Camping Les Chaumières

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Bretagne, Nevez (Finistère)

9.2Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair
  • 8.1Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

22 reviews over Camping Les Chaumières

• 8Fam. Duit21-07-2012

Rustige Plek

Camping heeft een rustige uitstraling. Mooie ruime plekken die worden afgebakend met heggen.

We hebben er een uitstekende rustige vakantie gevierd. Een aanrader als je een camping zoekt zonder animatie programma. De zee is op loop afstand. Er lopen ook diverse wandelroutes langs de camping.

• 8Staat v/h sanitair

• 8rob van der plas18-07-2006

rustig gelegen camping, op loopafstand van de twee mooie zandstranden. 1 strand (rospico) is een baai, zeer geschikt voor kleine kinderen. Het sanitair is echt brandschoon. Voor kinderen zijn er 2 veldjes met wat speeltoestellen. Ert is geen campwinkel, maar elke ochtend komt de bakker langs.De camping is mooi aangelegd, redelijk grote plaatsen met heggetjes.'s avonds erg rustig.Aan de overkant van de weg ligt het "Asterix en Obelix"mini-dorpje Kerascoet met 1 café en een creperie. Nabijgelegen plaatsje Nevez: 3 KM, voldoende winkels en 2 supermarkten. Pont Aven: toeristische trekpleister vol kunsthandels, beroemd door verblijf van o.a. Gaugain, Van Gogh e.v.a.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 7tijl bw18-04-2005

leuke rustige camping netjes onderhouden en vriendelijk personeel

Anders

2 tips over Camping Les Chaumières

• janny, 02-08-2013

Het dorpje Keraskoet, met 'Asterix-en-Obelix-huisjes' lig tegenover de camping, ook 's avonds leuk voor een wandelingetje en een bezoekje aan het restaurantje. Verder liggen Concarneau, met zijn ommuurde stad, en Pont-Aven, het kunstenaarsstadje, met mooie galerieen, op korte afstand.

• René Jansens, 04-08-2014

Aanrader: Half uur afstand met de auto naar Concarneau om per boot Iles de Glennan (archipel van talloze eilanden met witte stranden en azuurblauw water) te bezoeken. Festival de Cournouille in juli en festival interceltique te Lotient in augustus op drie kwartier rijden vanaf de camping.

0 vragen over Camping Les Chaumières

• SchaduwplaatsenAanwezig