Camping Moulin de Cadillac

Meer campinginfo

72 reviews over Camping Moulin de Cadillac

• 6Familie Andersen04-10-2014

Let op de visvijver

Prachtige camping in een mooi gebied waar wij een stacaravan huurden aan het riviertje. Mooie plek en mooie caravan, maar helaas aan de visvijver zodat wij van 's morgens vroeg tot 's avonds laat groepen rokende en schreeuwende Fransen aan ons terras hadden. Toen wij bij aankomst gingen vragen om een andere locatie ontstond er stevige discussie met de zeer onvriendelijke uitbaatster die geen greintje mee wilde bewegen. Camping complèt, jammer maar helaas. Heel vervelend en drukte echt een naar stempel op wat een heerlijke vakantie had moeten worden. Nogmaals: prima camping, maar qua service een 1.

• 2Eetgelegenheden

• 8v_bentley17-08-2014

Mooie camping met zeer grote plaatsen.

We hebben hier twee weken gestaan op een enorme plaats. Er is een klein winkeltje op de camping met elke dag vers stokbrood ed. Het zwembad is prachtig voor de wat jongere kinderen tot ca. 11 jaar. Voor de hele jonge kinderen kan het binnenbad wat overweldigend zijn ivm het geluid. De omgeving is redelijk, maar wees voorzichtig met het rijden op de landweggetjes, want de Fransen rijden daar met een noodvaart.

Wifi gratis, douches soms koud en zelf twee dagen extreem heet waardoor je er niet onder kan staan, dit is trouwens verholpen door de monteur. Voornamelijk Fransen op de camping dit kan voor sommige kinderen lastig zijn om contact te maken. Voor ons was dit geen probleem.

Al met al een prima camping voor een redelijk tarief, we hebben op de terugweg op een andere camping gestaan met 5* met hogere kosten en minder/slechtere faciliteiten. Houd wel rekening dat je wel wat km'ers moet maken om leuke dorpen/steden te bezoeken.

• 7Eetgelegenheden

• 7Roland van Leeuwen12-09-2013

Fijne camping met mooi overdekt zwembad

Het is een prima camping in een mooi stuk Bretagne. Vlakbij de kust, een direntuin en tal van leuke dorpen,stadjes, stranden en andere bezienswaardigheden. Omdat we aan het einde van het seizoen waren, waren enkele diensten op een gegeven moment niet meer beschikbaar (maaltijdservice, broodservice). Het kleine winkeltje en het binnenzwembad bleven wel gewoon open. De camping heeft allerlei voorzieningen voor kinderen. Toen wij er waren, waren veruit de meeste gasten Frans. Niet erg, maar voor Nederlandse kinderen wat lastiger om contact te leggen.

• 9nbvd01-08-2013

Mooie groene camping met veel zeer ruime plaatsen

Voordelen: - goed en schoon sanitair (wel wc-papier, geen wc-bril) - zwembad is echt zo leuk als het lijkt op de foto's op de site - veel zeer ruime plaatsen met gevar. beplanting en goede zon/schaduwverhouding - WIFI (alleen bij de receptie) - kinderboerderij met lama's.geiten,konijnen, zwijnen, paard, koe, ezel, schapen, schildpadden, springkasteel en leuke midgetgolfbaan - broodjes en eerste behoeften op camping aanwezig - wekelijks aanbod in gebraden kip, pizza's, frietjes of crepes - vriendelijk personeel en alles wordt goed bijgehouden en schoongehouden - Na tien uur 's avonds wordt het al snel rustig op de camping Nadelen: - alleen WIFI bij de receptie - buiten camping moet alles met de auto gedaan worden (strand 15 min., supermarkt 10 min.) - sta je achter op de camping dat is rustiger, maar een fiets zou dan best handig zijn. (Camping is vrij langgerekt)

Wij hebben twee heerlijke weken gehad op deze camping en raden het iedereen met kleine kinderen zeker aan!

• 8Staat v/h sanitair

• 9fam-joling19-08-2012

Fijne rustige gezinscamping !

Wij hebben bijna drie weken op deze rustige familiecamping gestaan. Een goede ontvangst en we werden met een golfkarretje naar onze (ruime) plek gereden. Rustige camping waar iedere avond wel iets te doen is. Naast het buitenzwembad ook een mooi binnenbad met super waterglijbanen. De kinderen hebben hiervan genoten! Sanitair is goed schoon en het water meestal warm. Op ongeveer 10 minuten liggen de grotere winkels en op 15 minuten het strand. In de omgeving zijn veel mooie plaatsjes om te bekijken en ook een boottocht door de Golfe du Morbihan is een aanrader! Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad op deze camping!

5 tips over Camping Moulin de Cadillac

• ruud-en-anja, 05-08-2013

Strand in Damgan is gezellig, in Damgan heb je veel (gratis) parkeergelegenheid en zandstrand.

• Nbvd, 01-08-2013
    • Bezoek de Espadon in Saint Nazaire (uurtje rijden). Mooie onderzeeër die je van binnen mag bekijken.
    • Interesse in Airbus? Op donderdag is er een Engelse toer door de fabrieken van Airbus in Saint Nazaire. Minimaal twee dagen voor de tijd bellen met paspoortgegevens (Folders bij VVV Muzilac)
    • Domaine de Suscino - mooi gerestaureerd kasteel. Spreekt kinderen erg aan.

• loofhome, 01-09-2013

Bij het haventje van St. Gildan de Rhuys, aan de zuidkust, staat in het weekend een snackbus met stoeltjes rondom. Ze verkopen vanuit de bus heerlijk crêpes (kleine pannenkoeken), galettes (Bretonse omeletten) en patat met broodjes hamburger. Prachtig uitzicht op de Atlantische oceaan en lekker eten. Wat wil je nog meer?

4 vragen over Camping Moulin de Cadillac

• Heidi, 20-09-2013

Piscine

Sont tous les piscine chauffee en a quel temperature?

• nbvd, 02-08-2013

Overburen gezocht

We hebben nog leuke foto's voor de overburen van veld A9 tijdens onze vakantie. Mocht je dit onverhoopt lezen, neem dan even contact op. (juli 2013)

• ester, 04-04-2013

wifi

Weet iemand of er wifi is op de camping? Hoeveel kost deze?

nbvd, 10-07-2013

Weet je het al?

ester, 24-07-2013

Hallo bedankt we zijn inmidels terug van 2 weken moulin de cadillac. Was geweldig

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig