Vakantiepark
6,2

• Onderkomen5,3
  • Activiteiten5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Iroise Armorique voor je op een rij gezet:

24 reviews over Vakantiepark Residence Iroise Armorique in het Nederlands

Rustige verblijfplaats in oktober.

Alberte en Brigitte
27-10-2009
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Mijn vrouw en ik hebben het hier drie weken erg naar onze zin gehad. Wij hebben prachtige wandelingen gemaakt in de onmiddellijke omgeving van de residentie. We kregen om te beginnen een huisje voor zes personen i.p.v. het appartement voor vier personen: ruimte zat dus. daarenboven hadden we zicht op zee, wat voor zowat de helft van de huisjes het geval is.

De receptiedame (An) is vriendelijk en hulpvaardig, maar eerder nonchalant. De kuisvrouw en de werkman weten van aanpakken. De huisjes onderling zijn niet gehorig; in het huisje daarentegen zijn de plankenvloer en de houten trap oorzaak van heel wat gerucht. De uitrusting van de keuken is prima: 4 keramische kookplaten, microgolf, vaatwas, broodrooster, koffiezet, frigo met diepvriesvak, alles is voorhanden. Na ons dagelijks bad was het warme water 's avonds alleen nog lauw. Meer dan de helft van de bezetting had één of meerdere honden. Naast Fransen logeerden er ook enkele Duitsers, Engelsen en Belgen (Walen). Het weer viel mee.

Gereisd met partner in oktober 2009

Leuk maar beperkt.

Arthur
15-9-2009
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Het park is gelegen aan de zee. rond de 50 huisjes en een receptiegebouw met overdekt zwembadje en soort van fitness ruimte. Buiten is er dan nog een groter openluchtzwembad. (verwarmd)

Huisjes zijn in orde. Schoon, van alle gemakken voorzien in de keuken. Geen TV, die moet je erbij huren. (35e per week) Huisjes zijn wel gehorig. Niet van het nagelegen huisje, maar in het huisje zelf. het is gewoon een planken vloer.

je ziet beneden de lamp boven schijnen door de spleten in de vloer....

In het park zijn geen winkeltjes, speelgelegenheiden voor kids, bakker, of zoiets dergelijks. De ligging op 50 meter van het strand maakt dat weer helemaal goed.

Supermarkt (Intermarché) op 5km. bakker op 1km.

de verdere omgeving van het park is niets te beleven. kleine visserdorpjes genoeg, leuk om eens te kijken. Brest is niet leuk op het oceanopolis na dan.

voor de rust kom je hier zeker naartoe. Wij hebben een prettig gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Wat ons betreft nooit meer

Marja
9-9-2009

Het huisje op zich was mooi, maar had een rioollucht. Helaas sprak het personeel weinig tot geen Engels. Je auto kun je niet bij het huisje parkeren, dus je moet een eind sjouwen met je koffers. Totaal niet geschikt voor mindervalide en oudere mensen.

Gereisd met partner in september 2009

nooit meer

levensgenieter
5-9-2009
  • Onderkomen6
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6
  • Activiteiten1

Op zich is dit appartement wel te doen. Alhoewel ze bij de receptie maar een paar woorden engels kende.. Ontvangst ging ook heel langzaam. Bij vertrek werd er meegelopen naar de woning om te kijken of het helemaal schoon is.

Omgeving is wel heel mooi,maar er is wel heel weinig te doen.We hadden de hele zuidkust met de auto gereden, maar overal was het hetzelfde.Om Zondag alles gesloten en de meeste winkels op maandag ook.

Als je van rust houd is dit wel een geschikte locatie, maar voor ons nooit meer!

(Al was het weer beter geweest, dan ook niet)

over het appartement:

Als je de foto's hebt gezien van dit appartement weet je genoeg,meer is er niet.

Fitnesruimte in een klein glazen hok met 4 fitnestoestellen. en binnebad zo klein als wat!

