Reviews over Matignon

Fantastische knusse familie camping.

Hettinga,
    6-8-2018

Gezellige, knusse familie camping die gerund wordt door een enthousiast jong Frans echtpaar. Zwembad en sanitair zien er elke dag picobello uit. Het echtpaar is altijd bereid om je goed op weg te helpen. Toen wij er waren, was de gehele camping helemaal vol! Echt een aanrader met een hele goede prijs / kwaliteit verhouding. Veel mensen met kinderen. Na 23:00 uur is het heerlijk rustig op de camping. Plaatsje Matignon is vlakbij met alle voorzieningen en aardige Fransen.

Aangenaam amicable

De Waard,
    21-9-2016

Rust. Mooie afgebakende kampeerplekken, Vriendelijke en zeer behulpzame beheerders. Schoon sanitair. Zwembad 29 C. Zuurstofrijke schone lucht. Vrieskist voor koelelementen. Aanrader!.

Gezellige camping met vriendelijk personeel

familie Huurman,
    8-8-2016

Gezellige camping met vriendelijk personeel. De camping heeft veel leuke extra's zoals nederlandse boeken. Ook kunnen we gratis tennisspullen lenen. Sanitair is ook goed uitgerust met o.a. toiletpapier en zeep. Ook is er gratis wifi en zijn er stopcontacten in de washokjes.

prima camping

annamaria,
    23-7-2016

Rustige camping vlakbij dorpje. Er is genoeg te doen ook voor kinderen zonder dat overlast geeft. Fijn zwembad. Heel erg schoon. Strand dichtbij. Aardige beheerders. Top!

Mooi rustig terrein met ruime plaatsen waarvan een aantal

plantey,
    25-5-2016

Mooi rustig terrein met ruime plaatsen waarvan een aantal niet helemaal vlak. Prachtige omgeving en dichtbij de kust waar zeer veel te zien is. Paradijs voor vogelliefhebbers. Zeer vriendelijke beheerders en gastvrije ontvangst.

Matignon scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews