Camping Odalys Port la Chaîne

Meer camping info

23 reviews over Camping Odalys Port la Chaîne

• 5familie perdijk08-08-2015

familie

Onvriendelijk eigenaren brood alleen op bestelling geen ander dingen te koop! bar meer dicht en ook niks aan! er is totaal niks te doen! sanitair slecht schoon gemaakt,meerder malen moeten klagen. Plekken zeer goed uitzicht op zee daar is niks op aan de merken.maar wat voor hun telt is geld! zijn velen nederlanders eerder vertrokken omdat de camping niks te bieden heeft! voor jongen kinderen is er alleen een zwembad en een speeltuin. ze willen zelf naar huis. saai dat roepen ze.geen vriendelijk eigenaren. kom je na 20:30 word je niet meer toe gelaten alles is gewoon dicht.niks is op loop afstand als je dan niks op de camping heeft is het toch afzien.je betaal alles voor af dus je blijf dan maar.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 3g02-08-2015

Alleen geschikt voor rustzoekers en fransen

Sanitair schoonmaken? Spuitbus met schoonmaakmiddelen, deurtje open, 2x spuitje deurtje dicht Als t maar lekker ruikt. Sanitair wordt niet schoongespoten etc. 1000 dingen doekje wordt overal voor gebruikt . Geen levensmiddelen verkrijgbaar. Brood slechts op bestelling. Bar is veel dicht.

Baai is wel mooi. Maar zwemmen nagenoeg onmogelijk. Wil je naar een redelijk strand moet je zeker 40 km rijden.

Dorp niet op loopafstand.

Richting tregestel of st malo is t gezelliger en mooier! En evengoed geschikt voor rust.. vissen etc

Voor gezin met kinderen rond 10 jaar... Ze vinden er geen bal aan hier en willen graag naar huis.

Campinggasten moeten vooraf betalen. Ander stel werd teruggeroepen ivm familieomstandigheden. Zij kregen geen reductie.

Weinig sympathie hier.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Michiel Heitmeijer12-07-2015

Geen geld terug

Na in verband met familieomstandigheden teruggeroepen te worden, na 2 nachten, kregen we van de al betaalde campinggelden ( 2 weken) niets terug.

Wifi reikt niet tot onderaan de camping

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2015

• 7Ramon27-08-2014

Mooie plek, eindelijk rust

Mooi aangelegde, groene terassencamping. Bovenin stacaravans en ruime tenthuisjes; beneden mooie vlakke grasveldjes met ruime tentplaatsen. We konden zelf een plek uitzoeken. Veel plekken hebben zeezicht. Bar met wifi en pizza's. Mooie, bescheiden zwembaden (binnen en buitenbad). Sanitair (twee gebouwen) is wat onoverzichtelijk, maar wel netjes. Vanaf de camping kun je naar het kiezelstrand. Bij eb kun je schelpen zoeken en naar het eilandje lopen. Iets verderop, op loopafstand, zijn ook zandstrandjes. De omgeving leent zich prima voor (race)fietstochtjes. In het dorp kun je fietsen huren. Hoewel we er de eerste week van augustus waren, was er ruimte genoeg op de camping. Het viel ons op dat het een hele rustige camping is. Zo'n plek waar je nu eindelijk eens heerlijk je boeken uit kunt lezen. Geen drukte, geen lawaai, geen gedoe. Toch hadden we het na een weekje wel gezien, net als de meeste kampeerders die meestal na enkele dagen tot een week weer verder trokken.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Patrick25-08-2013

Een heerlijke vakantie!

