3 reviews over Camping Aire Naturelle de Keraluic in het Nederlands

2008

Voor een onvergetelijke vakantie!!!

Huub en familie
8-10-2008

Wat een leuke camping, ruime plaatsten, schoon sanitair, s'nachts heerlijk rustig. s'ochtens verse broodjes bij de receptie en voor de eerste levensbehoefte kun je daar ook terrecht. We waren met 2 gezinnen met kinderen in de leeftijd: 6, 9 en 11 en allemaal hebben ze genoten. Vooral met emmertje en schepnet kreeftjes, mossels en krabben zoeken bij eb en de marsmallows op sávonds op de barbeque. Kortom: een geweldige camping!!

Gereisd Familie in augustus 2008

Fantastische familiecamping

Wim Koopmans
7-9-2008

Een rustige kleine camping met 25 plaatsen. Schoon, goed verzorgd en prachtig gelegen, zowel kindvriendelijk, als grijze-golf vriendelijk. We (2 volwassenen en 2 kleine kinderen) zijn er voor de derde keer geweest en komen beslist nog vaker.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Voor de tweede keer stonden we op deze fijne camping

Reinalien en Ivo
22-7-2007

Voor de tweede keer stonden we op deze fijne camping. Om ons heen hoorden we van gasten dat ze er ook al vaker waren geweest. Dat zegt het nodige...We hebben weer genoten, (bijna)alle kinderen spelen er met elkaar wat voor ons als ouders ook ontspannend werkt. De omgeving is prachtig en we hebben weer hele nieuwe plekken en stranden ontdekt. Het sanitair is nieuw en schoon en de Nederlandse eigenaars erg vriendelijk.

Gereisd Familie in Sun Jul 22 2007 19:58:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aire Naturelle de Keraluic in Plomeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aire Naturelle de Keraluic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.