Camping Iris Parc Le Ty Nadan

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°9°
Camping Iris Parc Le Ty Nadan
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Iris Parc Le Ty Nadan voor je op een rij gezet:

205 reviews over Camping Iris Parc Le Ty Nadan in het Nederlands

Tegenvaller.

Lonneke Panjer - van Dam
6-10-2018

Er worden ontzettend veel activiteiten voor tieners georganiseerd. Het is een top camping voor tieners.

Maar, dat alles heeft ook een keerzijde. De comfortplekken zijn klein (zo klein dat wij geen voortent aan de camper konden plaatsen), de camping komt beloftes m.b.t. comfort (waterpunt, Wi-Fi) niet na. Maar het grootste probleem vond ik de ligging van de plek: direct aan de drukke weg richting het entertainment dus geen rust gekregen.

Anne, Officemanager, 1-11-2018

Beste Lonneke,

Dank je wel voor je beoordeling en feedback. We doen inderdaad ons best om een gevarieerd en volledige animatieprogramma te bieden. De camping heeft veel mogelijkheden hiervoor. onder andere aan de overkant van de rivier. Over het algemeen kunnen wij daardoor de rust voor de overige gasten garanderen. Wij vinden het vervelend dat jullie dit niet zo hebben ervaren. In dergelijke gevallen adviseren wij gasten altijd even contact op te nemen met de receptie om te bekijken of er mogelijkheid is om te ruilen van plaats. Zij kijken graag met jullie mee.

Dubbel gevoel

linssen
5-9-2018

Ty Nadan is een leuke camping met goed personeel wat je graag te hulp staat. Onze campingplaats lag mooi aan de rivier maar het toiletgebouw was te ver lopen. Tevens was er vaker geen toiletpapier aanwezig. Water van de douche ging van extreem warm naar lauw. Tevens was de afstand naar het zwembad en de supermarkt echt te ver. Dit zorgde voor een negatieve ervaring iedere dag, wat ook erg jammer was, want het zwembad zelf is mooi. Het eten in het restaurant was absoluut lekker maar wat een ouderwetse boel, mag nodig opgeknapt worden. Vooral omdat het een 5-sterren camping is waren de meeste dingen toch echt aan vervanging toe. Je betaalt immers genoeg en dan verwacht je ook dat alles aan de verwachtingen voldoen. We hebben er een leuke vakantie gehad maar zullen nooit meer terugkomen, daar was het gewoon niet goed genoeg voor helaas.

Beste gasten,

Dank voor jullie beoordeling en feedback. Wat jammer dat onze camping niet op alle vlakken aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Wij hebben bewust onze faciliteiten centraal aangelegd zodat gasten niet langer dan zo'n 5 a 6 minuten moeten lopen. Het spijt ons uiteraard dat dit voor jullie toch iets te lang is gebleken. Wij zullen jullie feedback uiteraard ter harte nemen en hebben voor komende winter diverse werkzaamheden gepland om de camping verder te optimaliseren.

Leuk voor eenmalig

Martine Nijboer
31-8-2018

Leuke camping. Maar was voor ons eenmalig.

Overal ligt het wat verder vanaf. En de camping is qua entertainment leuk. Maar klopt niet zoals het gaat. Dingen starten later of zijn er helemaal niet terwijl het wel in het programmaboekje staat.

De omgeving is fantastisch. De duivelse rotsen of de mooie plaatsen Lorient of Concarneau.

Kampvuur is wel te gek voor de kids en volwassenen.

Maar communicatie is slecht op de camping. Stacaravan van touroperator was goed. Alleen nergens veldjes dus iedereen erg op zichzelf.

Zwembad is leuk en heeft genoeg keuze. Maar is niet supergroot.

Maar mooie camping voor 1 x vinden wij.

Weer speelde ook een rol hierbij. Elke dag wel rond de 20 graden maar weinig zon.

Ann, Officemanager, 6-9-2018

Beste Martine,

Dank je wel voor jullie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad in Bretagne. Het spijt ons te lezen dat de communicatie op de camping niet volledige aan julie verwachting heeft voldaan. Wij zijn voortdurend bezig te optimaliseren en nemen jullie feedback graag ter harte. Wij gaan direct bekijken hoe wij hierin kunnen verbeteren.

