Reviews over Monterblanc

De moeite waard!

Fam. Van Langen,
    28-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, we troffen het gewoon! Het ligt echt helemaal aan je verwachtingen hoe deze camping bevalt. Want ja, wel beetje afgelegen. Want ja, wel veel in het Frans. Want ja, er kunnen echt nog wel wat puntjes op de i hier en daar. Want ja, zwembad is niet heel groot en beetje koud. Maar dat hoeft je vakantie nog niet negatief te beïnvloeden!

Grootste pluspunten:

-Vriendelijk, hulpvaardig personeel, doen echt hun best om Engels te praten.

-Privé sanitair!! Helemaal geweldig!!

-Lekker brood 's morgens!

Grootse minpunten:

-Er wordt hard gereden. En het personeel in de golfkarretjes geeft nou niet bepaald het goede voorbeeld...

-Weinig toiletten bij het zwembad.

Tip: Lees je goed in van te voren. Ook over de Golf (van Morbihan). Het is er prachtig maar het is een beetje zoeken naar wat er waar mogelijk is.

Bezoek Rochefort en Terre!

prima rustige familiecamping

GD,
    20-8-2018

Hele goede week gehad in juli met gezin op Camping du Haras. Camping onder leiding van echtpaar die betrokken zijn en altijd bereid zijn te helpen. Supermarkt is 20min rijden . Erg veel plekken om te bezichtigen in de omgeving. Bretagne was voor ons verrassend mooie vakantie.

Leuke camping

Sander,
    14-8-2018

Leuke en ruim opgezette camping met (nu nog) goede mix van stacaravans en campeer plekken. Veel groen op de camping en ruime plaatsen. Elke dag verse broodjes te bestellen (dag van te voren bestellen!). Onze Mobile-home net nieuw en dus alles nog schoon. Zoals al eerder aangegeven in andere reviews geen gezellige bar, en foodtruck niet heel lekker. Bediening op de Franse manier dus erg traag.. Zwembad voldoende voor kinderen tot 12 jaar met leuke glijbanen. Strakke zwemshorts zijn overal in Frankrijk verplicht (ivm hygiene) dus hierover een minpunt te maken is een beetje dom.. Ook is het zwembad niet heel groot dus ik snap wel dat de camping luchtbedden e.d. verbied. Ook het eten bij het zwembad mag niet ivm vuiligheid en insecten (wespen!) . In de omgeving voldoende te doen, al moet je hiervoor wel minimaal 20-30 minuten in de auto zitten. Van het vliegveld(je) heb je weinig last, wat wel leuk is om de parachutisten te zien zweven.

Prima camping met wat verbeterpuntjes

Marieke,
    11-8-2018

Leuke camping voor kids tot een jaar of 12

➕ overzichtelijk, gratis circusschool, schoon sanitair, leuke glijbanen, binnenbad, staanplaats 93 mega groot met zon en schaduw, iedere ochtend vers brood, zeer uitgebreid buiten fitness gedeelte, gratis midgetgolf, heel makkelijk met bijplaatsen extra tent/caravan , aardig personeel, gemetselde barbecues maar mag ook bij je onderkomen

➖ geen gezellige bar / restaurant, wel een foodtruck met snacks en een pizza afhaal, gelegen in de middle of nowhere je moet al gauw een half uur rijden voor een dorpje, geen 4G en op sommige plaatsen 3G, WiFi €10 per apparaat per week en slecht, wij hadden een mifi deed het de eerste dag goed en toen niet meer, konden niet ontdekken waardoor, geen campingwinkel

Wij vonden het geen probleem, maar bij het zwembad is eten en drinken verboden. Geen wijde zwemshorts, maar strakke. Je kunt voor €5 pd een gigantisch groot vak in een koelkast huren.

Super mooie vakantie

Plettenburg,
    9-8-2018

Het is een overzichtelijke camping waar kinderen zelfstandig goed hun draai kunnen vinden. Er is een leuk sportveldje, animatie team en wat vooral leuk is : Het circus.

Onze 4 kids (6,7,9,10) gingen graag uit zichzelf daar van 10:00 - tot 12:00 uur naar toe. En van 16:00 -18:00 uur.

Zo hadden we ook even tijd voor ons zelf ;)

De camping is erg goed onderhouden. Elke dag vers brood.

Er is geen supermarkt op de camping. Wat soms handig was geweest....

Wat wij vooral misten is een gezellig restaurantje op de camping. Deze was er niet...Wel zo'n afhaal truck met pizza's en hamburgers.

De Hyper U is op 10 min afstand rijden. Daar kun je alles krijgen.

De 2é week van ons verblijf was de camping bomvol geboekt. En aangezien het heet was, werd het zwembad te vol hierdoor.

Ideaal was het binnenbad als het en koude regenachtige dag was.

Het prive sanitair was echt SUPER. Wij willen nooit meer anders;)

Leuke stad om te bezoeken is Vannes.

Monterblanc scoort een 6,5 uit 10, op basis van 14 reviews