Camping Iris Parc Le Ty Nadan

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°14°
Camping Iris Parc Le Ty Nadan
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Iris Parc Le Ty Nadan voor je op een rij gezet:

192 reviews over Camping Iris Parc Le Ty Nadan in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijke camping voor de hele familie!

Duncan en Léonie
12-7-2018

Le Ty Nadan is een mooi gelegen, gezellige camping in Bretagne, vlakbij Quimperlé. Accommodaties zijn uitstekend, wij verbleven in een Bali-caravan van de touroperator. Ook staanplaatsen zijn mooi en ruim. Veel groen op deze camping, die ligt aan een mooi riviertje. Voor iedereen is genoeg te doen: meerdere zwembaden met de nodige glijbanen, een grote hal waar ook bij slecht diverse sporten en spelletjes kunnen worden gedaan. Activiteiten voor kids van alle leeftijden, van kinderdisco en knutselen voor de kleintjes tot paintballen, kayakken, disco en abseilen voor de tieners (en ouders!). Toch is het evengoed een rustige camping. Horeca is voor campingbegrippen zeer goed te noemen. Er is een snackbar, een bar, een bistro en een restaurant. Eten is goed, prijzen zijn gunstig, ik had voor €14,- een uitstekende zalm. Omgeving is prachtig, heuvelachtig en bosrijk. Pont-Aven en Concarneau zijn aanraders om te bezoeken. Kortom: topcamping!

Fantastische vakantie gehad!

Cheryl
3-2-2018

Super camping! Heerlijk gelegen aan een riviertje waar de kinderen iedere dag visjes probeerde te vangen.

Wij stonden in een huurtent, alles was goed verzorgd.

Genoeg vermaak voor de kinderen en leuke uitjes binnen 1 uur rijden.

Anne, Officemanager, 5-2-2018

Beste Cheryl,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben op onze camping. Heel erg graag tot een volgende keer!

Super camping met veel adventure

Sander
1-2-2018

Super camping! Prachtig gelegen in Bretagne. Volop adventure : kano, prachtig bomen parcours, sedgeway tours, paardrijden etc. Leuke afwisselende omgeving en heerlijk eten! Sympathieke animatie op de camping met vol programma voor jong en oud. Echt een aanrader! Wij gaan zeker keertje terug.
Anne, Officemanager, 2-2-2018

Beste Sander,

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling van onze camping. Wat super dat jullie zo genoten hebben, dat vinden wij het mooiste compliment.

Heel erg graag tot ziens, wij kijken uit naar jullie komst.

superleuke camping

fam B
7-9-2017

Grote staanplaatsen, zon en schaduw. Mooi gelegen aan de rivier om te zwemmen of te kanoën. Veel te doen voor kinderen, mooi zwembad. Stranden op half uur afstand zijn erg mooi. Wij hadden prima weer, rond de 25 graden.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo genoten heeft van onze camping en Bretagne. Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen op camping Ty Nadan.

Een super vakantie gehad.

Bianca
7-9-2017

animatie, kindvriendelijkheid, vriendelijk personeel, schoon sanitair, leuk zwembad.

Friettent, duur in verhouding tot restaurant met de pizza.

Beste Bianca,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat super dat u zo genoten heeft van onze camping. Hopelijk tot een volgende keer!

Prachtige ruime plek.

Fijne camping
4-9-2017

De kampeerplekken zijn over het algemeen groot en liggen mooi. Wij hadden wel heel veel geluk, want we stonden aan het riviertje met een heggetje ertussen. Het toiletgebouw is nieuw, maar wat ik persoonlijk lastig vond,was dat de damesafdeling boven is en je daar via een steile helling naartoe moet lopen. Met mijn slechte knie was dat al snel geen optie meer. Ook onze afwasplek was daar.

Bij het afwassen en douchen bij de dames kwam er vaak geen warm water uit de kraan. Meer lauw en via een straaltje. De douches zijn in het ene gebouw echt beter afgesteld dan in het andere. Er wordt wel regelmatig schoongemaakt, meerdere keren per dag.