Fijne overzichtelijke camping.

Fam. Hoepel
30-8-2018

Le Ty Nadan is een fijne en overzichtelijke camping. Onze tieners 16/17 hebben zich uitermate goed vermaakt. Zoals omschreven bij de boeking was er op het park genoeg te doen. Zwembad was wel minder groot dan verwacht. Stacaravan Bali was netjes en schoon en alles werkte naar behoren. Vanaf de camping uitstapjes gemaakt naar de steden Quimper en Lorient en diverse lokale markten bezocht. Na 24.00 uur is het vrij rustig op de camping, mede dankzij de aanwezige security. Al met al een fijne tijd gehad.

Beste familie Hoepel,

Dank jullie wel voor de mooie beoordeling. Wat super dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad! Dat is voor ons het mooiste compliment. Heel erg graag tot een volgende keer.

Leuke camping, het aanraden waard.

Bauke
29-8-2018

Mooi opgezette camping met in het algemeen mooie ruime plekken.

Het personeel is vriendelijk. Er is een uitgebreid recreatieprogramma voor jong en oud. In de avond was er altijd wel wat gezelligs voor het hele gezin te beleven. De sanitaire voorzieningen kunnen beter. Er wordt wel goed schoongemaakt maar het douchewater is lauw en er is vaak te weinig waterdruk waardoor je niet fijn kunt douchen. De verlichting op de paden en de voorzieningen kan ook beter. In het zwembad wordt vrijwel geen verlichting gebruikt. Het eten is qua prijs kwaliteitvehouding goed. De campingsupermarkt is relatief prijzig maar op 20 minuten rijden kom je in quimperle diverse goedkopere supermarkten tegen. Het animatieteam heeft er g zijn best gedaan om het voor onze kinderen van 11 en 14 leuk te maken. Op zoover staan diverse negatievere beoordelingen over deze camping maar dat is naar mijn idee onterecht. Wij hebben hier twee fijne weken gehad.

Beste Bauke,

Dank jullie wel voor jullie mooie beoordeling. Wat super dat jullie zo genoten hebben en twee fijne weken hebben gehad. Heel erg graag tot ziens op een van onze Iris Parc campings.

Fijne kamping, maar ruimte voor verbetering (geen 5 * waard in mijn ogen)

SANITAIR

+ : Uitgebreid gamma aan sanitair 'kamers': enkel lavabo, enkel douche, ruimte met babybad en zeker een meerwaarde: de ruimte met lavabo en douche. Deze ruimtes zijn ideaal voor gezinnen: ruim, eentje kan zijn tanden poetsen terwijl de andere doucht en dan is er nog ruimte genoeg! Er zijn ook kleutertoiletjes aanwezig.

+/- : Zuiverheid van het sanitair is overwegend goed, maar regelmatiger onderhoud mag.

- : Warmte van het water: in de ene blok voldoende warm, in de andere ijskoud.

- : Afwasplaats: koud water, overloop niet altijd aangesloten, bakken vaak heel vuil. Meer onderhoud nodig, zowel technisch als op gebied van zuiverheid

ZWEMBAD:

+ : glijbanen zijn echt top! Zowel binnen als buiten

+ : buiten en binnenbaden

+ : verschillende baden: kleuterbad, 'rustiger' klein zwembadje, banenbad en apart bad waar glijbanen in uitkomen (dit laatste is wel wat klein)

+ : voldoende stoelen, een deel met uitzicht op zwembad, deel wat rustiger gelegen

- : bubbelbad is koud

- : verwarmde buitenbaden zijn toch nog behoorlijk fris (wel frisser weer gehad)

- : trappen naar de glijbanen zijn vies. Groene aanslag (algen?) op de zijkanten en onder de trappen wordt niet schoongemaakt. Ook de vloer rond zwembad mag netter. (Zwembaden zelf zijn wel schoon)

- : redders aanwezig, maar niet tijdens de volledige duur van de openingsuren. Na de normale werkuren is er plots geen redder meer.

