Vakantiehuis
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°8°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Les Terasses de Pentrez-Plage voor je op een rij gezet:

6 reviews over Vakantiehuis Les Terasses de Pentrez-Plage in het Nederlands

Huisje smerig en klein. Saai !!

R. Driesen
3-8-2010

Huisje bij aankomst vies (vlekken in bed) ondanks de betaling van € 84 voor een eindschoonmaak is dit na het vertrek van de vorige bewoners niet voldoende schoongemaakt. Verder is '2e slaapkamer' het halletje bij de badkmaer waar nog net 1 bed paste. Parkje verder erg in- en op elkaar. Zo is er geen speelweide voor de kinderen. Receptie zeer beperkt geopend.

Het strand is wel heel mooi al hebben we daar niet op gelegen omdat het slecht weer was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Mooi park, auto nodig.

Nadia
25-7-2010

Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad. Wellicht hadden wij ook wel extra geluk met ons huisje. We hadden een 2-kamerapp. geboekt (met 2 personen) en hebben een 3-kamerhuisje gekregen. Daarnaast hadden wij ook uitzicht op de zee.

Het huisje is inderdaad erg klein, maar de inrichting vonden wij best leuk. Ik zou er persoonlijk met max. 4 personen in gaan. Ookal was het een 6-persoonshuisje. Op de slaapkamers past geen extra kinderbedje. Er zijn wel rolluiken voor de ramen en een kast in iedere kamer. Het huisje had 2 badkamertjes. 1 Beneden met wc, wastafel en douche. En 1 boven met douche in badkuip en wastafel. De keuken was pima ingericht met los staande normale koelkast met vriesvak.

Het terrein is er erg klein en ziet er erg leuk uit met de blauw geschilderde huisjes. Op het park zelf is alleen een zwembadje. Wel het strand (ca. 5 min lopen) en een leuke Creperie, De Kervengard heel dichtbij. Een auto is echt nodig, het ligt wel vrij ver weg alles. Boulevard is niet veel.

Gereisd met partner in juni 2009

dicht bij de kust

Hans Uppenkamp
9-5-2010

Kleinschalig park op redelijke loopafstand van de zee. De bouelevard stelt niets voor. De kust in deze streek is adembenemend mooi. Goed pannekoekenrestaurant naast het park. Broodjes kun je bestellen bij de receptie. Zwembad is klein en erg fris. Geen wifi op het park.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

niet met kleine kinderen!

Annelies
22-8-2009

We hebben in juli 2009 voor 2 weken geboekt, wij zijn 1 week gebleven! Dat had met het slechte weer, het huisje en het park te maken. We zaten met 4 personen in een 6 pers huisje. Dat ging goed. 6 personen is m.i. erg oncomfortabel!

De inrichting was erg goedkoop en vol omdat huisje klein is. Zeer goedkope plastic stoeljes zonder leuning op terras, zit erg slecht.

De helft van de huisjes kijkt uit op een betonnen bak, oftewel de parkeerplaats. Geen enkel grasveldje om te spelen, geen enkel speeltoestel. Zwembad was gelukkig overdekt (ivm slecht weer), maar erg klein. Zeker niet voor babies geschikt.

TV huren is euro 35/week, belachelijk duur dus.

Gelukkig hebben ze gratis wifi, maar dan moet je wel bij de receptie gaan zitten. Daardoor konden we op zoek gaan naar een alternatief voor de 2e vakantieweek.

3 creperieen in de buurt, verder niets.

Strand is mooi uit en op loopafstand, maar ivm slecht weer maar 1x op geweest tot regen kwam.

Supermarkt ver.

Wel vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

niet voor kleine kinderen

danielle rodenburg de pree
26-7-2009

het huisje was voor franse begrippen schoon, maar wel klein. Er paste geen babybedje in de slaapkamer, dus onze dochter van 1 bij haar grote broer van 7 gelegd. Er is geen speelgelegenheid op het park en geen kikkerbadje. Kortom niet geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Ik heb de dagen afgeteld en daarbij was het erg slecht weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Middle of nowhere

Jose
19-7-2009

De vakantie krijgt van ons een ruime voldoende, hieronder per punt toelichting;

-Het huisje was voor 2 personen ruim genoeg, maar er zouden ook 4 personen moeten kunnen slapen. Er staat bijv. een slaapbank in de woonkamer. Echter, dat is veel te krap! Zorg dan echt voor een 6 persoonshuisje!

-Het huisje had alle faciliteiten, ook een waterkoker (niet op de website vermeld). Geen gezellige inrichting, bijv. de slaapbank was ook de zitbank (zonder leuning ed!). Maar wel nieuw, een typisch bungalowparkhuisje.

-Personeel is erg vriendelijk, spreken Engels en zijn erg behulpzaam.

-Schoonmaak is niet verplicht, in tegenstelling wat op de website staat. Ofwel, even de stofzuiger lenen en dat scheelt weer €78,-.

-De ligging is matig. Grote supermarkt ligt op 20 minuten rijden afstand. Gezellige restaurantjes/winkels e.d. zijn er niet. Auto is een must!

- Slecht weer gehad. Veel wind!!

Niet geschikt voor mensen die zon zoeken en van uiteten e.d. houden. Rustige MOOIE omgeving.

Gereisd met partner in juli 2009

Vakantiehuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Terasses de Pentrez-Plage in Pentrez-Plage , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Terasses de Pentrez-Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.