5 tips over Camping Moulin de Cadillac

• ruud-en-anja, 05-08-2013

Strand in Damgan is gezellig, in Damgan heb je veel (gratis) parkeergelegenheid en zandstrand.

• Nbvd, 01-08-2013
    • Bezoek de Espadon in Saint Nazaire (uurtje rijden). Mooie onderzeeër die je van binnen mag bekijken.
    • Interesse in Airbus? Op donderdag is er een Engelse toer door de fabrieken van Airbus in Saint Nazaire. Minimaal twee dagen voor de tijd bellen met paspoortgegevens (Folders bij VVV Muzilac)
    • Domaine de Suscino - mooi gerestaureerd kasteel. Spreekt kinderen erg aan.

• loofhome, 01-09-2013

Bij het haventje van St. Gildan de Rhuys, aan de zuidkust, staat in het weekend een snackbus met stoeltjes rondom. Ze verkopen vanuit de bus heerlijk crêpes (kleine pannenkoeken), galettes (Bretonse omeletten) en patat met broodjes hamburger. Prachtig uitzicht op de Atlantische oceaan en lekker eten. Wat wil je nog meer?

• fam-joling, 19-08-2012

Mooie plaatsen om te bekijken zijn: * Vannes: Mooi oud stadscentrum * Carnac: allignements (menhirs en dolmen) * Damgan: mooi en rustig strand * La Roche Bernard: klein en lief middeleeuws dorpje met brug over de Vilaine * Rochefort en Terre: mooi dorpje om wandeling te maken * La Gacilly: geboorteplaats Yves Rocher - prachtige buitenfototentoonstelling! * Boottocht door de Golfe du Morbihan (info bij VVV)

• Familie Andersen, 04-10-2014

Als je een stacaravan wilt huren, let dan goed op waar je geplaatst wordt.