Hotel Georges

We hebben een aantal aanbieders voor Georges voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Georges in het Nederlands

Leuk hotel op goede locatie

Joyce
9-6-2016

Het hotel was een aangename verassing. Alles nieuw en leuk ingericht. Goede bedden en badkamer. Verwacht geen uitzicht over de zee, het hotel ligt in een zijstraat. Maar een paar honderd meter van het strand en terrasjes en winkels direct aan het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Georges in Pléneuf-Val-André, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Georges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Georges scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.