Camping Iris Parc Le Ty Nadan

• 6.7Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Iris Parc Le Ty Nadan is een echte familiecamping aan een rivier in Bretagne. Om te zorgen dat alle kinderen de grootste lol hebben, is het animatieprogramma verdeeld in 3 verschillende leeftijdsgroepen. Gezellig of even snel wat eten kan bij de bar, snackbar, bistro of het restaurant. Kanoën op de rivier is uitdagend en leuk voor het hele gezin.

250 reviews over Camping Iris Parc Le Ty Nadan

• 2019
    9Rico21-09-2019

Super zwembad en rust kids blij wij blij

Wij zijn met een gezin geweest met 5 jaar, 13 en 14 jaar. Wij zaten in een prima stacaravan. De camping heeft rondom een rivier met rustig maar wel stromend water. Daarachter start gelijk het bos! In een ring om de camping heen vind je boogschieten, paintball, een manege, een verhuurtent met MTB, kano's en Sup-boarden. Er is animatie, wel lastig voor hen is dat je in de Bretagne nu eenmaal ook veel Engelsen en ook Fransen hebt, en voor jonge kids dus drie talen. Elke dinsdag en donderdag is er een gids uit het dorpje, en dat meisje verzorgt dan een flinke wandeling waar wij zeker van hebben genoten. Ze spreken prima Nederlands bij de receptie. 15-20 min verderop is het strand, je kon goed parkeren. Ook leuke stadjes in de buurt. Genoten van het zwembad, net vernieuwd, genoeg te doen, tip voor de camping zijn wat meer ligstoelen erbij.

• 7Eetgelegenheden

Anne, Officemanager, 22-10-2019

Beste Rico,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling. Wat geweldig dat jullie zo genoten hebben van onze camping en Bretagne. Het is inderdaad een paradijs met vele activiteiten. Heel erg graag tot een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2Michel20-08-2019

Nooit meer

Nou...waar te beginnen Waterpark...Daar is echt geen sprake van 3 kleine zwembaden met achterstallig onderhoud. 1 binnenzwembad 20 ligbedjes voor hele park Aan t zwembad kijk je tegen t schijthuis aan. Animatie is 2 personen, minidisco 3 liedjes in een half uur Warm water voor de afwas is ver te zoeken Niets doet me hier denken aan het feit dat dit een 5 sterren camping is, o ja 1 ding...de rekening Denk je dat je iets in de buurt kan beleven...minimaal 30 min autorijden. Leuke speelhal binnen...o wel zelf alles meenemen...tafeltennis batjes of tennis rackets Denk je van nou het is slecht weer laat de kids maar internetten of gamen....nou gewoon 0 verbinding, vaak kan je niet eens bellen zo weinig ontvangst, dan koop je WiFi voor 6 euro per dag en valt t meer uit dan de treinen van de NS op een herfstdag Al met al ...Safari tent serengetti Xl is mooi. Das dan het enige pluspunt aan deze camping Had gehoopt op meer

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Anne, Officemanager, 29-08-2019

Beste Michel,

Dank voor jullie beoordeling en feedback. Het spijt ons dat onze camping niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Wij nemen jullie aandachtspunten ter harte en zullen onderzoeken hoe wij op genoemde punten kunnen verbeteren.

• 5van Duin18-08-2019

Prima

We hadden een mooie sta plaats voor de caravan aan het riviertje. De otters zwommen vaak langs! Op de camping hebben we het klim parkour gedaan en zipp linen, dit is een aanrader, we hebben een mooie tocht met de kano gemaakt. Zwembad prima. Als je in de omgeving ergens heen wil moet je ongeveer 30 minuten rijden. Eten op de camping was niet super, op zondag waren bv de kroketten op, pizza was niet super. Supermarkt op de camping is heel erg duur. Het sanitair viel tegen, was vies, wc papier was vaak ook in 3 van de 4 toiletten. 14:30 was soms de laatste schoonmaak geweest, terwijl er erg veel mensen gebruik van maken. Douch was vaak lauw. Afwaswater was altijd lauw, bijna koud. Het was helaas niet echt super weer. Een lekkere vakantie gehad, wij kiezen echter in de toekomst niet meer voor deze omgeving .

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Beste gast,

Hartelijk dank voor jullie uitgebreide beoordeling en feedback.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Familie Bruin14-08-2019

Leuke familiecamping, voor jong & oud!

Wij hebben in augustus 19 dagen op deze camping gestaan. Onze vorige vakanties waren vaak naar Italië, maar omdat onze dochter paard rijdt hebben we naar een camping met manege gezocht. En die vonden we bij Ty Nadan. Helaas mag je pas vanaf 12 jaar een buitenrit maken dus onze dochter was erg teleurgesteld, want ze moest de pony ook nog delen. Verder heeft deze camping vollop activiteiten waar je (na betaling) gebruik van kan maken. Het klimbos is echt een aanrader en bij hoogwater het kanoën! Onze kinderen hebben genoten van de zwembaden en de glijbanen. Wij houden zelf niet van die mega campings met mega aquaparken, dus het zwembad van Ty Nadan was prima! In de omgeving is weinig tot niks te beleven. Je moet minimaal 45 minuten rijden voor een leuk uitstapje. Alhoewel wij gemerkt hebben dat de fransen toch minder gastvrij zijn. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat wij Italië toch een leuker vakantieland vinden en gastvrijer!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Beste familie Bruin,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie op onze camping!

