Camping Moulin de Cadillac

Camping Info

Meer campinginfo

72 reviews over Camping Moulin de Cadillac

• 9Peter30-06-2008

In juni 2008 bezochten wij deze zeer groene camping, toen het seizoen nog niet echt was begonnen. De zeer vriendelijke eigenaren besteden veel zorg aan het onderhoud en de aanplant. Erg ruime, afgescheiden plaatsen met privacy. Ook (nieuwe) mobilhomes, die niet storen in het terrein. Vanwege deze fijne camping, de prachtige omgeving vlakbij de baai van Morbihan en de groene binnenlanden van Bretagne bleven we langer dan gepland. Aanrader!

• 8José01-01-2008

Stonden op een prachtige,rustige en ook grote plek vlak bij het riviertje. De omgeving is prachtig hoewel je voor boodschappen een eindje moet rijden of fietsen.'s Avonds was het al vroeg heel rustig op de camping wat ik erg fijn vond Prachtige sterrenhemel.

• 7Eetgelegenheden

• 8Yvonne30-09-2007

In zomer van 2006 deze camping bezocht. Aan het begin van de camping hadden wij een zeer ruime plek (ca 150 m2). De camping heeft een leuk zwembad met een waterglijbaan die uitkomt in een apart bassin. Onze jongens van toen 8 en 10 jaar konden geen genoeg krijgen van het glijden en maken van bommetjes. Er is een ruimte met pingpongtafels binnen, maar er staan er ook een paar buiten. Er is een multisportveldje, waar de jongens vaak voetbalden. Er naast is een tennisbaan (gratis). Het is zo'n tien minuten rijden naar de grote supermarkten en naar de zee, maar juist daardoor een heel rustige omgeving. De jongens waren niet van de camping af te slaan, waar een leuke mix was van Nederlandse, Belgische en Franse families.

• 7Eetgelegenheden

• 8Anoek21-06-2007

Hele mooie camping met grote plaasten. In het voorseizoen echter geen brood/eten/supermarkt en gelukkig ook geen animatie... Het sanitair mag wel wat beter, geen toiletbrillen en geen wc papier maakt het erg karig. Eigenaren erg aardig en behulpzaam.

• 5Staat v/h sanitair

5 tips over Camping Moulin de Cadillac

• ruud-en-anja, 05-08-2013

Strand in Damgan is gezellig, in Damgan heb je veel (gratis) parkeergelegenheid en zandstrand.

• Nbvd, 01-08-2013
    • Bezoek de Espadon in Saint Nazaire (uurtje rijden). Mooie onderzeeër die je van binnen mag bekijken.
    • Interesse in Airbus? Op donderdag is er een Engelse toer door de fabrieken van Airbus in Saint Nazaire. Minimaal twee dagen voor de tijd bellen met paspoortgegevens (Folders bij VVV Muzilac)
    • Domaine de Suscino - mooi gerestaureerd kasteel. Spreekt kinderen erg aan.

• loofhome, 01-09-2013

Bij het haventje van St. Gildan de Rhuys, aan de zuidkust, staat in het weekend een snackbus met stoeltjes rondom. Ze verkopen vanuit de bus heerlijk crêpes (kleine pannenkoeken), galettes (Bretonse omeletten) en patat met broodjes hamburger. Prachtig uitzicht op de Atlantische oceaan en lekker eten. Wat wil je nog meer?

4 vragen over Camping Moulin de Cadillac

• Heidi, 20-09-2013

Piscine

Sont tous les piscine chauffee en a quel temperature?

• nbvd, 02-08-2013

Overburen gezocht

We hebben nog leuke foto's voor de overburen van veld A9 tijdens onze vakantie. Mocht je dit onverhoopt lezen, neem dan even contact op. (juli 2013)

• ester, 04-04-2013

wifi

Weet iemand of er wifi is op de camping? Hoeveel kost deze?

nbvd, 10-07-2013

Weet je het al?

ester, 24-07-2013

Hallo bedankt we zijn inmidels terug van 2 weken moulin de cadillac. Was geweldig

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig