Camping Du Haras

37 reviews over Camping Du Haras in het Nederlands

De moeite waard!

Fam. Van Langen
28-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, we troffen het gewoon! Het ligt echt helemaal aan je verwachtingen hoe deze camping bevalt. Want ja, wel beetje afgelegen. Want ja, wel veel in het Frans. Want ja, er kunnen echt nog wel wat puntjes op de i hier en daar. Want ja, zwembad is niet heel groot en beetje koud. Maar dat hoeft je vakantie nog niet negatief te beïnvloeden! Grootste pluspunten: -Vriendelijk, hulpvaardig personeel, doen echt hun best om Engels te praten. -Privé sanitair!! Helemaal geweldig!! -Lekker brood 's morgens! Grootse minpunten: -Er wordt hard gereden. En het personeel in de golfkarretjes geeft nou niet bepaald het goede voorbeeld... -Weinig toiletten bij het zwembad.

Tip: Lees je goed in van te voren. Ook over de Golf (van Morbihan). Het is er prachtig maar het is een beetje zoeken naar wat er waar mogelijk is. Bezoek Rochefort en Terre!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

prima rustige familiecamping

GD
20-8-2018

Hele goede week gehad in juli met gezin op Camping du Haras. Camping onder leiding van echtpaar die betrokken zijn en altijd bereid zijn te helpen. Supermarkt is 20min rijden . Erg veel plekken om te bezichtigen in de omgeving. Bretagne was voor ons verrassend mooie vakantie.

Gereisd anders in Mon Aug 20 2018 16:09:00 GMT+0000 (UTC)

prima rustige familiecamping

GD
20-8-2018

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

ANWB camping

We hadden er meer van verwacht

Ramon
19-8-2018

Grote camping, ruim opgezet. Mooie mobilehomes. Ruime camping plaatsen en ook met eigen sanitair. Toch ook een hoop nadelen: Nadeel is dat je verplichte naambandjes moet dragen. Zwembad overvol kinderen alleen onder begeleiding, en verplicht een kleine strakke zwembroek dragen. Twee eettenten met friet burger of pizza, van zeer slechte kwaliteit. Verder geen winkel oid waar je iets kunt kopen. 15 minuten rijden naar supermarkt. Wifi erg slecht, ook geen beschrijving erbij hoe te connecten. Meer geen bereik dan wel en download snelheid laag, zelfs een mailtje ging erg moeizaam. Weinig georganiseerd qua animatie of sport voor kinderen ouder dan 12 jaar. Meer gericht op de kleintjes. Desondanks hebben onze kinderen zich goed vermaakt. En voor een 5 sterren camping mag je verder meer goede communicatie etc verwachten. Alles was sloom, langzaam en inefficient, gelukkig waren we op vakantie :)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke camping

Sander
14-8-2018

Leuke en ruim opgezette camping met (nu nog) goede mix van stacaravans en campeer plekken. Veel groen op de camping en ruime plaatsen. Elke dag verse broodjes te bestellen (dag van te voren bestellen!). Onze Mobile-home net nieuw en dus alles nog schoon. Zoals al eerder aangegeven in andere reviews geen gezellige bar, en foodtruck niet heel lekker. Bediening op de Franse manier dus erg traag.. Zwembad voldoende voor kinderen tot 12 jaar met leuke glijbanen. Strakke zwemshorts zijn overal in Frankrijk verplicht (ivm hygiene) dus hierover een minpunt te maken is een beetje dom.. Ook is het zwembad niet heel groot dus ik snap wel dat de camping luchtbedden e.d. verbied. Ook het eten bij het zwembad mag niet ivm vuiligheid en insecten (wespen!) . In de omgeving voldoende te doen, al moet je hiervoor wel minimaal 20-30 minuten in de auto zitten. Van het vliegveld(je) heb je weinig last, wat wel leuk is om de parachutisten te zien zweven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

➕ Leuke camping, niet voor kids ouder dan 14. Leuke glijbanen, binnenbad, grote staanplaats, iedere ochtend vers brood, aardig personeel, gemetselde barbecues waar je gebruik van mag maken. Ligging naast een vliegveldje, maar geen overlast. Er springen dagelijks tientallen parachutisten uit boven de camping. Veel Engelsen, weinig overlast van oudere jeugd. Plek met privesanitair was geweldig. De eerste week deed de boiler het niet dus geen warm water. Maar we mochten dan dichtbij douchen. Strand Carnac aanrader.