De animatie vonden onze meiden erg leuk, al hebben ze de betaalde activiteiten links laten liggen. De schuimparty was het toppunt, zo leuk! Het zwembad zag er op de foto's groter uit dan dat het in werkelijkheid was. Het water was behoorlijk troebel, niet echt fris meer. Zo tegen het eind van het seizoen werd dat blijkbaar niet meer verschoond. Het restaurant hebben wij niet bezocht, wel een paar keer koffie en wijn besteld. Was verder in orde. Het winkeltje heeft veel, maar is niet goedkoop. Brood haalden bij bij de bakker in het dorpje verderop. Heerlijk!!

Elke avond loopt er 2 tot 3 man security wat ons en onze kinderen een veilig gevoel gaf.

Beste familie,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad! De schuimparty is inderdaad een heel spectakel en wij zijn dan ook blij dat het in de smaak is gevallen. Hopelijk tot een volgende keer.

Mooi zwembad en gezellig pleintje met terras en allerlei plekken voor sportactiviteiten. Aankleding/verlichting restaurant kan verbeterd worden. Van het boomklimmen en kanovaren hebben we geen gebruik gemaakt wegens overhangende takken binnen klimparcours en lage waterstand rivier.

Beste Jan,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Goed te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Wij hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen op camping Ty Nadan.

Heerlijke Bretagne

Carlo
2-9-2017

Heerlijke camping in een bosrijke omgeving. Wij zijn niet van de animate en hebben ook ons eigen weg gezocht. Vooral de omgeving is voor ons van belang ook omdat wij echte Bretange liefhebbers zijn. Die is gewoon perfect en op korte afstand van een 10 minuten sta je in Quimperle. ronde de 30 minuten sta je in Doëlan, Le Pouldou, Ponst Scroff, Geidel en Pont Aven zijn geweldig maar op 40 minuten Concarneau was een echt hoogte puntje. Vele heerijke eettentjes voor 30 euro heerlijk gegeten met 4 personen en als we wat uitgebreider wilden eten kwamen we nauwelijks boven de 50 euro uit. Caravan was pas nieuw en brandschoon. Op de camping is het goed toeven. Het is wat gedateerd vooral de bar en speelzaal kan beter. En het gezeur dat alles duur is snap ik niet. Je koopt iets of niet. In Quimperle een mega supermarkt. Zwembad was heerlijk. ZEKER niet koud te noemen. Water is heerlijk van temperatuur. Binnenbad is ook oke.

Beste Carlo,

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Wat goed dat jullie zo genoten hebben van onze camping en het prachtige Bretagne!

Heel erg graag tot een volgende keer.

Wij gaan zeker een keer terug !!!

Blackstone
1-9-2017

Hele geslaagde vakantie gehad !!! Grote staanplaatsen en ondanks dat de camping behoorlijk groot is, heb je hier eigenlijk niet het idee van. Mooie ligging en genoeg excursie mogelijkheden. Vooral het zee kajakken is een aanrader. wel erg zwaar .... maar zeker de moeite om eens te doen. Daarnaast is het zipline parcour zeker een aanrader. Dit ligt op de camping en is veel uitgebreider als dat je van de te voren denkt. Zwembad is niet super groot, maar wel lekker en voor ons groot genoeg. Er zouden alleen wel wat meer ligbedjes aanwezig mogen zijn. Enige minpunt wat ik zo even kan bedenken is dat de supermarkt niet heel erg boeiend is en het aanbod vrij beperkt. Verder vriendelijk en behulpzaam personeel. Al met al .... prima camping voor een gezin met zowel oudere alsmede jongere kinderen.

Beste gast,

Dank voor de mooie beoordeling. Wat super dat jullie zo genoten hebben. Dat is voor ons het mooiste compliment. Heel erg graag tot de volgende keer, wij kijken er naar uit.

Leuke camping met veel activiteiten.

A. Norder
29-8-2017

Het animatieteam was goed en de activiteiten waren goed geregeld. Wat minder goed vond ik het restaurant, de bediening was te snel en het eten matig tot goed. Persoonlijk zou ik iets meer geld willen betalen voor een echt goed gerecht. Het is zeker een goede camping met veel faciliteiten en een leuk team er omheen. Deze camping is voor ons voor herhaling vatbaar.

Beste familie,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling en feedback. Goed te lezen dat jullie zo genoten hebben en van plan zijn nog eens terug te komen. Wij kijken er naar uit!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iris Parc Le Ty Nadan in Locunolé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iris Parc Le Ty Nadan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Iris Parc Le Ty Nadan scoort een 7.8 uit 10 op basis van 217 reviews.