2 tips over Camping Les Chaumières

• janny, 02-08-2013

Het dorpje Keraskoet, met 'Asterix-en-Obelix-huisjes' lig tegenover de camping, ook 's avonds leuk voor een wandelingetje en een bezoekje aan het restaurantje. Verder liggen Concarneau, met zijn ommuurde stad, en Pont-Aven, het kunstenaarsstadje, met mooie galerieen, op korte afstand.

• René Jansens, 04-08-2014

Aanrader: Half uur afstand met de auto naar Concarneau om per boot Iles de Glennan (archipel van talloze eilanden met witte stranden en azuurblauw water) te bezoeken. Festival de Cournouille in juli en festival interceltique te Lotient in augustus op drie kwartier rijden vanaf de camping.