Villa Goéland

Villa

We hebben een aantal aanbieders voor Goéland voor je op een rij gezet:

2 reviews over Villa Goéland in het Nederlands

Fantastische plaats

Anita
30-6-2014

Villa Goeland is uitstekend gelegen voor een rustige vakantie aan zee met kinderen.

De villa ligt slechts 100meter van zee, heeft een mooi binnenzwembad en een grote tuin met bbq.

Alles is aanwezig om een aangenaam verblijf te garanderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Grandioze villa!

Marieke Esser
3-5-2012

Net een week met 7 volwassen en 1 baby in villa Goeland doorgebracht en het was fantastisch! Bij aankomst werden we door de eigenaren opgewacht en stonden binnen de kaarsjes te branden en de tafel was met allerlei lekkers gedekt. Het is huis is van alle gemakken voorzien (wasmachine, droger, gourmetstellen, playstation, wifi etc) en zorgde ervoor dat toen we de eerste 2 dagen slecht weer hadden het niet veel uitmaakte. Ook het binnenzwembad, jacuzzi, sauna en speelkamer zorgt voor heerlijke ontspanning. Toen de zon ging schijnen konden we heerlijk op de ligstoelen liggen, in de tuin of op het dakterras. Het huis ligt enorm vrij en heeft alle privacy. Na 2 minuten lopen kom je op een strandje, 10 minuten rijden voor een super Intermarche en het dorpje Port-Aven op 20 minuten rijden is een aanrader.

Wij zullen hier zeker nog een keer terugkomen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Goéland in Moëlan-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Goéland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.