Camping Pen Palud

3 reviews over Camping Pen Palud in het Nederlands

Fijne camping in de Morbihan

Maarten
4-8-2016

Camping Pen Palud is een nette camping op de grens van de departementen Morbihan en Finistere. De camping is mooi gelegen: je loopt in 5 minuten naar het strand van Lomener. Dat is een leuk plaatsje met wat gezellige restaurantjes en een royale supermarkt.

De campingeigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De camping beschikt over een zwembad (deels buiten, deels binnen). Ook is een ruime sporthal aanwezig op het terrein. Er zijn heel veel verhuuraccommodaties op de camping en dat neemt de campingsfeer wel wat weg. Het toiletgebouw is 24 u. open, de douches en wasgelegenheid sluiten om half 11. Dat betekent dat er na half 11 één wastafel beschikbaar is en soms stonden we in de rij om onze tanden te poetsen.

De streekis mooi, er zijn veel stranden en wat betreft het weer: het is Bretagne...

Nette camping

ray
21-7-2011

Een mooie camping met strand erg vlak bij. De eigenaren/beheerders doen er alles aan om problemen op te lossen perfect.

Voor oudere kinderen niet zo veel te doen als je de taal niet spreekt.

Veel in de omgeving te zien.

De caravans zijn mooi, netjes en schoon.

prettige camping voor alle leeftijden

Gerda
16-7-2011

Vriendelijke behulpzame beheerders. Prettige gemoedelijke sfeer op de camping. Goede ligging, vlakbij het strand. Sanitair is schoon. De overdekte sporthal en het zemwbad werden zeer gewaardeerd door de kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pen Palud voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pen Palud in Ploemeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pen Palud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pen Palud scoort een 8.73 uit 10 op basis van 216 reviews.