Vakantiepark
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag12°6°
7,7

• Onderkomen7,3
  • Activiteiten6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Le Hameau de Peemor Pen voor je op een rij gezet:

11 reviews over Vakantiepark Le Hameau de Peemor Pen in het Nederlands

Huisje redelijk, omgeving top!

Theo
17-9-2016
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Ligging op ruim een kilometer afstand van centrum Morgat en prachtig strand. Geweldig. Park is heel aardig aangelegd met veel groen. Voorzieningen in het huisje zijn redelijk, maar enkele belangrijke punten zijn: 8 persoons huis is voor maximaal 6 personen geschikt. Wij waren met 4 en eigenlijk is dat ook voldoende. Keukentafel biedt plaats aan 4 en zitgedeelte ook niet meer dan dat. Douche op BG is absurd klein (ca 55 cm diep) waardoor je regelmatig tegen de kraan stoot (warme of koude douche als gevolg) en continu tegen het gordijn aan staat. Vriendelijke en behulpzaam personeel (receptie en 'concierge').

Morgat ligt geweldig maar is erg rustig.

Waar wij ons het meest over verbaasden: vanaf een camperplaats loopt volgens ons een open riool (wat een stank bij warm weer) naar de zijkant van het strand. Daar werd om de paar dagen een geul gegraven als afvoer van de ellende direct in zee.

Restaurants typisch Frans: allemaal hetzelfde (lastig als je niet van zeevoer houdt)

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

mooie wandelomgeving

Corina
7-8-2012
  • Activiteiten6

Prima ontvangst bij receptie, alleen was het huisje ontzettend vies. Overal zwarte lange hondenharen en vieze hondengeur, op de dekens, matras, kussens en zelfs in de koelkast lagen haren. De vloer en deurklinken plakten ook. En in een kastje lagen losse koffie / suiker en broodkruimels.

Rustig park, huisje eenvoudig ingericht (geen waterkoker). Huisjes vrij klein en slecht matras bij het 2persoonsbed. Continue rugpijn gehad.

Je krijgt p.p. 2 handdoeken en 1 keer beddengoed voor 2 weken, gaten in de handdoek.

Bij boeking stond bij extra informatie / bijzonderheden dat je1 gratis sauna- of stoombadbeurt per woning per week zou krijgen. Dit zat er echter niet bij!

Het bubbelbad is buiten gebruik. Brood kun je niet op woe. en zat. bestellen bij de rec. maar supermarkten en echte bakker in Morgat zelf.

Veel mooie strandjes vlakbij, prachtige wandelroutes!

Kortom een rustig park, vriendelijke mensen bij de receptie, prachtige wandelomgeving, alleen jammer dat het huisje niet schoon was.

Gereisd met partner in juli 2012

Een aanrader!

fam. Janssen, Rotterdam
2-10-2011
  • Onderkomen8

Wij hebben 3 weken op dit park doorgebracht. Hebben niet naar de lokatie hoeven zoeken. TomTom bracht ons precies voor de ingang van het park. Huisjes inderdaad wat klein maar heel kompleet. Het enige wat wij een beetje gemist hebben is een vriesvak in de koelkast. Hadden een 6 persoons huisje voor ons tweeën. Park wordt prima onderhouden door een hovenier. Heel diverse beplanting en zodanig aangelegd dat je niet bij je overburen naar binnen kan kijken. De dames van de receptie zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Spreken prima engels. De streek Finistère is geweldig. Ruige kusten en mooie stranden.

4 grote supermarkten op nog geen 10 min. rijden. Gezellige horeca in Morgat.

Gereisd met partner in september 2011

Mooi park, mooie omgeving

friends from venray
23-8-2011
  • Activiteiten6

Kleinschalig park, heel verzorgd, met leuke huisjes. Service bij de receptie is prima. Zwembad is klein maar ook weer schoon. Kleine speeltuin voor kleinere kinderen. Huisjes zijn niet groot van binnen. Wij hadden een 8 persoons huisje met 4 volwassen en 1 kind. Te klein voor 8 personen. Extra douche was ook erg klein. Samengevat, alles netjes verzorgd maar redelijk klein. Plaats Morgat is heel leuk, alles is aanwezig (supermarkt/bakker) en leuke restaurants. Stranden zijn prachtig en volop aanwezig. Je kunt er prachtig wandelen.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Standingvolle residentie

Vandamme Georges
27-3-2011
  • Activiteiten6

De twee weken in residentie Peemor Pen in Morgat leverde volgende beoordeling op:

Positief waren het goedkope verblijf in maart: 330 euro voor twee weken.

