Camping Le Vallon aux Merlettes

Camping Le Vallon aux Merlettes
9,4

22 reviews over Camping Le Vallon aux Merlettes in het Nederlands

Anders

Fantastische knusse familie camping.

Hettinga
6-8-2018

Gezellige, knusse familie camping die gerund wordt door een enthousiast jong Frans echtpaar. Zwembad en sanitair zien er elke dag picobello uit. Het echtpaar is altijd bereid om je goed op weg te helpen. Toen wij er waren, was de gehele camping helemaal vol! Echt een aanrader met een hele goede prijs / kwaliteit verhouding. Veel mensen met kinderen. Na 23:00 uur is het heerlijk rustig op de camping. Plaatsje Matignon is vlakbij met alle voorzieningen en aardige Fransen.

Aangenaam amicable

De Waard
21-9-2016

Rust. Mooie afgebakende kampeerplekken, Vriendelijke en zeer behulpzame beheerders. Schoon sanitair. Zwembad 29 C. Zuurstofrijke schone lucht. Vrieskist voor koelelementen. Aanrader!.

Gezellige camping met vriendelijk personeel

familie Huurman
8-8-2016

Gezellige camping met vriendelijk personeel. De camping heeft veel leuke extra's zoals nederlandse boeken. Ook kunnen we gratis tennisspullen lenen. Sanitair is ook goed uitgerust met o.a. toiletpapier en zeep. Ook is er gratis wifi en zijn er stopcontacten in de washokjes.

prima camping

annamaria
    23-7-2016

Rustige camping vlakbij dorpje. Er is genoeg te doen ook voor kinderen zonder dat overlast geeft. Fijn zwembad. Heel erg schoon. Strand dichtbij. Aardige beheerders. Top!

Mooi rustig terrein met ruime plaatsen waarvan een aantal niet helemaal vlak. Prachtige omgeving en dichtbij de kust waar zeer veel te zien is. Paradijs voor vogelliefhebbers. Zeer vriendelijke beheerders en gastvrije ontvangst.

Heerlijke camping

Eric-Jan van Zijl
      20-8-2015

Sanitair wordt heel goed schoongehouden, vriendelijke en behulpzame beheerders, zwembad is lekker warm (doordat het overdekt kan worden), waardoor de kinderen het heel lang uithielden. Prima vertrekpunt voor de omgeving (van Cap Frehel en St Cast le Guildo tot Saint Malo). We hadden een heel mooi plekje op de camping die lekker groot was en ruimte bood voor de hond. Camping was niet te groot/ massaal en bezoekers kwamen uit diverse landen.

Prachtige plek

Fam. van Kruistum
      11-8-2015

Prachtige plek. Vriendelijke beheerders. Mooie omgeving. De kust is super mooi. Sanitair schoon.

Mooie en vriendelijke camping welke centraal ligt,goed als uitvalsbasis voor uitstapjes.leuk dorp in de buurt met voldoende winkels,ruime kampeerplekken.

Perfekte, rustige maar tegelijk ook levendige camping

Mathies van de Pol
            1-8-2015

Perfekte, rustige maar tegelijk ook levendige camping.

Ideaal gelegen voor uitstapjes naar prachtige kusten en stranden.

Sanitair altijd schoon. Met of zonder kinderen : zeer aan te bevelen !

Een hele fijne camping met vriendelijke eigenaars. Ruime plaatsen en goed sanitair. Het zwembad vonden wij echt super omdat het ook overdekt is. De omgeving is ook prachtig en veel bezienswaardigheden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Vallon aux Merlettes in Matignon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Vallon aux Merlettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.