Camping Aire Naturelle de Keraluic

Meer camping info

38 reviews over Camping Aire Naturelle de Keraluic

• 2019
    8Wim19-08-2019

Fijne camping op prima locatie.

Fijne camping met super aardige nederlandse eigenaren. Mooie ruime plaatsen en schoon sanitair. In de omgeving is genoeg te doen en te ontdekken. Fijne week gehad hier tijdens ons rondje Frankrijk.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Rob en Marijke12-06-2019

Fijne camping

Een mooie groene camping rustig gelegen.Wij werden heel vriendelijk ontvangen.We mochten eerst een plaats zoeken en de vouwwagen neerzetten.Daarna hebben we ons ingeschreven.Wij konden al brood bestellen omdat er aardig wat gasten stonden.Het sanitair werd goed schoon gehouden.Coen en Tineke namen de tijd voor een praatje.De omgeving is prachtig veel kliffen.En ook leuke steden.Wij hebben de vouwwagen lekker droog ingepakt en de laatste nacht op een kamer geslapen.Keurig met eigen douche en toilet een lekker bed en s,morgens een heerlijk ontbijt.Wij hebben ons echt thuis gevoeld op deze camping en de eigenaren stralen uit dat ze het leuk vinden om gasten te ontvangen.Ook voldoende winkels in de buurt.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

9Reinier Quast 01-09-2017

Giet in Finistère Sud

Deze Camping gecombineerd met 1 grotere gite en 3 kleinere ligt een kilometer of 7 van het strand in zuidelijke of westelijke richting (Voor surfer is La Torche een begrip). Voor wandelaars of fietsers ideale uitvalsbasis. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaars, alles zeer gastvrij, schoon en rustig. We hebben vooral genoten van de croissants 's ochtends 97 dagen per week!, de pizza op maandagavond, vers gebakken op de camping en de crêpes op vrijdagavond. Heerlijk uitgerust, goed internet mits wimax 100% functioneel. We zijn in NL best verwend wat dat betreft.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8RILJU16-08-2017

Mooie camping

Mooie kleinschalige camping met heel ruime staanplaatsen met zowel schaduw als zon. Sanitair is keurig verzorgd. Wij vonden het aantal toiletten aan de krappe kant. 1x per week komt er een goede pizza bakker en 1x per week (bij goed weer) een crêpe bakker. Ligging van de camping is prima. Op 5 minuten hyper L'Eclerc en ook een heel mooie Biocoop waar je zeker het brood eens van moet gaan proeven. Je zit in het uiterste zuidelijke puntje van Bretagne dus even rijden om een en ander te zien maar de omgeving binnen een straal van 30km van de camping is al fantastisch. Quimper is leuke en mooie stad en erg dichtbij. Wij vonden de gastvrijheid wel een minpuntje. Zakelijke ontvangst, meteen betalen bij aankomst, warm water toiletgebouw afgesloten na 10h30, geen stopcontacten in toiletgebouw (dus dames laat je fohn thuis).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Femke Heintzbergen04-08-2017

Een warm welkom

We hebben ontzettend genoten van de prachtige camping die Coen en Tineke met veel zorg en liefde runnen. De camping opzet is prachtig. Op een veld, omringd met bomen en struiken waardoor iedereen een eigen plek kan creëren. We voelden ons er meteen thuis. Ondanks het toch wel wisselvallige weer hebben we een fantastische tijd gehad. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en hebben veel geduld met (jonge) kinderen. Af en toe werd (samen met de kids) een kampvuur aan gedaan en kwamen de marshmallows te voorschijn. In de omgeving zijn prachtige strandjes. Tip: lodonnec of het eiland ile de glenan! Morton, een prachtige omgeving en plek die het bezoeken meer dan waard is!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Diederik Bijl01-07-2017

Camping eenvoudig en mooi, behulpzame eigenaren

De camping is landelijk gelegen tussen akkers. Het is een eenvoudige camping, met mooie en ruime kampeerplaatsen op groot veld met grasbodem. Sanitair is simpel en wordt goed schoongehouden.

Nederlandse eigenaren zijn vriendelijk, behulpzaam en weten veel over goede restaurants in de omgeving, wandelmogelijkheden en stranden. In de buurt en zeker langs de kust loopt een prachtige GR wandelroute. In de buurt zijn levendige vissershavens en het oude Quimper.

Let op: de camping is niet gericht op campers en ook honden zijn niet welkom (op basis ervaring in het verleden).

Gereisd met partner in mei 2017

• 9kampeer genieters28-10-2016

Het was super!

Twee weken met het gezin in de huurtent verbleven. Super! Wat een fantastische camping en wat een prachtige omgeving. Chapeau, Volgend jaar weer.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Hans en Annemiek26-08-2016

Hele fijne camping met zeer vriendelijk beheer.

Gewoon n fijne camping met n gezellige sfeer. faciliteiten ruim voldoende. prima uitvalsbasis voor zuid en west Bretagne.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Jakko25-07-2016

Precies wat we zochten

1 week op keraluic verbleven. Dit beviel prima en smaakte naar meer. Hartelijke ontvangst door de eigenaren, die ook goede tips geven. Camping heeft weinig extra voorzieningen, maar de sfeer is er niet minder om: het ziet er mooi uit, campingplekken zijn ruim. Al het nodige is er en is schoon en prima onderhouden. Dan ook nog gelegen in een prachtige omgeving, super verblijf gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Albert jan en marieke21-07-2016

Een top camping

Een heerlijke en rustige camping met ruime plaatsen, mooie mix van jonge stellen met kinderen en ouderen zonder kinderen. Vanaf 23:00 tot 9:00 is het muisstil en her en der zitten mensen heerlijk voor hun tent nog van een wijntje te genieten. Schoon en goed sanitair, broodjes in de kampwinkel en op maandag heerlijke pizza's op de camping. Vanuit de camping is het heerlijk fietsen naar de verschillende haventjes en stranden, de mooiste en rustige stranden op ca 25 min fietsen. Voor ons was dit het echte kamperen!

Gereisd met partner in juli 2016

Camping Aire Naturelle de Keraluic info