Camping Moulin de Cadillac

Camping Info

Meer campinginfo

72 reviews over Camping Moulin de Cadillac

• 9Peter26-09-2010

We komen graag eens terug

Wij verbleven hier - buiten het seizoen - in een mobilhome, die keurig schoon was. De zeer stil gelegen camping ligt langs een beekje in een klein, kronkelend dal buiten het dorp. Hij is met liefde onderhouden en heeft grote, beschutte plaatsen in het groen. Er is een goede mix van kampeerplaatsen en stacaravans. Het beheerdersechtpaar was bijzonder vriendelijk en correct. Boodschappen deden wij in de omgeving. Er is veel te zien in de fraaie regio met de mooie stad Vannes op ca 20 minuten rijden. Strandjes zijn te vinden aan de Golf van Morbihan.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Peter30-06-2008

In juni 2008 bezochten wij deze zeer groene camping, toen het seizoen nog niet echt was begonnen. De zeer vriendelijke eigenaren besteden veel zorg aan het onderhoud en de aanplant. Erg ruime, afgescheiden plaatsen met privacy. Ook (nieuwe) mobilhomes, die niet storen in het terrein. Vanwege deze fijne camping, de prachtige omgeving vlakbij de baai van Morbihan en de groene binnenlanden van Bretagne bleven we langer dan gepland. Aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

5 tips over Camping Moulin de Cadillac

• ruud-en-anja, 05-08-2013

Strand in Damgan is gezellig, in Damgan heb je veel (gratis) parkeergelegenheid en zandstrand.

• Nbvd, 01-08-2013
    • Bezoek de Espadon in Saint Nazaire (uurtje rijden). Mooie onderzeeër die je van binnen mag bekijken.
    • Interesse in Airbus? Op donderdag is er een Engelse toer door de fabrieken van Airbus in Saint Nazaire. Minimaal twee dagen voor de tijd bellen met paspoortgegevens (Folders bij VVV Muzilac)
    • Domaine de Suscino - mooi gerestaureerd kasteel. Spreekt kinderen erg aan.

• loofhome, 01-09-2013

Bij het haventje van St. Gildan de Rhuys, aan de zuidkust, staat in het weekend een snackbus met stoeltjes rondom. Ze verkopen vanuit de bus heerlijk crêpes (kleine pannenkoeken), galettes (Bretonse omeletten) en patat met broodjes hamburger. Prachtig uitzicht op de Atlantische oceaan en lekker eten. Wat wil je nog meer?

4 vragen over Camping Moulin de Cadillac

• Heidi, 20-09-2013

Piscine

Sont tous les piscine chauffee en a quel temperature?

• nbvd, 02-08-2013

Overburen gezocht

We hebben nog leuke foto's voor de overburen van veld A9 tijdens onze vakantie. Mocht je dit onverhoopt lezen, neem dan even contact op. (juli 2013)

• ester, 04-04-2013

wifi

Weet iemand of er wifi is op de camping? Hoeveel kost deze?

nbvd, 10-07-2013

Weet je het al?

ester, 24-07-2013

Hallo bedankt we zijn inmidels terug van 2 weken moulin de cadillac. Was geweldig

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig