7 reviews over Camping Aire Naturelle de Keraluic in het Nederlands

Giet in Finistère Sud

Reinier Quast
1-9-2017

Deze Camping gecombineerd met 1 grotere gite en 3 kleinere ligt een kilometer of 7 van het strand in zuidelijke of westelijke richting (Voor surfer is La Torche een begrip). Voor wandelaars of fietsers ideale uitvalsbasis. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaars, alles zeer gastvrij, schoon en rustig. We hebben vooral genoten van de croissants 's ochtends 97 dagen per week!, de pizza op maandagavond, vers gebakken op de camping en de crêpes op vrijdagavond. Heerlijk uitgerust, goed internet mits wimax 100% functioneel. We zijn in NL best verwend wat dat betreft.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

geen tweede maal verblijven

MH
22-10-2014

afgelopen zomer vertoeft op deze camping. Het gevoel dat de uitbaters weinig emotionele affiniteit hebben met de campingbezoekers. Eerder het rendement dat voorrang krijgt. Zeer gericht op alle regels. De betaling hoeft onmiddellijk te gebeuren op dag één. Wat toch wel indruist met onze jarenlange kampeerervaring : afrekenen bij vertrek. Jammer, want de camping is op zich wel charmant en goed gelegen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Zeer aangename camping met gastvrije eigenaren!

Bart van Breemen
28-7-2013

Rustige kleine en groene camping in prachtige omgeving op slechts 5 km van het mooiste en rustigste stand van Frankrijk. Elke ochtend vers brood op bestelling en in de omgeving leuke plaatsjes, haventjes, markten, etc. De camping is ook bijzonder geschikt voor mensen met kinderen die lekker hun gang kunnen gaan. Om ca. 22.30 is de camping volledig rustig. De eigenaren zijn zeer aardig en behulpzaam en je kunt altijd bij ze terecht met vragen of voor een praatje.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons laatste keer!

rejariki
31-3-2013

Wifi is, in tegenstelling tot wat eigenaar vertelde, niet overal bereikbaar op de camping. Na opzetten tent het verzoek direct te willen betalen. Nooit eerder meegemaakt in onze lange periode van kamperen. Geen restitutie dus na een periode erg slecht weer ons vooruitbetaalde geld kwijt en verder richting zon gegaan, daardoor een duurdere vakantie dan gehoopt. Geen mogelijkheid om dit te bespreken. Met heimwee denken wij aan eerdere vakanties toen er nog andere eigenaren waren. Deze zomervakantie vergeten we het liefst heel snel en niet eens vanwege het weer!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Rustige camping met zeer vriendelijke eigenaren.

Gert en Monique
29-8-2011

Coen en Tineke verwelkomen de gasten wanneer zij de camping op komen rijden. Ze zijn bereidt je te helpen met allerlei zaken: omgeving verkennen, suggesties voor regenachtige dagen, vertalen van het Frans, ondersteunen bij pech met de auto, taxi bestellen, en nog veel meer. Waarvind je nog zoveel gastvrijheid! wij hebben er een heerljke week gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Voldeed niet helemaal aan de verwachtingen

de Vijf
14-2-2010

Best een mooie camping, maar niet alle plekken zijn even ruim. Zeker niet op het middenveld, en daar heb je ook weinig privacy. Sanitairgebouw is vrij nieuw, douches zijn nogal koud. Een maal schoonmaken per dag in het hoogseizoen is te weinig. Bijna alleen maar Nederlanders op de camping, enkele Fransman. Veel kinderen die allemaal met elkaar spelen. Eigenaren letten (soms te) erg op de rust op de camping. Het weer was niet denderend, heel vaak bewolking die pas tegen de avond wegtrok. Temperatuur was goed, niet te koud en niet te warm. Direct bij aankomst alles betalen, en als je eerder weggaat, omdat je het weer niet goed vindt, of de camping niet leuk vindt, krijg je geen cent terug! Dat kom je op soortgelijke "echt Franse" campings niet snel tegen. In de omgeving is genoeg te doen, grote supermarkten zijn dichtbij.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

doorrijden

Hoek
26-8-2009

Dieptepunt in onze verder toffe Bretagne-vakantie. Camping Keraluic adverteert met 'ruime' plekken op de site. We reserveerden voor een tent met vier personen en betaalden 25% aan. We kregen ter plekke een trekkersplek toegewezen (3 bij 5 m.) midden op het veld, direct naast een andere tent (slechts een struikje ertussen). We zijn doorgetrokken naar Peumerit waar we een prachtige plaats van 300m2 konden betrekken op Penguilly . De argumentatie van Keraluic was: "u wist dat dit de laatste plek was en dan kunt u niet de mooiste plaats verwachten." Slechte argumentatie voor een camping! Wel gelijkwaardige prijzen berekenen, geen gelijkwaardige kwaliteit bieden. Jammer dat de eigenaren ook geen poging deden om tot een schikking betreft de aanbetaling te komen. Links laten liggen zouden wij zeggen en doorrijden naar Penguilly in Peumerit 15 km verderop.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aire Naturelle de Keraluic in Plomeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aire Naturelle de Keraluic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.