13 reviews over Camping Aire Naturelle de Keraluic in het Nederlands

Mooie camping

RILJU
16-8-2017

Mooie kleinschalige camping met heel ruime staanplaatsen met zowel schaduw als zon. Sanitair is keurig verzorgd. Wij vonden het aantal toiletten aan de krappe kant. 1x per week komt er een goede pizza bakker en 1x per week (bij goed weer) een crêpe bakker. Ligging van de camping is prima. Op 5 minuten hyper L'Eclerc en ook een heel mooie Biocoop waar je zeker het brood eens van moet gaan proeven. Je zit in het uiterste zuidelijke puntje van Bretagne dus even rijden om een en ander te zien maar de omgeving binnen een straal van 30km van de camping is al fantastisch. Quimper is leuke en mooie stad en erg dichtbij. Wij vonden de gastvrijheid wel een minpuntje. Zakelijke ontvangst, meteen betalen bij aankomst, warm water toiletgebouw afgesloten na 10h30, geen stopcontacten in toiletgebouw (dus dames laat je fohn thuis).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Een warm welkom

Femke Heintzbergen
4-8-2017

We hebben ontzettend genoten van de prachtige camping die Coen en Tineke met veel zorg en liefde runnen. De camping opzet is prachtig. Op een veld, omringd met bomen en struiken waardoor iedereen een eigen plek kan creëren. We voelden ons er meteen thuis. Ondanks het toch wel wisselvallige weer hebben we een fantastische tijd gehad. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en hebben veel geduld met (jonge) kinderen. Af en toe werd (samen met de kids) een kampvuur aan gedaan en kwamen de marshmallows te voorschijn. In de omgeving zijn prachtige strandjes. Tip: lodonnec of het eiland ile de glenan! Morton, een prachtige omgeving en plek die het bezoeken meer dan waard is!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Het was super!

kampeer genieters
28-10-2016

Twee weken met het gezin in de huurtent verbleven. Super! Wat een fantastische camping en wat een prachtige omgeving. Chapeau, Volgend jaar weer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Precies wat we zochten

Jakko
25-7-2016

1 week op keraluic verbleven. Dit beviel prima en smaakte naar meer. Hartelijke ontvangst door de eigenaren, die ook goede tips geven. Camping heeft weinig extra voorzieningen, maar de sfeer is er niet minder om: het ziet er mooi uit, campingplekken zijn ruim. Al het nodige is er en is schoon en prima onderhouden. Dan ook nog gelegen in een prachtige omgeving, super verblijf gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke camping, heerlijke vakentie

fam Verkerk
13-11-2014

We hebben in juli 3 heerlijke weken doorgebracht op deze camping, Het is een kleine familie camping, Coen & Tineke hebben alles prima geregeld. Ze staan klaar met goede tips en een praatje, Keurig sanitair, een veilige camping voor de kinderen, 's ochtends vers brood op de camping. De stranden waren schoon, rustig en mooi. Een camping die in ons favorieten lijstje is gezet.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Superplekkie in Bretagne!

Judith
16-8-2014

Een mooie, rustige camping met vriendelijke eigenaren en ruime plekken. Wij hebben een heerlijke en relaxte vakantie gehad. De omgeving is prachtig. Het weer was erg aangenaam. Het verse brood van de bakker is heerlijk. Er is een leuk speelhuisje en speeltuintje voor kinderen. Kortom: In de toekomst zullen wij deze camping graag nog eens bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

jammer niet voor herhaling vatbaar...

familiechbr
7-9-2013

Het is qua locatie goed, dichtbij zee, leuke dorpjes en het is absoluut een mooie omgeving. De locatie is goed op orde.

Alleen zoals in alle andere reviews te lezen is gaat het "mis"op het moment als je bepaalde dingen niet gewoon weg wil accepteren omdat het onredelijk is, dus wanneer er een discussie ontstaat. En het kan iets heel kleins zijn, en dan is er maar een die gelijk heeft en dat is.....

Daarnaast klopt het ook, de Wifi is er heel slecht, gewoon je emails lezen is niet vanzelfsprekend. Dit is zeker schokkend voor wat je hiervoor moet betalen....het is een beter verdienmodel dan van menig provider.

Erg jammer dus, wij komen hier nooit meer terug en wij zullen dit ook met onze kennis kring delen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

heerlijke camping

familie Gruben
22-5-2013

Het is een mooie, kleine camping (25 plaatsen) met over het algemeen ruime staanplaatsen. De camping is uitermate geschikt voor ouders met kinderen tot ongeveer 14 jaar. De omgeving heeft van alles te bieden. Als je op de camping aankomt krijg je een plattegrond van de omgeving die ook nog eens mondeling wordt toegelicht door de eigenaar. De camping bevindt zich op 6 km van de zee (mooie stranden). Overdag is het erg rustig omdat de meesten weg zijn en 's-avonds is het erg gezellig met regelmatig een volleybal of pingpong wedstrijdje. De eigenaren Coen & Tineke zijn erg betrokken, vriendelijk en zorgen dat hun gasten het naar hun zin hebben. Het sanitair is prima in orde.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Genoten! We komen graag nog eens!

Veronique
11-2-2013

De camping is ruim en groen. Met heel veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Omgeving heeft veel te bieden. Vooral het strand is erg mooi en lekker dichtbij. En het binnenkomen van de vissersvloot is een echte aanrader. Veel leuke dorpjes en steden dichtbij om naar de markt te gaan. Grote supermarkt voor alle boodschappen op 5 minuten. En voor het vergeten pak melk kun je bij de receptie terecht. De camping heeft een mooi en schoon sanitair, en vooral met kleine kinderen is de wasmachine heel welkom. Familie van Dorssen: jullie zien ons zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Geweldige camping! Gaan zeker terug!

Ellen Gozeling
3-2-2013

Een heerlijke vakantie op camping Keraluic! Rustige camping waar de kinderen al hun fantasie kwijt kunnen in hun spel. Er wordt veel met elkaar gespeeld en gedeeld, zoals de stenen barbeque, waar menig worstje is gebraden. Met als toetje voor alle kinderen een marsmallow. De camping ziet er mooi uit. Veel groen en zonder asfalt. Receptie heeft ruime openingstijden en een winkeltje voor de dingen die je bent vergeten en af en toe een heerlijk ijsje. Het sanitairgebouw is mooi en altijd schoon. Volgend jaar weer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aire Naturelle de Keraluic in Plomeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aire Naturelle de Keraluic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.