5 reviews over Camping Locronan in het Nederlands

Mooi gelegen terrascamping

Riekus
18-9-2015

Hoog gelegen camping, met goed sanitair en matig internet. Mooi Panorama uitzicht over de baai, maar niet vanaf alle plekken

Gereisd Met partner in september 2015

Prachtige camping op de heuvel boven het dorp.

N.A. Windemuller
14-8-2015

Bij toeval beland op deze mooie camping. Eigenaren hebben oog voor service en zorgen uitstekend voor hun terrein. Ze praten uitstekend engels, en antwoorden dan ook gewoon in het engels, terwijl jij in je beste frans iets probeert duidelijk te maken! Hier hebben wij de lekkerste croissants gegeten tijdens onze vakantie (wel even de dag ervoor bestellen). Zwembad heerlijk, de kids vermaakten zich prima. Veel rust en ruimte. Nette & schone toilet gelegenheid, en uitzicht over het dal bij het afwassen ... wat wil je nog meer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Zeer mooi gelegen camping

toine
29-8-2014

Rustge kleine camping. Wij hadden een chalet gehuurd. Zeer schoon en netjes onderhouden. Mooie ruime plekken. Vlakbij het dorp. Erg aardige eigenaars die ook goed engels spreken. Zwembad alleen zwembroek toegestaan, geen shorts.

Gereisd Met partner in juli 2014

rustige camping met heerlijk overdekt zwembad

Jan Goossens
16-8-2010

De enthousiaste eigenaars zijn erg behulpzaam en vriendelijk De ligging van de camping is idiaal,gunstig voor uitstapjes mooi uitzicht, je kunt lopend naar het mooie dorpje Locronanen het sanitair ziet er netjes uit Weinig Nederlanders de fransen en de engelsen hebben de overhand

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Een fijne camping met een mooie ligging

Irene Stout
7-2-2009

Vorig jaar zijn wij per toeval op deze camping terecht gekomen en hebben daar met onze 7 kinderen met veel plezier gestaan. De plaatsen zijn ruim, de beheerders vriendelijk en engels sprekend. Voor het ontbijt kan je heerlijk brood op de camping zelf bestellen voor verdere boodschappen moet je naar een plaats in de buurt. Je zit op loopafstand van Locronan wat een ontzettend gezellig dorp is met vriendelijke mensen en een aantal eetgelegenheden. Het strand ligt een paar kilometer verder waar je de auto voor moet gebruiken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 07 2009 12:00:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Locronan in Locronan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Locronan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.