Camping Les Pins

Camping Les Pins
7,9

3 reviews over Camping Les Pins in het Nederlands

Alleen leuk voor Fransen!

monique
26-8-2014

Camping voor heel groot deel bevolkt door fransen in eigen stacaravan. Sanitair was redelijk tot slecht, afhankelijk van welk blok. Oud. Achterste sanitairblok is meer een soort grote dixie! Er stonden steeds mensen buiten -in de regen- te wachten op de wc of douche of om te mogen afwassen. En vaak ook noig koud en weinig water. Tevens ging het sanitair dicht van 23.00 Brood alleen verkrijgbaar op bestelling de dag ervoor en van de rest geen winkeltje. Animatie in het Frans en er was in de laatste 2 weken van de zomervakantie geen Nederlander te vinden, maar ook geen andere nationaliteiten dan Fransen. Zwembad leuk, maar verdere speelvoorzieningen matig, Wel speelruimte. Het is dus echt je geld niet waard.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping

Smit
7-8-2010

Deze echte Franse camping is een prima plek als je weinig Nederlanders wilt ontmoeten. Het zwembad is voor de kinderen heerlijk en de plaatsen zijn ruim. Je loopt zo het bos in. 1 sanitairblok is beetje klein, maar wel schoon. Andere is ruimer en kan je ook zo heen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Bosrijke, rustige camping met heerlijk zwembad

marcella
12-9-2008

Fijne, betaalbare camping met schaduwrijke en zonnig plaatsen. je ruikt de hele dag boslucht! Op circa 10 minuutjes fietsen van het strand en het centrum. Zwembad is erg schoon en heeft drie waterglijbanen. Eten bij bar is eenvoudig patat en pizza, maar goed betaalbaar. Kopje koffie €1,20.. enz Sanitair is schoon, toiletten hebben geen bril. Veel Fransen, hier en daar een Nederlander (wij zaten in het hoogseizoen hier met twee Nederlandse gezinnen). Franse eigenaren zijn erg vriendelijk. Kleine kampeerwinkel met 's ochtend verse croisantjes en stokbrood. Wat ons betreft een aanrader, wanneer je wel faciliteiten wilt maar verder geen poeha.

Gereisd Familie in september 2008

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pins in Pénestin-sur-Mer/Pénestin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.