Camping Iris Parc Le Ty Nadan

• 6.6Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Iris Parc Le Ty Nadan is een echte familiecamping aan een rivier in Bretagne. Om te zorgen dat alle kinderen de grootste lol hebben, is het animatieprogramma verdeeld in 3 verschillende leeftijdsgroepen. Gezellig of even snel wat eten kan bij de bar, snackbar, bistro of het restaurant. Kanoën op de rivier is uitdagend en leuk voor het hele gezin.

We hebben een aantal aanbieders voor Iris Parc Le Ty Nadan voor je op een rij gezet:

Contact

250 reviews over Camping Iris Parc Le Ty Nadan

• 9Rico21-09-2019

Super zwembad en rust kids blij wij blij

Wij zijn met een gezin geweest met 5 jaar, 13 en 14 jaar. Wij zaten in een prima stacaravan. De camping heeft rondom een rivier met rustig maar wel stromend water. Daarachter start gelijk het bos! In een ring om de camping heen vind je boogschieten, paintball, een manege, een verhuurtent met MTB, kano's en Sup-boarden. Er is animatie, wel lastig voor hen is dat je in de Bretagne nu eenmaal ook veel Engelsen en ook Fransen hebt, en voor jonge kids dus drie talen. Elke dinsdag en donderdag is er een gids uit het dorpje, en dat meisje verzorgt dan een flinke wandeling waar wij zeker van hebben genoten. Ze spreken prima Nederlands bij de receptie. 15-20 min verderop is het strand, je kon goed parkeren. Ook leuke stadjes in de buurt. Genoten van het zwembad, net vernieuwd, genoeg te doen, tip voor de camping zijn wat meer ligstoelen erbij.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Anne, Officemanager, 22-10-2019

Beste Rico,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling. Wat geweldig dat jullie zo genoten hebben van onze camping en Bretagne. Het is inderdaad een paradijs met vele activiteiten. Heel erg graag tot een volgende keer.

• 9Aerts gino01-09-2019

Een zeer goede vakantie gehad

Onze eerste campingervaring en het is ons zeer goed bevallen , 4pers en 1 hond . De caravan was een bali en we wisten niet hoe uitgerust hij ging zijn dus hebben we ons voorbereid via allerlei sites ( wat neemt men zeker mee enz ) bij aankomst bleek dat we ons te goed hadden voorbereid , alles was er aanwezig , kookpotten , tassen borden en eetgerei , slaapgerief ook en er lagen ook nieuwe beschermhoezen voor kussens en matras . De camping zelf was groot proper en rustig het personeel vriendelijk we werden aangesproken in frans engels en nederlands en het personeel schakelde om naar engels of nederlands als ze voelde dat je moeilijkheden had met u frans . Fijne activiteiten , fijn zwembad , fijn restaurent . De snackbar is aan de zeer prijzige kant als kip of friet neemt . Tot slot hebben we er enorm van genoten en daags na onze thuiskomst zijn we aan het kijken om terug te keren of een andere camping volgend jaar

• 8Eetgelegenheden

Roos, Officemanager, 09-09-2019

Beste gasten,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling.Wat geweldig dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie op onze camping. Wij hopen jullie volgend jaar weer te treffen op camping Le Ty Nadan.

• 7the jord24-08-2019

mooi gelegen camping

De camping is speels aangelegd, met enig hoogteverschil. Grote, ruime plaatsen. Het is een ruim opgezette camping. Wij hadden een mooie mobile home, centraal gelegen. Vreemd is wel dat de toiletgebouwen rondom de mobile homes gelegen zijn en het vanaf de meeste kampeerplaatsen dus nog best een stukje lopen is. Van het sanitair hebben wij geen gebruik gemaakt, hier kan ik dus niet over oordelen. Geen wifi/nauwelijks bereik, maar dit wisten we van te voren. De kids (13, 10 en 7 jaar) hebben zich prima vermaakt. Er is op de camping veel te doen maar neem wel een dikke portemonnee mee! Leuk waren ook de schuimparty en poolparty. Enig minpunt vonden wij het horeca gedeelte. Dit is echt verouderd, niet netjes onderhouden en het restaurant en terras zouden veel groter kunnen. Maar vind de camping zelf denk niet zo noodzakelijk. Eten wel prima. Verder miste de jongens een voetbalveld op het campinggedeelte zelf. Leuk zwembad met glijbanen.

