Reviews over Pleherel-Plage

redelijke accommodatie, prachtige omgeving

van Schaik,
    2-8-2009

Het is even wennen, deze niet zo luxe vakantiewoning. Kleine woon/slaapkamers. De schoonmaak laat behoorlijk te wensen over, en de inrichting is echt verouderd. Qua ruimte prima te doen voor 2 volwassenen met max 4 kinderen, maar echt niet geschikt voor 6 of 7 volwassenen. Er is geen bad, wel een goede douche. De ruime achtertuin is alleen bereikbaar via de kelder of voordeur. Tuinmeubilair beperkt zich tot picknicktafel en 2 stretchers plus 2 plastic stoelen. Bedden redelijk, maar wel met muffe oude dekens. Omgeving is echter prachtig, het mooie strand en de bakker op loopafstand. Op 10 min rijden van Sable d'Or les Pins waar iets meer leven in de brouwerij is:leuke restaurantjes en prachtig strand, supermarkt, klein kermisje voor de kinderen. Reken op ong 50 euro per week extra aan elektriciteit en toerisenbelasting.

Zeker voor herhaling vatbaar

Manga Reva,
    3-8-2008

Manga Reva

Huis ligt gewoon in een straatje met naast je Franse buren. Erg gezellig. Huis is van buiten mooier dan binnen. Heel oudbollig ingericht, bedden in redelijke staat. Alles funcioneerd wel en is niet stuk. Tuin is geweldig, heerlijk ruim. De kelder onder de woning is nutteloos (helaas) en ruikt erg naar de kachel die op olie gestookt wordt.

Op loopafstand ben je op een schitterend strand. Heerlijk daar, prachtige natuur.

Dorpswinkels dichtbij, SuperU 10 minuutjes rijden.

Al met al, zeer tevreden.