TERRAS EN BISTRO

2 terrassen:

+ : terras met zicht op zwembad en toch rustig (staat langs banenbad),

- : 2e terras bij het springkasteel, maar dit is echt lawaaierig (installatie zwembad)

- : Enkel bediening aan de toog en deze is echt uiterst traag. Bovendien varieert de kwaliteit van dranken (vb cappuccino, mojito,...) van dag tot dag.

SNACKBAR:

+ : !! zeer deftige burgers (mooi stuk vlees, verse sla en tomaten en frieten)

+ : !! Pizza echt goed! (Vers belegd en gebakken, zoals bij de italiaan, niet de pizza hut ;-) )

+ : goede prijs kwaliteit. (10 euro voor een pizza, 6 a 7 euro voor een burger menu met frieten drank en dessert.)

- : Tijdens spitsuren gaat er al wel eens wat mis met de bestellingen en lopen de wachttijden op.

WINKEL:

+ : ruim assortiment, voldoende om af en toe wat bij te halen, maar bezoek aan een grotere winkel blijft nodig

- : stokbrood is slap, ontbijtbroodjes vaak te hard gebakken tot aangebakken)

STAANPLAATSEN:

+ : mooie afgebakende ruime plaatsen, vaak langs beekje

- : plaatsen zijn niet altijd vlak, dus lastiger als je een tent bij hebt

- : !! plaatsen dicht bij het zwembad zijn af te raden. Heel wat mensen verhuizen tijdens hun verblijf omwille van het kabaal van de technische installatie van het zwembad. Dit is behoorlijk ver te horen, maar niet houdbaar vlak bij het zwembad.

ACTIVITEITEN/ANIMATIE:

+ : Aanrader!! paardrijden (vanaf 4 jaar): 3 verschillende programma's volgens leeftijd. Alle 3 mooi uitgewerkt. Programma voor kinderen van 8 tot 12 heel uitgebreid: borstelen, zadelen, kunstjes en wandeling door het bos. Ook de 4-8 jarigen gaan onder begeleiding van een volwassene een wandeling maken in het bos. Zeker waar voor je geld.

- : Dagelijks animatieprogramma is beperkt, mist variatie en zeker niet uitnodigend. Voor een camping die te koop loopt met verschillende varianten (family, tieners, adventure, mini,....) een tegenvaller.

(Het tienerprogramma was voor ons niet van toepassing. Het programma wordt door de tieners zelf samengesteld.) Enkel betalende activiteiten zijn de moeite waard en over het algemeen prijzig.

RECEPTIE:

+ : meerderheid van de receptionisten is zeer behulpzaam, vriendelijk en 2-talig (Frans / Engels). Hier en daar ook iemand die Nederlands spreekt.

TECHNISCH:

Heel wat kleine dingetjes zijn niet in orde. Enkele voorbeelden:

- knoppen van de grendel van het toilet zijn vaak stuk

- overloop van afwasbakken niet altijd aangesloten

en iets wat stuk gaat of is wordt niet gerepareerd (we zijn er 2 weken geweest)

Verzorgde camping waar veel te doen is. Aanrader

Peter Tulp
20-8-2018

Zeer vriendelijke camping. Goede ontvangst en vriendelijke receptie. Vooral medewerkster Isabeau was altijd bereid uitleg te geven over leuke tripjes rondom de camping en deed erg haar best.. Axel van de animatie trok goed op met de 15 en 16 jarigen hield de boel een beetje in de hand. Ieder avond wilden de jongeren een kampvuur maar dat mocht niet altijd. De security wist niet zo goed wat ze nu met de grote groepen jongeren aan moesten hadden wij het idee. Gelukkig waren de jongens van de animatie een goed aanspreekpunt en hebben menig probleem voorkomen. Echt Top. Enige aandachtspunt is het restaurant. (en de snackbar ivm lange wachttijden 1,5 uur) 13,50 voor een hamburger is een beetje veel en het interieur is echt aan vervanging toe. Verder een top camping. Lorient (LA BASE) voor een boot tripje, Carnac en port de Concarneau schilderachtig mooi. Voor het winkelen en een mooie stad moet je iets verder naar Quimper. Komen zeker terug

Beste Peter,

Dank jullie wel voor de mooie beoordeling en review. In de eerste plaats wat super dat jullie zo genoten hebben. Dat is voor ons een prachtig compliment. De aandachtspunten zal ik intern bespreken en zo snel mogelijk laten verbeteren! Heel erg graag tot een volgende keer

Nee bedankt.