• 8Patrick14-08-2019

Fijne camping

Leuke middelgrote camping. Alles is keurig verzorgd en ligt in een mooie omgeving. Zowel op de camping als in Bretagne wordt goed Engels gesproken. Zwembad vonden wij voor de kinderen wat aan de kleine kant, maar kan zijn omdat wij grotere campings gewend zijn. In het restaurant kan je voor een bescheiden bedrag heerlijk eten. Wij vonden het een fijne camping om op vakantie te zijn.

• 9Eetgelegenheden

Beste Patrick,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat super dat jullie genoten hebben van een fijne vakantie op onze camping. Heel erg graag tot een volgende keer.

• 8Geert29-07-2019

toppertje

Het is een geweldige camping vooral de kinderen hebben daar veel avonturen beleefd! Als de camping vol is is het natuurlijk wel erg druk: wc's, zwembad etc. Maar echt een aanrader

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Anne, Officemanager, 01-08-2019

Beste Geert,

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling! Wat super dat jullie zo genoten hebben. Heel erg graag tot een volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Pien29-07-2019

Niet voor herhaling vatbaar in het hoogseizoen.

Mooie camping in mooie omgeving. Zwembad en restaurant zijn te klein in hoogseizoen voor de grote van de camping. Sanitair netjes maar niet erg schoon.
    Douches s avonds vaak koud. Camping winkel super duur! De camping ligt erg afgelegen. Supermarkt op ongeveer 20 minuten rijden. Wel heel veel te doen en te zien in de omgeving. Super slechte Wi-Fi. Kan tegen betaling iets betere Wi-Fi. 20 euro voor een week. Vriendelijk personeel. Wij hadden een prachtige tent om mooie plek. Maar alles bijelkaar opgeteld niet voor herhaling vatbaar in het hoogseizoen.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Beste Pien,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en feedback. Wat jammer dat onze camping niet op alle gebieden aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Helaas is de wifi ontvangst in sommige gebieden - waaronder in Bretagne - erg slecht in Frankrijk, Dit heeft te maken met de regioale provider. Wij betreuren het uiteraard ook dat wij geen betere ontvangst kunnen garanderen.

• 8Henk-Jan Janssen24-07-2019

Zwemparadijs in groene omgeving

Prima camping in groene omgeving. Naast een riviertje, dichtbij de kust. Prachtig zwemparadijs, prima eten, activiteiten en vertier. Sanitair behoeft wel een keer een renovatie.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Beste Henk Jan,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat fijn dat jullie zo van het zwemparadijs hebben genoten! Heel erg graag tot een volgende keer.

• 10Fam Denduyver23-07-2019

Leuke camping in een prachtige omgeving.

Prachtig gelegen camping

Positieve punten - veel te doen op de camping - veel te zien in de omgeving (Carnac, Concarneau, duivelsrotsen, vallen des Saintes, Quimper, Quimperlé, .....) - goed restaurant, ook de gerechten om mee te nemen, vooral de pizza's vielen in de smaak - Vriendelijk personeel, niets was hen te veel. Een probleem in onze stacaravan werd direct opgelost. - alles lag er kraaknet bij

Negatief - Zwembad iets te klein - leuke sportaccommodatie, maar lang wachten op een vrij pleintje. - activiteiten zijn te prijzig

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Beste familie,

Wat een prachtige beoordeling! Hier zijn wij ontzettend trots op en zijn blij dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad! Heel erg graag tot een volgende keer.

• 9Familie Sels13-07-2019

De kinderen wilden niet mee naar huis :)

Le Ty Nadan is een mooie activiteiten camping voor het ganse gezin. Te midden van de natuur. De Waikiki is een top accommodatie boordevol luxe. De buitenrit met de paarden was een super leuke ervaring voor onze dochter van 13 en 17 jaar. Ook het kabelbanenparcours moet je gedaan hebben. Onthaal medewerkster Lisa van de touroperator heeft ons zeer goede info gegeven en ons nuttige tips gegeven. Deze dame verdient een dikke 10 op 10 :) We zijn dit keer echt verwend geweest door het personeel van de touroperator.

• 9Eetgelegenheden

Anne, Officemanager, 15-07-2019

Beste familie Sels,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling. Wat super dat jullie zo genoten hebben op onze camping. Heel erg graag tot een volgende keer.

Camping Iris Parc Le Ty Nadan info

• SchaduwplaatsenAanwezig