Hotel Ar Men Du

7.2Goed

Frankrijk, Bretagne, Nevez (Finistère)

Op vakantie geweest naar Ar Men Du?

7.2Goed

5 reviews over Hotel Ar Men Du

• 9Dick en Corine Zumker12-09-2010

Perfecte keuken

Een sterrenzaak in Raguenes; we komen hier al jaren maar wisten niet dat we hier zo goed konden eten. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2010

• 1Hans11-09-2010

Nooit meer !

Net terug van Ar Men Du en enorm terleurgesteld! De duurste kamer 130 euro bleek een kleine vieze zolderkamer en veel schimmel in de douche en erg gehorig. Daarnaast slecht geslapen onder de synthetische lakens en dekens. Je kan de zee zien vanaf de kamer, maar dan moet je gaan staan. Eten van een zeer beperkte kaart en 2x bedorven wijn en een rekening van 200 euro voor het diner met veel Olvarit voer geven niet een erg tevreden gevoel. Om het hotel een grote rommelige parkeerplaats en zeer veel campers die daar dag en nacht staan maakt een zeer slechte indruk. Je kan over de auto's en campers wel net de zee zien, maar dan moet je wel gaan staan!. Ook het ontbijt is zeer beperkt voor 12,50 p/p. Geen aanrader dus !

Gereisd met partner in september 2010

• 9Veeger01-08-2008

Een fantastische ervaring

Een prachtig gelegen klein hotel nog net niet in de zee, maar pal aan het strand en bij de hellingbaan voor het tewaterlaten van kleine vissersbootjes. Overdag een levendige locatie, 's nachts niets dan stilte op het geluid van zee en de wind na. Een heerlijke plek om tot rust te komen.

Persoonlijke service, een uitstekende keuken en wijnkaart, een heerlijk geserveerd ontbijt ( de perenconfiture met vanille is subliem ) en een leuke ambinace. Hoewel de kamers niet direct zeer comfortabel of luxe zijn, zijn ze modern en fris ingericht in de "clippersfeer" dus veel mahonie en teak en een bootreling als trapleuning.

Wat ons betreft een adres om zeker nog eens terug te keren.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Veeger28-07-2008

Geweldig, wat een beleving!

Een geweldig leuk hotel(letje) gedecoreerd in clipper stijl. Veel mahonie. Leuke kamers, niet geweldig comfortabel, maar wel mooi, modern en fris gedecoreerd. Grandioos uitzicht, je staat zo op het strand of tussen de vissersbootjes. Absolute stilte in de lekkere koele nachten en toch iedere avond buiten gedineerd. En hoe! Een uitstekende keuken en mooie wijnen. Prima ontbijt met zeer persoonlijke service. Vooral die perenconfiture met vanille proberen! Hier komen wij zeker weer terug!

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Sabine en Claude De Block10-04-2007

Dit kleine hotel is echt de moeite waard. Dit stiltehotel verdient een buitengewone waardering omwille van zijn ligging, de vriendelijkheid van het personeel en zijn uitstekende keuken. Een aanrader voor al diegenen die een paar dagen tot rust willen komen en willen genieten van een betoverend landschap. Prachtige wandelingen vertrekken naast het hotel maar tegelijkertijd is het maar een kwartiertje rijden om de stadjes Pont Aven en Concarneau te bezoeken. Wij gaan zeker terug. Het hotel is tevens hondvriendelijk.

Gereisd met partner in april 2007

Hotel Ar Men Du info