➖ bar heel ongezellig. Dure foodtruck met snacks en een pizza's (wel lekker), WIFI 10 euro per week, geen 4G slechte ontvangst!! Wijde zwemshorts verboden, dus nog bij de Decathlon in Vannes nieuwe gekocht. Zwembanden verboden. Verplicht groen bandje dragen (verwijderd en alleen omgeknoopt bij zwemmen) Handdoekje leggen bij zwembad, vervelend! Zwembad veel te klein voor zoveel mensen! Ver rijden om iets leuks te bezichtigen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima camping met wat verbeterpuntjes

Marieke
11-8-2018

Leuke camping voor kids tot een jaar of 12 ➕ overzichtelijk, gratis circusschool, schoon sanitair, leuke glijbanen, binnenbad, staanplaats 93 mega groot met zon en schaduw, iedere ochtend vers brood, zeer uitgebreid buiten fitness gedeelte, gratis midgetgolf, heel makkelijk met bijplaatsen extra tent/caravan , aardig personeel, gemetselde barbecues maar mag ook bij je onderkomen ➖ geen gezellige bar / restaurant, wel een foodtruck met snacks en een pizza afhaal, gelegen in de middle of nowhere je moet al gauw een half uur rijden voor een dorpje, geen 4G en op sommige plaatsen 3G, WiFi €10 per apparaat per week en slecht, wij hadden een mifi deed het de eerste dag goed en toen niet meer, konden niet ontdekken waardoor, geen campingwinkel Wij vonden het geen probleem, maar bij het zwembad is eten en drinken verboden. Geen wijde zwemshorts, maar strakke. Je kunt voor €5 pd een gigantisch groot vak in een koelkast huren.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super mooie vakantie

Plettenburg
9-8-2018

Het is een overzichtelijke camping waar kinderen zelfstandig goed hun draai kunnen vinden. Er is een leuk sportveldje, animatie team en wat vooral leuk is : Het circus. Onze 4 kids (6,7,9,10) gingen graag uit zichzelf daar van 10:00 - tot 12:00 uur naar toe. En van 16:00 -18:00 uur. Zo hadden we ook even tijd voor ons zelf ;) De camping is erg goed onderhouden. Elke dag vers brood. Er is geen supermarkt op de camping. Wat soms handig was geweest.... Wat wij vooral misten is een gezellig restaurantje op de camping. Deze was er niet...Wel zo'n afhaal truck met pizza's en hamburgers. De Hyper U is op 10 min afstand rijden. Daar kun je alles krijgen. De 2é week van ons verblijf was de camping bomvol geboekt. En aangezien het heet was, werd het zwembad te vol hierdoor.

Ideaal was het binnenbad als het en koude regenachtige dag was.

Het prive sanitair was echt SUPER. Wij willen nooit meer anders;) Leuke stad om te bezoeken is Vannes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping voor herhaling vatbaar

Fam. Van der Vleuten
3-8-2018

Leuke camping met mooie staanplaatsen. Plaatsen zijn ruim met water, elektra en afvoer op de plaats. In het zwembad kunnen de kinderen (12 en 14 jaar) zich prima vermaken. Erg leuke glijbanen en een bad om je te verkoelen. Ook een binnenbad aanwezig. Heel gemoedelijke camping met vriendelijk personeel. We zijn hier 5 dagen geweest maar hadden ons ook nog wel langer kunnen vermaken. Brood kun je dag ervoor bestellen en de hoognodige zaken zoals drinken en beleg kun je daar ook kopen maar voor boodschappen moet je met de auto een kleine 10km verderop. Toen wij er waren ongeveer de helft Fransen en de andere helft Nederlandse gasten. Pizza’s en hamburgers met friet, Panini’s ed. kun je ‘s-avonds en ‘s-middags krijgen nij de foodtruck die er staat. Kwaliteit hiervan is redelijk goed maar kan wel iets beter maar als je honger hebt is het fijn dat je dit kunt bestellen en is het ook goed. Sanitair is prima. Er is geen dorpje op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prettige camping, alles is goed en netjes geregeld

van Duren
3-8-2018

Voor jonge gezinnen een 9, voor gezinnen met jeugd een 7.

Gereisd anders in augustus 2018

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Haras in Monterblanc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Haras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.