Camping Aire Naturelle de Keraluic

8,4

33 reviews over Camping Aire Naturelle de Keraluic in het Nederlands

Giet in Finistère Sud

Reinier Quast , 1-9-2017

Deze Camping gecombineerd met 1 grotere gite en 3 kleinere ligt een kilometer of 7 van het strand in zuidelijke of westelijke richting (Voor surfer is La Torche een begrip). Voor wandelaars of fietsers ideale uitvalsbasis. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaars, alles zeer gastvrij, schoon en rustig. We hebben vooral genoten van de croissants 's ochtends 97 dagen per week!, de pizza op maandagavond, vers gebakken op de camping en de crêpes op vrijdagavond. Heerlijk uitgerust, goed internet mits wimax 100% functioneel. We zijn in NL best verwend wat dat betreft.

Mooie camping

RILJU, 16-8-2017

Mooie kleinschalige camping met heel ruime staanplaatsen met zowel schaduw als zon. Sanitair is keurig verzorgd. Wij vonden het aantal toiletten aan de krappe kant. 1x per week komt er een goede pizza bakker en 1x per week (bij goed weer) een crêpe bakker.

Ligging van de camping is prima. Op 5 minuten hyper L'Eclerc en ook een heel mooie Biocoop waar je zeker het brood eens van moet gaan proeven. Je zit in het uiterste zuidelijke puntje van Bretagne dus even rijden om een en ander te zien maar de omgeving binnen een straal van 30km van de camping is al fantastisch. Quimper is leuke en mooie stad en erg dichtbij.

Wij vonden de gastvrijheid wel een minpuntje. Zakelijke ontvangst, meteen betalen bij aankomst, warm water toiletgebouw afgesloten na 10h30, geen stopcontacten in toiletgebouw (dus dames laat je fohn thuis).

Een warm welkom

Femke Heintzbergen, 4-8-2017

We hebben ontzettend genoten van de prachtige camping die Coen en Tineke met veel zorg en liefde runnen. De camping opzet is prachtig. Op een veld, omringd met bomen en struiken waardoor iedereen een eigen plek kan creëren. We voelden ons er meteen thuis. Ondanks het toch wel wisselvallige weer hebben we een fantastische tijd gehad. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en hebben veel geduld met (jonge) kinderen. Af en toe werd (samen met de kids) een kampvuur aan gedaan en kwamen de marshmallows te voorschijn. In de omgeving zijn prachtige strandjes. Tip: lodonnec of het eiland ile de glenan! Morton, een prachtige omgeving en plek die het bezoeken meer dan waard is!

Camping eenvoudig en mooi, behulpzame eigenaren

Diederik Bijl, 1-7-2017

De camping is landelijk gelegen tussen akkers. Het is een eenvoudige camping, met mooie en ruime kampeerplaatsen op groot veld met grasbodem. Sanitair is simpel en wordt goed schoongehouden.

Nederlandse eigenaren zijn vriendelijk, behulpzaam en weten veel over goede restaurants in de omgeving, wandelmogelijkheden en stranden.

In de buurt en zeker langs de kust loopt een prachtige GR wandelroute. In de buurt zijn levendige vissershavens en het oude Quimper.

Let op: de camping is niet gericht op campers en ook honden zijn niet welkom (op basis ervaring in het verleden).

Het was super!

kampeer genieters, 28-10-2016

Twee weken met het gezin in de huurtent verbleven. Super! Wat een fantastische camping en wat een prachtige omgeving. Chapeau, Volgend jaar weer.

Hele fijne camping met zeer vriendelijk beheer.

Hans en Annemiek, 26-8-2016

Gewoon n fijne camping met n gezellige sfeer. faciliteiten ruim voldoende. prima uitvalsbasis voor zuid en west Bretagne.

Precies wat we zochten

Jakko, 25-7-2016

1 week op keraluic verbleven. Dit beviel prima en smaakte naar meer. Hartelijke ontvangst door de eigenaren, die ook goede tips geven. Camping heeft weinig extra voorzieningen, maar de sfeer is er niet minder om: het ziet er mooi uit, campingplekken zijn ruim. Al het nodige is er en is schoon en prima onderhouden. Dan ook nog gelegen in een prachtige omgeving, super verblijf gehad!

Een top camping

Albert jan en marieke, 21-7-2016

Een heerlijke en rustige camping met ruime plaatsen, mooie mix van jonge stellen met kinderen en ouderen zonder kinderen. Vanaf 23:00 tot 9:00 is het muisstil en her en der zitten mensen heerlijk voor hun tent nog van een wijntje te genieten. Schoon en goed sanitair, broodjes in de kampwinkel en op maandag heerlijke pizza's op de camping. Vanuit de camping is het heerlijk fietsen naar de verschillende haventjes en stranden, de mooiste en rustige stranden op ca 25 min fietsen. Voor ons was dit het echte kamperen!

Heerlijke camping, heerlijke vakentie

fam Verkerk, 13-11-2014

We hebben in juli 3 heerlijke weken doorgebracht op deze camping, Het is een kleine familie camping, Coen & Tineke hebben alles prima geregeld. Ze staan klaar met goede tips en een praatje, Keurig sanitair, een veilige camping voor de kinderen, 's ochtends vers brood op de camping. De stranden waren schoon, rustig en mooi. Een camping die in ons favorieten lijstje is gezet.

geen tweede maal verblijven

MH, 22-10-2014

afgelopen zomer vertoeft op deze camping. Het gevoel dat de uitbaters weinig emotionele affiniteit hebben met de campingbezoekers. Eerder het rendement dat voorrang krijgt. Zeer gericht op alle regels. De betaling hoeft onmiddellijk te gebeuren op dag één. Wat toch wel indruist met onze jarenlange kampeerervaring : afrekenen bij vertrek.

Jammer, want de camping is op zich wel charmant en goed gelegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aire Naturelle de Keraluic in Plomeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aire Naturelle de Keraluic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aire Naturelle de Keraluic scoort een 8.37 uit 10 op basis van 36 reviews.