je vrijwel direct weer naar buiten kunt. Ook op het laagste punt van de camping (daar stonden wij). Het sanitair was zeer goed verzorgd, de douches heerlijk warm en volop ruimte voor je afwas.

Gereisd Met partner in mei 2013

Fijne rustige plek in het voorseizoen

D.B.Brouwer
4-6-2013

Wij waren er in onze meivakantie. Prima camping, er waren geen kinderen, camping was heerlijk rustig, we mochten staan waar we wilden. Bij aankomst kregen we een plattegrond van de omgeving en veel toeristische informatie. Coen en Tineke hadden leuke tips om naar toe te gaan en leuke restaurantjes. Speciaal voor ons werd dagelijks vers brood gehaald! Sanitair was top,lekkere warme douches. Absolute aanrader voor mensen die van rust en natuur houden.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne rustige plek in het voorseizoen

D.B.Brouwer
4-6-2013

Wij waren er in onze meivakantie. Prima camping, er waren geen kinderen, camping was heerlijk rustig, we mochten staan waar we wilden. Bij aankomst kregen we een plattegrond van de omgeving en veel toeristische informatie. Coen en Tineke hadden leuke tips om naar toe te gaan en leuke restaurantjes. Er was lekker vers brood, speciaal voor ons gehaald. Sanitair was top, lekkere warme douches! Absolute aanrader voor mensen die van natuur en rust houden.

Gereisd Met partner in mei 2013

heerlijke camping

familie Gruben
22-5-2013

Het is een mooie, kleine camping (25 plaatsen) met over het algemeen ruime staanplaatsen. De camping is uitermate geschikt voor ouders met kinderen tot ongeveer 14 jaar. De omgeving heeft van alles te bieden. Als je op de camping aankomt krijg je een plattegrond van de omgeving die ook nog eens mondeling wordt toegelicht door de eigenaar. De camping bevindt zich op 6 km van de zee (mooie stranden). Overdag is het erg rustig omdat de meesten weg zijn en 's-avonds is het erg gezellig met regelmatig een volleybal of pingpong wedstrijdje. De eigenaren Coen & Tineke zijn erg betrokken, vriendelijk en zorgen dat hun gasten het naar hun zin hebben. Het sanitair is prima in orde.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Voor ons laatste keer!

rejariki
31-3-2013

Wifi is, in tegenstelling tot wat eigenaar vertelde, niet overal bereikbaar op de camping. Na opzetten tent het verzoek direct te willen betalen. Nooit eerder meegemaakt in onze lange periode van kamperen. Geen restitutie dus na een periode erg slecht weer ons vooruitbetaalde geld kwijt en verder richting zon gegaan, daardoor een duurdere vakantie dan gehoopt. Geen mogelijkheid om dit te bespreken. Met heimwee denken wij aan eerdere vakanties toen er nog andere eigenaren waren. Deze zomervakantie vergeten we het liefst heel snel en niet eens vanwege het weer!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Genoten! We komen graag nog eens!

Veronique
11-2-2013

De camping is ruim en groen. Met heel veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Omgeving heeft veel te bieden. Vooral het strand is erg mooi en lekker dichtbij. En het binnenkomen van de vissersvloot is een echte aanrader. Veel leuke dorpjes en steden dichtbij om naar de markt te gaan. Grote supermarkt voor alle boodschappen op 5 minuten. En voor het vergeten pak melk kun je bij de receptie terecht. De camping heeft een mooi en schoon sanitair, en vooral met kleine kinderen is de wasmachine heel welkom. Familie van Dorssen: jullie zien ons zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aire Naturelle de Keraluic in Plomeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aire Naturelle de Keraluic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.