Marleen
18-8-2018

De camping ligt in the middle of nowhere. Het zwembad is te klein voor het aantal gasten, al ziet het er op het plaatje leuk uit. Douches kunnen niet zelf ingesteld worden. Gloeiend heet als het rustig is en te koud op drukke momenten

Leuk voor kleine kinderen maar niet voor 15-16 jarigen, tenzij je in de buidel wil tasten om mee te doen aan allerlei sportieve activiteiten.

Beste Marleen,

Hartelijk dank voor de beoordeling en feedback. Het spijt ons dat onze camping niet op alle fronten aan jullie verwachting heeft voldaan. Om teleurstelling te voorkomen, kunt u altijd contact op nemen met ons service team dat u goed kan informeren en samen met jullie kijkt welke Iris Parc camping het beste aansluit bij jullie wensen. Zij zijn telefonisch bereikbaar op tel. 040 - 8447752. Ik hoop jullie hiermee van dienst te zijn geweest.

Mooie vakantie met kleine verbeterpunten

Saskia
11-8-2018

Mooie camping met goede service aan de balie.

"Camping For You" programma is super voor kinderen vanaf 15 jaar. Onze zoon heeft erg van de activiteiten genoten!

Helaas was het sanitair matig. WC papier was vaak "ingedrukt" en kon niet gebruikt worden en wc's waren verstopt. Om te douchen moest je tegen de muur staan om de straal te pakken en als je die dan had, was het water koud. Dit geld ook voor het afwaswater.

De georganiseerde wandeltocht met gids en het kano programma was goedgeorganiseerd. Helaas geldt dit niet voor de mountainbike activiteit. De eerste keer werd er niet op veiligheid gelet (geen helmen en geen instructie) en was de tocht voornamelijk over asfalt wegen. De tweede keer was de tocht wel over mountainbike paden. Toen we nog een derde keer mee gingen, helaas dezelfde route als de tweede keer. Begeleider was ook geen mountainbike instructeur! Op de camping in de Drome was dit beter georganiseerd in 2017.

Beste Saskia,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en feedback. Wat goed om te lezen dat jullie zo genoten hebben. Dat is voor ons toch altijd weer een prachtig compliment. Jullie feedback heb ik inmiddels intern besproken en wij gaan kijken hoe we hier kunnen verbeteren. Heel erg graag tot ziens op een van onze Iris Parc campings.

Super vakantie gehad!

SB-v.D
7-8-2018

Met 4 personen in een wakiki carvan (1 kamer met twee pers. bed en 2 kamers met 2 1 pers. bedden.) dekbedden aanwezig. Welliswaar erg dik voor een warme zomer. Beddengoed is bij te huren. Standaard papieren onder'laken' en kussensloop aanwezig. Hadden een heerlijke standplaats - wat wij een voordeel vonden is dat de caravans gemengd staan tussen de kampeerplekken. De toiletgebouwen hebben we nauwelijks gebruikt omdat de caravan eigen sanitair heeft. Echter de keren dat we het gebruikt hebben was het schoon en voorzien van toiletpapier en handzeep. Warm water laat echter wel te wensen over. Dat is eerder lauw. Voor het doen van de vaat niet echt geweldig. Op de camping is voldoende te ondernemen. Betaald en niet betaald. Betaald is het paardrijden, kanoen en klimmen en segway rijden en paintballen. Niet betaald is alles wat het animatie team organiseerd. Sporttoernooi of andere activiteiten. Wij hebben geklommen en paard gereden.

Beste gasten,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling! Wat ontzettend leuk dat jullie zo genoten hebben van de vakantie en alle activiteiten. Die zijn ook echt super! Heel erg graag tot een volgende keer, wij kijken er naar uit!

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iris Parc Le Ty Nadan in Locunolé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iris Parc Le Ty Nadan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.