8,5

2007

Wij zijn hier in de zomer van 2006 geweest

Henrike
14-6-2007

Wij zijn hier in de zomer van 2006 geweest. Het is een absolute aanrader voor mensen die van natuur en rust houden.

De Nederlandse eigenaars zijn super vriendelijk. Ontbijt kun je bij hun bestellen en wordt in de ochtend door de plaatselijke bakker bij de receptie afgegeven. Heerlijk!

Gereisd Anders in juni 2007
2006

Mijn laatste bezoek aan Keraluic was in 2004

Marc Jagt
22-5-2006

Mijn laatste bezoek aan Keraluic was in 2004. Keraluic is een zeer ruime familie camping voor max. 25 plaatsen. De plekken zijn niet echt voorgedefinieerd maar iedereen staat aan de rand van het veld. De eigenaren zijn Nederlanders en dat trekt landgenoten aan. Het middenveld wordt gebruikt voor sport en spel. Voor kinderen die het zonder dagelijkse animatie of disco kunnen is het ideaal. Ze spelen met elkaar. Het sanitair is goed en schoon. Het wordt minstens 2 keer per dag schoongemaakt. De camping is niet moeilijk te vinden. Rijdt richting Plomeur en je kan de richtingborden niet missen.

Gereisd Anders in Mon May 22 2006 10:12:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aire Naturelle de Keraluic in Plomeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aire Naturelle de Keraluic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.