4 reviews over Camping Municipal in het Nederlands

Basic camping, rust en kalmte centraal gelegen.

Odile & Robert
29-10-2017

In een tuin van een gemeentehuis, vriendelijk contact, ideaal om omgeving te verkennen. Prijs minder dan 12€, sanitair proper, douches goed warm water ook voor de afwas. Echt iets om de baterijen op te laden. Keren zeker noch terug. Bistro cafe is gesloten sinds 2017, voor boodschappen kleine supermarkt op 5 min. en op 10 km twee grotere supermarkten en benzine station.

plaats om terug te gaan erg fijn een 10 met

landree
31-8-2011

de plaatslijk tabac heeft een steak/frites goed paar minuten lopen naar de winkel pizza wagen voor de duur een dag in de week goed proper sanitair en rustig als er niemand praat

Gereisd Met partner in juli 2011

leuk, midden in klein dorpje.

korrigananco
29-8-2011

Het is een leuke camping midden in het dorpje in de tuin bij de Marie. Als je goed staat ook nog mooi uitzicht. Een terrasje bij de Tabac en een kleine épicerie met brood op een paar minuten lopen. En dat voor € 8.50 voor twee personen inclusief elektra.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

mooie camping in parkje bij gemeentehuis

sno
7-1-2007

mooie camping in parkje bij gemeentehuis. heel klein dorpje weinig te beleven voor rustzoekers helemaal top. 20min van de zee vandaan. met de tent ong 7 euro p.nacht met 2 pers. echt low budget dus..

Gereisd Anders in Sun Jan 07 2007 19:28:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal in Pléven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.