Camping de l'île percée

Kleine hotelsWeer vandaag22°13°

1 review over Camping de l'île percée in het Nederlands

Geniet van de zuidkust van nBretagne

ad
31-1-2012

Camping de l’île percée ligt in een rustige hoek van Zuid-bretagne Behalve een mooi kustpad is er ruim voldoende te doen in de omgeving, met name richting Pont-Avan en zuidelijker. Verse oesters zij n met een beetje zoeken zo te koop bij de vissers. De rust en het uitzicht op zee is ongekende luxe als je het haastige leven beu bent.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de l'île percée in Moëlan-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de l'île percée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.