Camping Le Domaine d'Inly

Frankrijk, Bretagne, Pénestin-sur-Mer/Pénestin

6.5Voldoende

• 5Eetgelegenheden
  • 6.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine d'Inly voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

104 reviews over Camping Le Domaine d'Inly

• 2019
    7Cseptember17-08-2019

Mooie camping

Prima camping, schoon sanitair, mooi zwembad

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    8Beltman07-07-2018

Prima voor herhaling vatbaar.

Prima camping mooi sub tropisch zwembad en diverse buitenbaden en 1 met golfslag. Maar enkele personen spreken Engels. Mobilhome schoon en goed onderhouden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

7Brusselaars11-06-2016

Mooie omgeving

Grote camping , veel vaste staanplaatsen. Prima chalet gehuurd. Groot overdekt zwembad, buitenbad. Supermarkt in het dorp. Kleine winkel op de camping voor brood, restaurant, afhaal maaltijden. Vlak bij strand en leuk om te fietsen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

• 8AB24-07-2015

Leuke Franse camping

Een met name Franse camping (5 Nederlandse gezinnen geteld en nog een enkele Engelse toerist) In een zeer nieuwe lodge tent voorzien van alle gemakken. Alleen een te kort aan bergruimte was voor ons vijfjes een uitdaging. De dag dat wij aan kwamen werd net het nieuw overdekte zwembad geopend met 6 glijbanen, waarvan 1 met rubberbanden genomen moest worden. Voor de allerkleinste is er in dit bad weinig te vinden, net als in het buitenbad. Elke avond wordt er iets georganiseerd, maar dan moet je wel de Franse taal matig zijn. Engels vinden ze al lastig laat staan ons eigen taaltje. Bij de receptie was er gelukkig een Belgische dame die haar uiterste best deed om in het Nederlands onze vragen te beantwoorde. De omgeving is mooi met genoeg uitstapjes om te doen. Echte mooie stranden hebben wij alleen niet gevonden. Een leuke camping tussen de Fransen........

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Suzanne21-08-2013

Goede village, maar wel wat aandachtspunten.

veel stacaravans, weinig kampeerplekken. wij hebben kampeerplek geboekt (wij hebben een toercaravan). kampeerplekken zijn prima. alleen is het grote sanitairgebouw ver lopen, het kleine gebouw is dichter bij maar te klein en te vies. jammer dat er geen NL animatie was, terwijl dat wel op de website stond. er waren trouwens sowieso weinig Nederlanders, terwijl het bouwvak was. zwembad is prima, alleen is het buitenbad voor peuters te saai, dus die willen binnen zwemmen. onderhoud op camping kan af en toe beter (de asfalt van de wegen bijvoorbeeld).

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Anke08-08-2013

Leuke rustige camping

Yelloh Village domaine d'inly is een leuke camping, wij hadden via de camping een caravan geboekt en stonden op een leuke rustige plek te midden van fransen die een vaste staanplaats hadden maar dat was voor ons geen probleem. Wij hebben 2 weken een hele leuke vakantie gehad De kinderen hebben zich op de camping zelf ook goed vermaakt. Het zwembad is schoon en het binnenbad is klein maar voldoet wel. De stranden vonden wij mooi en ook het plaatsje Penestin en omgeving vonden wij de moeite waard. Op woensdag en zondag was er een grote markt. Ik zou aanraden om op woensdag naar de markt te gaan want op zondag is het er erg druk en dat is minder gezellig. Wij zouden wellicht nog wel een keer teruggaan naar deze camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 6Froukje30-07-2013

Lange reis niet waard

De camping bestaat voornamelijk uit huuraccammodaties.. De gasten, overwegend Fransen, zijn erg op zichzelf. De grootste tegenvaller voor ons onze 6jarige dochter was de afwezigheid van Nederlanstalige animatie. Er werd veel door het team georganiseerd maar men liet ons volkomen links liggen onder het mom van " ze verstaan ons toch niet!". Zwembad was mooi en erg schoon. Complimenten voor het toezicht door de badmeesters. In het winkeltje een beperkt assortiment, er zijn alleen croissants en baguettes verkrijgbaar. Het dorpje Penistin is op 5 min afstand (auto), erg leuk en daar is alles verkrijgbaar in de grote supermarkt. Pizzeria met steenoven is een aanrader! Strand aldaar is ook echt prachtig. Wij verbleven 2 weken en hadden stabiel zomerweer met 30 graden waardoor zwembad voldoende vermaak voor ons bood. Maar bij slecht weer is er bar weinig te doen. Voor ons geen herhaling op dit park.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7Jan28-07-2013

schone, rustige camping, vriendelijke medewerkers

Deze camping bezocht in juli 2013 met drie tieners. We hebben hier twee weken een stacaravan gehuurd. Algemene indruk: zeer schoon sanitair, zeer vriendelijke medewerkers. Prettige strandlocatie als je niet van topdrukte houdt, terwijl je toch 5 minuten rijden van het strand en snel in drukkere mondaine plaats als La Baule bent. Vannes en Le Croisic zijn leuk (waaronder het Ocearium), Monkey Forest bij Guérande is echt een aanrader voor tieners. Aan activiteiten op de camping geen gebrek, maar vooral in de eerste weken van de zomervakantie in het Frans. De andere weken kunnen we niet beoordelen. Zou ik deze camping aanraden bij andere NL gezinnen? Ligt er aan: als je veel NL vrienden wil leren kennen en veel met hen wilt doen op de camping, dan zou ik bij een bekendere NL touroperator boeken. Anders zou ik zeggen: doen!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9e verburg28-09-2012

Fijne ruime camping

Een echte camping waar op het grote sportveld van groot tot klein word gevoetbald. Mijn grotere kinderen hadden het de hele dag druk met vissen voetballen, zwemmen en aan het strand krabben enz. vangen. Elke avond was er wat te doen maar om 23:00 werd het stil. Wij als ouders konden genieten van een relaxte vakantie. In de omgeving kan je kiezen uit heel veel stranden waar je alle ruimte heb.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Van Lierop12-09-2012

Positief

Wij hebben met ons gezin met 2 kinderen van 5 en 7 jaar oud, in augustus 2012 twee weken doorgebracht op deze camping in een stacaravan. De camping maakt een rustige en verzorgde indruk. De stacaravan die wij kregen toegewezen was niet de modernste, maar was niet oud, wel goed onderhouden en schoon. In de hele camping werd het onderhoud serieus genomen. De camping heeft vooral franse gasten. Er wordt bijna alleen Frans gesproken, soms een matig woordje Engels. De kinderen moesten hier even aan wennen toen ze met andere kinderen speelden in het speeltuintje, maar al snel lukte het ook met handen en voeten. Het speeltuintje was niet groot, maar voldeed. Bovendien kon je er gratis internetten. Het zwembad was ook niet groot, maar overzichtelijk. De kinderen hebben zich hier prima vermaakt. Ook een ponyrit op het park vonden ze erg leuk. Er werd regelmatig ’s avonds iets georganiseerd, o.a. (mini)disco, en een keer circus. De activiteiten stopten rond een uur of elf. Geen overlast.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Camping Le Domaine d'Inly info