• 6Staat v/h sanitair

Anne, Officemanager, 29-08-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben op onze camping. Heel erg graag tot een volgende keer.

• 2Michel20-08-2019

Nooit meer

Nou...waar te beginnen Waterpark...Daar is echt geen sprake van 3 kleine zwembaden met achterstallig onderhoud. 1 binnenzwembad 20 ligbedjes voor hele park Aan t zwembad kijk je tegen t schijthuis aan. Animatie is 2 personen, minidisco 3 liedjes in een half uur Warm water voor de afwas is ver te zoeken Niets doet me hier denken aan het feit dat dit een 5 sterren camping is, o ja 1 ding...de rekening Denk je dat je iets in de buurt kan beleven...minimaal 30 min autorijden. Leuke speelhal binnen...o wel zelf alles meenemen...tafeltennis batjes of tennis rackets Denk je van nou het is slecht weer laat de kids maar internetten of gamen....nou gewoon 0 verbinding, vaak kan je niet eens bellen zo weinig ontvangst, dan koop je WiFi voor 6 euro per dag en valt t meer uit dan de treinen van de NS op een herfstdag Al met al ...Safari tent serengetti Xl is mooi. Das dan het enige pluspunt aan deze camping Had gehoopt op meer

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Anne, Officemanager, 29-08-2019

Beste Michel,

Dank voor jullie beoordeling en feedback. Het spijt ons dat onze camping niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Wij nemen jullie aandachtspunten ter harte en zullen onderzoeken hoe wij op genoemde punten kunnen verbeteren.

• 5van Duin18-08-2019

Prima

We hadden een mooie sta plaats voor de caravan aan het riviertje. De otters zwommen vaak langs! Op de camping hebben we het klim parkour gedaan en zipp linen, dit is een aanrader, we hebben een mooie tocht met de kano gemaakt. Zwembad prima. Als je in de omgeving ergens heen wil moet je ongeveer 30 minuten rijden. Eten op de camping was niet super, op zondag waren bv de kroketten op, pizza was niet super. Supermarkt op de camping is heel erg duur. Het sanitair viel tegen, was vies, wc papier was vaak ook in 3 van de 4 toiletten. 14:30 was soms de laatste schoonmaak geweest, terwijl er erg veel mensen gebruik van maken. Douch was vaak lauw. Afwaswater was altijd lauw, bijna koud. Het was helaas niet echt super weer. Een lekkere vakantie gehad, wij kiezen echter in de toekomst niet meer voor deze omgeving .

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Beste gast,

Hartelijk dank voor jullie uitgebreide beoordeling en feedback.

• 7Sandy16-08-2019

Mooie locatie voor actieve vakantie !

Grote camping in zuid-Bretagne, niet massaal! Zwembad is geen groot aquapark maar voor de kinderen en jeugd prima. Wij waren er met 2 dochters 10 en 15 jaar en 1 hond. Grote stacaravan, Wakiki 2 was echt top! Groot, zeer ruim van opzet, bizar veel kastjes, 2 badkamers, 2x wc en keuken met oven, magnetron en vaatwasser. Plaats 605, helaas 80% in de schaduw, dat vonden wij wat minder fijn, maar dat zal persoonlijk zijn. De touroperator glamping stacaravans zijn ook echt prachtig en de safari-tenten ook. Veel activiteiten gedaan, onze meiden vonden het paardrijden leuk, klimmen, zipline, kanoën en kayak-ken. Deze activiteiten zijn wel betaald, maar dat vonden wij geen probleem. In de omgeving is Concarnau leuk, Pont-Aven en de Duivelsrotsen leuk wandelgebied. Winkelen kun je in Lanester, de Galleries. Wij hebben t strand van Guidel plages gezien, als Zeeuwen vonden we het niet bijzonder. La Pouldu schijnt beter te zijn.

• 7Staat v/h sanitair

Beste Sandy,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en feedback. Wat super dat jullie zo genoten van jullie actieve vakantie in Bretagne. Heel erg graag tot een volgende keer.

• 8Familie Bruin14-08-2019

Leuke familiecamping, voor jong & oud!

