Hotel Au Chêne Vert

Laatste review

geslaagd

Leo,
9-9-2017

Ruime kamer en badkamer. Verzorgd ontbijt. Voor diner keuze uit beperkte kaart maar alles was zeer lekker, vers en verzorgd.

Groot voordeel van dit hotel is de ruime parking.

Kenmerken

2 reviews over Hotel Au Chêne Vert in het Nederlands

geslaagd

Leo,
9-9-2017

Groot voordeel van dit hotel is de ruime parking.

Goed voor een tussenstop

Norbert
5-10-2009

hotel vlak aan de weg tussen Lamballe en Brest. Ivm late aankomst lag sleutel + internet toegang kaart geheel vlgs. telefonische afspraak klaar op de receptie (die gesloten was). kamer eenvoudig maar schoon. ontbijt standaard.

doordat de prijs verlaagd was was de prijs/kwaliteit verhouding in orde.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Au Chêne Vert in Plerin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Au Chêne Vert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.