Camping Le Vallon aux Merlettes

Camping Le Vallon aux Merlettes
9,4

3 tips over Camping Le Vallon aux Merlettes

DRTR, 13-8-2014

-saint cast le gildo is nabij gelegen en een prettige badplaats met gezellig centrum.

-markt in Matignon (woensdagmorgen) en saint cast (maandagmorgen)

-cap frehel met prachtige kliffen

-lekker op de bonnefooi toeren langs de vele leuke kustplaatsjes en stranden

-saint malo bezoeken

-in Matignon staat een wandelroute aangegeven (noordwestzijde van het dorp, net buiten het centrum) langs historische plekken zoals een oude brug, een waterput, een nederzetting, etc.

AM v/d Berg, 27-1-2014

Le aquarium in Saint-Malo (een groot aqaurium met prachtige vissen en een onderwateratractie)

Les golfsurfen in Saint-Lunaire; op het strand bij surf harmony (je kan ook een dagje materiaal lenen)

de ruines van le guildo bezoeken

Uit eten in Saint-Cast-le-Guildo

wandelen op de rotsen bij de mooie stranden in Bretagne!

marjolein, 6-8-2013
Als je van wandelen houdt; vanuit Matignon is er prima openbaar vervoer (bus) naar alle kustplaatsen. Zo kun je 's ochtends je wandeling bij bijv. Cap Frehel beginnen en ergens anders de bus weer oppikken. Prachtig wandelgebied!