Kort van te voren een caravan gehuurd, type Oceanis nummer E16. Rustige plek op een rijtje van 3 met veel ruimte om de caravan voor auto en om te badmintonnen. Een heerlijke rustige camping voorzien van alle gemakken. Mooi aangelegd, direct toegang tot het (kiezel) strand. Sommige plekken (die van ons...) met uitzicht op zee. Om 2300 uur is het doodstil en 's morgens wakker worden met vogelgeluidrn. Weinig Nederlanders, camping is gericht op jongere kinderen. Grote speeltuin en grote trampoline. Gastvrije eigenaars en dito personeel. Een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Polderduif21-05-2013

Heerlijk rustig en op een prachtige plek

Veel kleine, meest beschutte, veldjes, alles vlak aan zee. Wij willen vooral een rustige camping in een mooie omgeving en daaraan voldoet deze camping helemaal. Wij hadden gelukkig wel een goed contact met de beheerders en/of eigenaren. Vonden ze zelfs heel behulpzaam ondanks het feit dat ik nauwelijks frans spreek. We waren er wel heel vroeg in het seizoen.

Gereisd met partner in april 2013

• 7Eefke09-09-2012

Schitterende plek, maar...

Een onaangename ontvangst door de eigenaren toen wij pas rond 21u 's avonds hier aankwamen na een lange dag fietsen. Met moeite mochten we het terrein nog op. Deze eerste indruk is de volgende dagen bij ons blijven hangen... er kon maar zelden een lachje af en we hadden de indruk dat het ze vooral om de centen ging helaas. Een afknapper in tegenstellig met de algemene hartelijke bretonse ontvangst die wij elders kregen. Bar/restaurant was eind aug. al gesloten terwijl we wel nog vrij duur "b"-tarief betaalden (vanwege zwembad warschijnlijk). Er zat ook een voor ons ongunstige fout in het tarieven-bord bij de ingang. Schitterende gelegen camping wel met terrassen en veel oude bomen, direct aan de zee. Sanitair ruim (met oa een familiedouche); wc's mogen iets vaker worden schoon gemaakt. De vele, doch leuk uitziende mobilehomes (een heel park vol!) hielden ons in het begin even tegen maar de "groene helft" van de camping was prima voor ons ouderwetse tent-kampeerders.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Jeff01-04-2012

Mooi, rustiek

Mooie camping,rustig, fijn klimaat,mooie wandelingen

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2000

• 8m28-08-2011

Mooie camping met prima verhuur-accomodaties

De camping is mooi gelegen, direct aan zee. Wij huurden er een sta-caravan, deze was in prima staat en lag mooi op een ruime plek. Op de camping is behalve een zwembadje en wat speelgelegenheid weinig te beleven maar het ligt pal aan zee en je kunt er goed wandelen, oesters en mosselen zoeken en kanovaren. Zwemmen kan dichtbij op een strandje of in het (kleine) verwarmde zwembad. Wij hebben ons er prima vermaakt. Je moet alleen niet op zoek zijn naar een camping met veel animatie en vertier. Er wordt wel pingpongtoernooi en jeu de boules toernooi georganiseerd en eens per week is er een bandje maar verder houdt het op bij een terrasje met drankjes, pizza en frites. Pleubian ligt op 2 km, supermarkt is dichterbij. De camping ligt in een mooie omgeving en is wat ons betreft prima bevallen.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Saampjes11-07-2011

Fijne camping

Camping Port la Chaine is een zeer verzorgde camping. Er wordt dagelijks groen bijgehouden, geen vuiltje te bekennen en aan de zee. Wij waren in juli 2011 daar. Let wel op dat je regenkleding meeneemt, het kan regelmatig regenen en waaien. Op de camping een groot verwarmd zwembad voor de liefhebbers. Op stranden rondom Pleubian kan je bij eb lange stukken wandelen over de zeebodem. Bestwel grappig. Veel mensen zijn dan op zoek naar de oesters die er werkelijk in overvloed zijn. In het dorpje Pleubian zijn er 2 supermarkten. In de buurt een pizzeria die een eigen draai aan hele lekkere pizza's hebben gegeven. Maar verder kan je daar nergens lekker eten omdat het er gewoon niet is. Voor restaurantjes moet je (niets moet uiteraard) naar twee leuke stadjes, Treguier (12 km) en Perros-Guirec(20 km). Wat ook een aanrader is, is het eiland De Bréhat. Kost 9 euro (retour) met een ferrybootje. Wij zaten trouwensin een mobile home, dit was werkelijk perfect gezien het weer.

Gereisd met partner in juli 2011

Camping Odalys Port la Chaîne info