Het terrein werd zeer netjes onderhouden en zag er met de vroeg bloeiende lentebloesems prachtig uit. Ondanks de toen 70 bezette huisjes zeer rustig, net wat wij zoeken. Zeer goed ingerichte keuken en mooie badkamer.

Een zuidterras zoals gevraagd, mogelijkheid tot buiten eten door het zonnige weer. Residentie op twaalfhonderd meter van het strand in Morgat. Opvallend was dat de receptie ook op woensdag bemand was, uitzonderlijk voor de Lagrangegroep. Met een code was op de onbemande uren ( tussen 12 en 16u) toch toegang tot het zwembad.

Negatief waren de panne aan de gratis jacuzzi, een probleem dat volgens de beoordelingssites allerhande al bestond van in januari. Voorts het bed dat door een put in de middenstrook elke nacht voor rugpijn zorgde.

De minder vriendelijke, jonge, slordige, nonchalante meisjes aan de receptie.

Gereisd met partner in maart 2011

een absolute aanrader

anita
25-9-2009
  • Onderkomen9

We waren met 2 pers.(in een 6-pers huisje)dus zeker voldoende ruimte.

Heel mooi en goed onderhouden vak.park.Mooi ingerichte huisjes met aandacht voor privé.Ideaal gelegen voor uitstappen.Op een 5-tal min.wandelen naar strand en haven. Prachtige omgeving en wandelroutes.Zeer attentvol personeel.

Zoals eerder vermeld moeilijk te vinden,maar je kan ook de aanduiding van "vakantiepark odalys "volgen/ligt in het verlengde.

Gereisd met partner in september 2009

2008

Leuke vakantie

Wendy
3-9-2008
  • Onderkomen8

Wij zijn een weekje naar het vakantiepark geweest (eind augustus). Mooi aangelegd park met keurige huisjes. Ze zijn wel aan de kleine kant. Als je met 4 volwassenen bent, zou ik zeker geen huisje van 4 huren, maar wat groter. Het is een zeer mooie omgeving, veel te bekijken en een gezellig stadje. Er waren 2 zaken die wij negatief vonden, dat was o.a. het zwembad: het was echt vuil, zeker in de gangen waar je je moest omkleden. Er was bovendien niets voorzien in de hokjes voor baby's.

Het tweede was de plaatsaanduiding van het domein: wij hebben 45 minuten moeten zoeken in het stadje zelf!

Het park is over het algemeen heel goed en een aanrader voor gezinnen.

Gereisd familie in augustus 2008

Leuk vakantiehuisje

Wendy
3-9-2008

Het park is over het algemeen heel goed en een aanrader voor gezinnen.

Gereisd familie in september 2008

klein, nieuw park

anton
13-7-2008

het is een klein nieuw park, waar voor kinderen niets te doen is. (maat dat weet je van te voren).

Vriendelijke ontvangst aan de receptie. Mooi gelegen met heel veel (wandel) mogelijkheden in de omgeving. De huisjes zijn eigenlijk aan de te kleine kant, het zit comfort binnen kan beter. Wij zaten met 3 in een 8 persoons huis echt veel te klein voor het maximale aantal personen. Niet in reisgids vermeld: gratis draadloos internet in het receptiegebouw. Morgat is klein maar gezellig met goede horeca. Let op: vrij strenge controle van het huis bij vertrek. Prima vakantie gevierd.

Gereisd familie in juli 2008

beoordeling le hameau de peemor pen

Kurt Van Meenen
8-7-2008
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Nieuw park maar met weinig service.Receptie dicht ts 12 en 16 uur.Gesloten tot 14 uur op zaterdag.Zwembad en sauna onbewaakt op die moment.

Geen voorziening voor de honden ondanks toegang .Kleine huisjes en park weinig onderhouden.Ingang wordt niet gesloten.Afsluiting aan de achterzijde ligt plat.Iedereen kan zomaar binnen in het park.

De groenparken niet oderhouden,dit voor een nieuw park.De route is slecht aangegeven .

De streek is prachtig en veel mogelijkheden voor uitstappen en wandelingen.

Het park is geen aanrader,het "leeft" niet.

Jammer.

Gereisd met partner in juli 2008

Vakantiepark info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Hameau de Peemor Pen in Morgat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Hameau de Peemor Pen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.