Gereisd met partner in augustus 2009
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

dit park ligt in een zeer rustige omgeving, vlak aan het strand, er is een mooi en netjes openluchtzwembad, het domein ligt weliswaar ver van winkels, er is een bakker en apotheek op circa 2 km, voor een supermarkt kan je best richting Plougonvelin op circa 5 km ( is ook open op zondagvoormiddag )

in Trez-Hir op circa 5 km vind je ook een aantal winkels en een leuke souvenirwinkel

de huisjes zijn nog nieuw en modern maar vrij stoffig

wel jammer dat er geen wijnglazen, kurkentrekker en keukenmesje aanwezig was

voor een leuke uitstap kan ik Pointe de St. Mathieu, de route touristique tot aan Portsall en Aber Benoît aanraden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

prachtig gelegen, rustig

joris
26-6-2009

Vriendelijke ontvangst.

Nieuwe huisjes, netjes

Wie houdt van rust, ideaal.

Gereisd met partner in juni 2009

Voorseizoen niet belangrijk?

Jacqueline
13-6-2009

Wij zijn net een weekje terug van deze accomodatie. (23 mei t/m 6 juni 2009) Wij denken dat we de eerste vakantiegangers waren in onze bungalow, want het stonk er verschrikkelijk naar een rioollucht en het was er extreem stoffig. Verder is het een mooi complex op een mooie plek, maar absoluut geen puntjes op de i bij Residence Iri0se. Zo jammer. De omgeving is prachtig. Veel mooie stranden in de buurt. Wel erg rustig. Wil je meer vertier in de streek dan is de plaats Ploungonvelin een betere optie. Zeker met kinderen.

Deel 2.

Pippo
7-6-2009

Onze badkamer beneden was verkeerd aangelegd. Na het douchen overal water. Ik heb me werkelijk afgevraagd hoe een invalide (ons huisje was hiervoor geschikt)hier zou moeten douchen. Dat zou echt levensgevaarlijk worden. Dus wij hebben uiteindelijk maar een half huisje gebruikt. Erg jammer. Met een beetje meer zorg en service zou dit complex het veel beter doen.

Binnen zwembad was wel top en verwarmd!

Buitenzwembad was KOUD en zeker niet verwarmd.

Geen puntjes op de i.

Pippo
      7-6-2009
      • Onderkomen4
      • Activiteiten7
      • Onderkomen4
      • Activiteiten7

Het vakantiepark ligt prachtig op een heuvel met uitzicht op zee. Let wel...vanaf de heuvel wanneer je over het terrein wandelt...vanuit verreweg de meeste huisjes zie je binnen de zee niet. Wij kregen een huisje helemaal achter op het park. Dat betekent best ver lopen naar de zwembaden, met je was, bij iedere vraag aan de receptie en naar het strand. Goed te doen wanneer je goed ter been bent maar het vraagt wat uithoudingsvermogen.

Helaas hadden wij echt pech met het huisje. Het stonk er verschrikkelijk naar een riool lucht. De receptie spreekt zeer beperkt engels en wij hebben in Frankrijk toch de indruk dat dat nog minder wordt wanneer je met een klacht aan komt zetten. Dus daar kwamen we niet uit. Toen hebben we -geheel tegen een onze principes- een enorme fles bleek (javel) gekocht en dat in iedere afvoer laten lopen van bad/wc/gootsteen. Dat hielp wel, maar moest vaak herhaald worden. Ons huisje was voor 8 personen met boven en beneden een badkamer en wc. Deel twee volgt.

2008

Prachtige ligging aan zee!

Familie Riekmankoel
      22-10-2008

Mooi opgezet vakantiepark. Klein binnen en buitenzwembad. Wel gehorig tussen boven en benedenverdieping. Geen speeltoestellen voor de kinderen...wel natuurlijk strand en zee!

Je moet hier niet zitten voor gezellige dorpjes/stadjes.

Gereisd familie in augustus 2006

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Iroise Armorique in Locmaria Plouzane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Iroise Armorique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.