Wij hebben in augustus 19 dagen op deze camping gestaan. Onze vorige vakanties waren vaak naar Italië, maar omdat onze dochter paard rijdt hebben we naar een camping met manege gezocht. En die vonden we bij Ty Nadan. Helaas mag je pas vanaf 12 jaar een buitenrit maken dus onze dochter was erg teleurgesteld, want ze moest de pony ook nog delen. Verder heeft deze camping vollop activiteiten waar je (na betaling) gebruik van kan maken. Het klimbos is echt een aanrader en bij hoogwater het kanoën! Onze kinderen hebben genoten van de zwembaden en de glijbanen. Wij houden zelf niet van die mega campings met mega aquaparken, dus het zwembad van Ty Nadan was prima! In de omgeving is weinig tot niks te beleven. Je moet minimaal 45 minuten rijden voor een leuk uitstapje. Alhoewel wij gemerkt hebben dat de fransen toch minder gastvrij zijn. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat wij Italië toch een leuker vakantieland vinden en gastvrijer!

• 8Eetgelegenheden

Beste familie Bruin,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie op onze camping!

• 8Patrick14-08-2019

Fijne camping

Leuke middelgrote camping. Alles is keurig verzorgd en ligt in een mooie omgeving. Zowel op de camping als in Bretagne wordt goed Engels gesproken. Zwembad vonden wij voor de kinderen wat aan de kleine kant, maar kan zijn omdat wij grotere campings gewend zijn. In het restaurant kan je voor een bescheiden bedrag heerlijk eten. Wij vonden het een fijne camping om op vakantie te zijn.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Beste Patrick,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat super dat jullie genoten hebben van een fijne vakantie op onze camping. Heel erg graag tot een volgende keer.

• 8Johan05-08-2019

Ideale camping voor wie van sport en rust houdt

Mooie camping in een bosrijke omgeving. Propere en ruime chalet. Rustig na 23h. Grote camping, maar geen last van gehad. Mee gedaan aan leuke activiteiten ter plaatse (paardrijden in bos, hoogte-parcours op de camping zelf) en in de ruime omgeving (jetski, wandelen, lopen in het bos en over de brugjes van de Ellé)

Anne, Officemanager, 09-08-2019

Beste Johan,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling. Wat super dat jullie zo genoten hebben van de rust en de activiteiten op onze camping. Heel erg graag tot een volgende keer.

• 6Bram Breederveld04-08-2019

Uitdagende camping

De camping is goed Snackbar is ok Alleen alle Nederlandse snacks zijn wel gauw op Zwembad is goed Restaurant is saai ongericht Douche water en agwaswatwr is wat aan de koude kant Reseptie is meerder talig Op het park is zat te doen Ook voor een uitdaging de zipline is een goeie uitdaging Als je gaat voor de omgeving dan moet je bereid zijn om 45 min te rijden

• 3Staat v/h sanitair

Anne, Officemanager, 09-08-2019

Beste Bram,

Hartelijk dank voor jullie uitgebreide beoordeling en feedback! Heel erg graag tot een volgende keer.

18 tips over Camping Iris Parc Le Ty Nadan

• Nathalie, 20-12-2013

Vraag naar een plaats aan de rivier.

• Benny, 29-08-2013

De stranden zijn op half uur afstand en zijn prachtig, schoon en niet druk. Mooie plaatsen in de omgeving zoals Pont-Aven, Concarneau en Doëlan sur Mer. Dichtbij de camping vind je de duivels rotsen,(La Roches du Diable) een bezoek waard. Wat verder rijden naar Carnac. Daar vind je de menhirs leuk om te doen. Supermarkten in Quimperlé.

• Anita, 13-08-2012

Wij hebben geklommen in de bomen. Aanrader. Paintball is gaaf.

49 vragen over Camping Iris Parc Le Ty Nadan

• kiki, 05-08-2019

oudere kids

hoi zijn er in de periode 8 tm 18 augustus ook wat oudere kids ? hier 1tje van bijna 15 en 1 van bijna 18, groetjes !

• Marion de Mooij, 29-06-2019

Wespen

Zijn er veel wespen op de camping?

• D, 24-06-2019

Glutenvrij eten

Is er bij de eetgelegenheden op de camping glutenvrij eten te krijgen?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig