Géén boekingskosten

Camping Capfun Le Cénic

FrankrijkBretagnePénestin-sur-Mer/Pénestin

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun Le Cénic voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 86 reviews

Contact

86 Reviews over Capfun Le Cénic

• 8Manja19-08-2022

Leuk maar druk

Wij hebben 2 weken op deze camping verbleven en het was erg leuk. Kinderen hebben zich geen moment verveeld. De springkussens en de step/crossbaan was een van de favorieten. Visvijver ook heel erg leuk en veel gevangen. Zwembaden waren ook prima, maar in de middagen werd het er ontzettend druk en waren er te weinig stoelen.

De camping is wel erg volgebouwd waardoor je echt hutje mutje staat, maar voor ons was dat nu prima
    Veel te doen kwa animatie maar wel alles in het Frans. We hadden wat dingen in het huisje wat niet klopte en dit werd netjes dezelfde dag nog geregeld.

Wij gaan er niet terug, maar raden de camping wel aan.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Sanne08-08-2022

Super zwemparadijs

Weekje in mobile home Cabana 4p. Zeer nette recente mobilhome met ruim 2p bed (160x200m), ruime goed uitgeruste keuken. (G113)

Leuke veranda, alles goed schoon en wij hadden ruime plaats. Als ik 1 minpuntje moet opnoemen, was dat het tuinmeubelair bestond uit 4 kuipstoelen. 2 verstelbare stoelen waren wel lekker geweest. Wat ook fijn was we waren paar uur eerder gearriveerd en konden er al in.

Park zelf fantastisch, zeker voor onze pubers van 15 en 17 jaar. Ondanks dat 90% van park bestaat uit Fransen, hebben ze nieuwe vrienden gemaakt, gelukkig spraken ze Engels en 2 NL vrienden.

Het was goed onderhouden en net park, genoeg animatie, handig winkeltje, tig sportmogelijkheden, verhuur en fantastisch zwemparadijs.

Omgeving was mooi, strand Mine d Or eindje lopen 2,5 km. Maar je kan ook fiets huren. Penestin leuk dorpje en heerlijk Pizza eten bij Lorenzzona.

Aanrader, maar houdt rekening dat hier alles in Frans is

• 7Eetgelegenheden
  • 8Ida28-07-2022

Leuk caravan Park, rustig gebied

Leuke camping met veel vermaak voor onze kids (7-11 jaar). Voornamelijk Franse gezinnen, enkele Nederlanders. Wij hadden een nette mobile home, op een schaduwrijke plaats. Zwembad vonden onze kids top, vooral de glijbanen in het binnenbad, ondanks het prachtige weer tijdens ons verblijf. De enige tegenvaller was de mosselen & friet avond. Vooraf aangemeld, 2 van ons gezin gereserveerd voor de mosselen. Op het terras stond de tafel met onze naam klaar, maar bleek wel dat de overige personen in het gezelschap hun eigen eten hadden moeten regelen. Terwijl man en kind al aan de mosselen zaten, in de rij (15min.) om te bestellen bij de snackbar en wachten op ons eten (bewust een klant-en-klare salade & wat patatjes) duurde ook nog 50min... Dat hebben we dus maar bij onze mobile home opgegeten. Jammer! Verder een rustige omgeving, wel wat activiteiten en leuke stadjes binnen een uur rijden. Kustlijn is ook mooi, kleine baaien.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Andre17-10-2021

Prima camping

Mooie camping, vriendelijk personeel en de zwembaden en glijbanen zijn top. Het in en uit checken ging heel soepel. De omgeving is ook mooi,prima stranden en oude middeleeuwse stadjes. De mobiel homes stellen niet veel voor maar opzich prima.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Edwin06-07-2020

goed voor één keer, niet echt ons ding

Redelijk drukke camping - elke avond ambiance - dit is niet voor iedereen weggelegd. De hoofdmoot van de toeristen tijdens ons verblijf was Frans met bijhorende eigenschappen . De bungalow die wij hadden was nieuw en redelijk goed in orde. De centrale voorzieningen doen oud, aftands en ongezellig aan. Bar = ongezelling, kruidenier = bijna onbestaande, indoor spelletjes = bijna allemaal stuk, gebouw = erg industrieel, sanitair zwembaden = smerig (beter terugwandelen naar je eigen verblijf). De zwembaden op zich zijn erg leuk. De mensen van de receptie waren vriendelijk en hielpen waar ze konden, spreken wel amper Engels. Wij hadden een bungalow met internet, dit werkte niet bij aankomst, men had ons via mail - die nooit is toegekomen - op de hoogte gebracht. Tijdens ons 15 daags verblijf is dit niet gemaakt - corona werd als 'excuus' gebruikt. Met een beetje meer investering en zorg zou dit echt een topcamping kunnen worden.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 3Joyce21-08-2019

Capellende!

In 1 woord capellende! Accommodatie bij aankomst niet schoon + kakkerlakken.. Verlichting en gas deden het niet. We zaten gedropt naast de technische dienst. De hele dag door bulldozers, graafmachines, tractors en golfkarren die voorbij scheuren. Camping is onverlicht en veel grote bouwputten die niet zijn afgezet.

Zwembaden zijn mooi, animatie is oké en eetgelegenheid is oké.

Service is slecht en capfun is nauwelijks te bereiken. Zeer slechte organisatie die niet hun gasten niet te woord staan en/of de klacht juist behandelen. Ze nemen niet hun verantwoording. Voor ons nooit meer deze camping.

• 1Staat v/h sanitair
  • 7laurence18-07-2019

camping le cenic pas en rapport avec un 4 etoiles

camping avec peu d animations pour las ados, de plus ils n'ont pas d'endroit pour ce rejoindre le soir (parking non eclairé et le vigile qui leur dit moins de bruit alors qu'ils sont a l'extérieur et qu'ils discutent entre eux), peu d'eclairage sur le camping, manque une supérette que j'ai toujours eu sur un camping sachant que celui ci s'agrandie ainsi qu'un restaurant. le buwgalow rien a dire il était neuf. pas de panneau pour s'orienter.

• 10Famille rennaise30-06-2019

Une personne à l’accueil désagréable

Toute l’équipe du camping est au top sauf une personne à l’accueil désagréable, répond sec et froidement sans aucune raison. Le camping est super mais cela donne pas envie de revenir à cause d’une personne c’est dommage .

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Cb562923-06-2019

Plutôt bien

Nous avons apprecié le mobilhome malgré une intimité limitée par rapport aux voisins. Un maître-nageur nous a prêté un gilet ppur proteger notre petit bout. La piscine n etait pas très clean et nous avons regretté que la restauration fut fermée pendant 4 jours. Il faut noter la présence de lave-vaisselle qui est un petit luxe en camping.

• 1Eetgelegenheden
  • 10Lisadelimae03-06-2019

Super

Nous avons apprécié l accueil à notre arrivée et le sourire de l équipe cap fun durant notre séjour , le mobil home était très propre et complet, les animations ont plus à toute la famille , ainsi que la piscine . Vraiment je recommande ce camping !

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar