9 reviews over Camping Aire Naturelle de Keraluic in het Nederlands

Fijne camping

Rob en Marijke
12-6-2019

Een mooie groene camping rustig gelegen.Wij werden heel vriendelijk ontvangen.We mochten eerst een plaats zoeken en de vouwwagen neerzetten.Daarna hebben we ons ingeschreven.Wij konden al brood bestellen omdat er aardig wat gasten stonden.Het sanitair werd goed schoon gehouden.Coen en Tineke namen de tijd voor een praatje.De omgeving is prachtig veel kliffen.En ook leuke steden.Wij hebben de vouwwagen lekker droog ingepakt en de laatste nacht op een kamer geslapen.Keurig met eigen douche en toilet een lekker bed en s,morgens een heerlijk ontbijt.Wij hebben ons echt thuis gevoeld op deze camping en de eigenaren stralen uit dat ze het leuk vinden om gasten te ontvangen.Ook voldoende winkels in de buurt.

Camping eenvoudig en mooi, behulpzame eigenaren

Diederik Bijl
1-7-2017

De camping is landelijk gelegen tussen akkers. Het is een eenvoudige camping, met mooie en ruime kampeerplaatsen op groot veld met grasbodem. Sanitair is simpel en wordt goed schoongehouden.

Nederlandse eigenaren zijn vriendelijk, behulpzaam en weten veel over goede restaurants in de omgeving, wandelmogelijkheden en stranden. In de buurt en zeker langs de kust loopt een prachtige GR wandelroute. In de buurt zijn levendige vissershavens en het oude Quimper.

Let op: de camping is niet gericht op campers en ook honden zijn niet welkom (op basis ervaring in het verleden).

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hele fijne camping met zeer vriendelijk beheer.

Hans en Annemiek
26-8-2016

Gewoon n fijne camping met n gezellige sfeer. faciliteiten ruim voldoende. prima uitvalsbasis voor zuid en west Bretagne.

Een top camping

Albert jan en marieke
21-7-2016

Een heerlijke en rustige camping met ruime plaatsen, mooie mix van jonge stellen met kinderen en ouderen zonder kinderen. Vanaf 23:00 tot 9:00 is het muisstil en her en der zitten mensen heerlijk voor hun tent nog van een wijntje te genieten. Schoon en goed sanitair, broodjes in de kampwinkel en op maandag heerlijke pizza's op de camping. Vanuit de camping is het heerlijk fietsen naar de verschillende haventjes en stranden, de mooiste en rustige stranden op ca 25 min fietsen. Voor ons was dit het echte kamperen!

Gereisd Met partner in juli 2016

fantastisch!

Trees Kerkhof-Veldman
15-6-2013

Wij hebben genoten van ons verblijf op camping Keraluic. Een rustige, schone, mooi gelegen 'groene' camping met bijzonder grote caravan of tent plaatsen. Ondanks de rust op en direct rondom de camping, zijn de winkels dichtbij en zijn de leuke Bretonse dorpjes en mooie steden gemakkelijk te bereiken. De zee is altijd rondom! Wandelroutes (verkrijgbaar op de camping) zijn zeer goed te doen. De eigenaren van de camping Coen en Tineke doen hun uiterste best het iedereen naar zijn of haar zin te maken en dat lukt ze goed. Het weer was heerlijk, natuurlijk was een regenbuitje niet te vermijden maar altijd weer daar de zon. Het terrein droogt zeer snel op zodat je vrijwel direct weer naar buiten kunt. Ook op het laagste punt van de camping (daar stonden wij). Het sanitair was zeer goed verzorgd, de douches heerlijk warm en volop ruimte voor je afwas.

Gereisd Met partner in mei 2013

Fijne rustige plek in het voorseizoen

D.B.Brouwer
4-6-2013

Wij waren er in onze meivakantie. Prima camping, er waren geen kinderen, camping was heerlijk rustig, we mochten staan waar we wilden. Bij aankomst kregen we een plattegrond van de omgeving en veel toeristische informatie. Coen en Tineke hadden leuke tips om naar toe te gaan en leuke restaurantjes. Speciaal voor ons werd dagelijks vers brood gehaald! Sanitair was top,lekkere warme douches. Absolute aanrader voor mensen die van rust en natuur houden.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne rustige plek in het voorseizoen

D.B.Brouwer
4-6-2013

Wij waren er in onze meivakantie. Prima camping, er waren geen kinderen, camping was heerlijk rustig, we mochten staan waar we wilden. Bij aankomst kregen we een plattegrond van de omgeving en veel toeristische informatie. Coen en Tineke hadden leuke tips om naar toe te gaan en leuke restaurantjes. Er was lekker vers brood, speciaal voor ons gehaald. Sanitair was top, lekkere warme douches! Absolute aanrader voor mensen die van natuur en rust houden.

Gereisd Met partner in mei 2013

Topper

Pieter en Ellen
22-7-2011

Zeer leuke tijd gehad op deze camping. Goed geregeld allemaal en een leuke plek om te zijn.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

HEERLIJKE CAMPING MOOIE PLEKKEN

Dick van den Berg
20-5-2009

Prachtige rustige camping. Schitterende plaatsen. Zorgzame campingbaas. In voor en na seizoen over het algemeen heerlijk weer. Bretons. Goed en zeer toegankelijk sanitair. Veel mogelijkheden tot uitstapjes. Prachtige ruige stranden.

Gereisd Met partner in Wed May 20 2009 00:36:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aire Naturelle de Keraluic in Plomeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aire Naturelle de Keraluic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.