Vakantiepark
6,2

• Onderkomen5,3
  • Activiteiten5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Iroise Armorique voor je op een rij gezet:

7 reviews over Vakantiepark Residence Iroise Armorique in het Nederlands

Mooie lokatie, waardeloos geregeld.

Fam. Bakker
17-8-2012
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

Prachtig gelegen aan het strand, dat makkelijk te bereiken is, met mooi uitzicht!

Maar....voor de kinderen van 5, 6 en 8 jaar oud was er NIETS te spelen. Alleen de zwembaden, waarvan die buiten super is, maar binnen smoorheet, 1 kleedruimte (of wat daar voor door moet gaan) en er kon geen raam open.

Verder hadden wij een 6 pers. huisje, met wel 1 koffiekopje. Boven was een deur volledig uit z'n voegen geslagen of getrokken, maar dat bleek al 3 jaar zo te zijn.

Dat soort dingen.

Voor ons de eerste en de laatste keer. En dat is echt jammer van zo'n mooi complex.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten7

De ligging is echt geweldig, zelden zo'n mooi uitzicht gehad, zo jammer dat "service" echt ontbreekt.

Wij spreken beide redelijk tot zeer goed de franse taal, dus dat was geen belemmering in de communicatie.

Positief:

De ligging, de rust ( ook s'avonds) de omgeving, de bereikbaarheid van het strand, niet massaal, voor mensen die van rust en eenvoud houden een prima plek.

Negatief:

Bij klachten b.v. het ontbijt dat wij speciaal besteld en moesten betalen was bedorven, daar halen ze hun schouders voor op, kan gebeuren zeggen ze, maar wel moeten betalen.

De afvoer van zowel de keuken als badkamer waren constant verstopt, een monteur komt de volgende dag.

De prijs voor een erg krap huisje is meer dan stevig, maar een een voudige tv staat er niet, daarvoor moet je wederom diep in de buidel tasten.

Receptie is in de ochtend en vanaf 17:00 bereikbaar, met slechts 1 medewerker, gevolg een lange wachtrij.

Conclusie: Bretagne JA, Lokatie JA, Residence Iroise Armorique NEE

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

zeer mooie ligging en een prachtig verblijf

Philippe Bruggeman
30-7-2011
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Ligging was het beste wat we tot nu toe in Frankrijk hebben gehad. Het verblijf was ook in orde, één minpunt is dat er niet zo heel veel eetgelegenheden zijn en activiteiten te doen zijn aan het verblijf, behalve dan het strand. Kortom, een héél mooie reis gehad

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Leuk maar beperkt.

Arthur
15-9-2009
  • Onderkomen9
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9
  • Activiteiten4

Het park is gelegen aan de zee. rond de 50 huisjes en een receptiegebouw met overdekt zwembadje en soort van fitness ruimte. Buiten is er dan nog een groter openluchtzwembad. (verwarmd)

Huisjes zijn in orde. Schoon, van alle gemakken voorzien in de keuken. Geen TV, die moet je erbij huren. (35e per week) Huisjes zijn wel gehorig. Niet van het nagelegen huisje, maar in het huisje zelf. het is gewoon een planken vloer.

je ziet beneden de lamp boven schijnen door de spleten in de vloer....

In het park zijn geen winkeltjes, speelgelegenheiden voor kids, bakker, of zoiets dergelijks. De ligging op 50 meter van het strand maakt dat weer helemaal goed.

Supermarkt (Intermarché) op 5km. bakker op 1km.

de verdere omgeving van het park is niets te beleven. kleine visserdorpjes genoeg, leuk om eens te kijken. Brest is niet leuk op het oceanopolis na dan.

voor de rust kom je hier zeker naartoe. Wij hebben een prettig gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Voorseizoen niet belangrijk?

Jacqueline
13-6-2009

Wij zijn net een weekje terug van deze accomodatie. (23 mei t/m 6 juni 2009) Wij denken dat we de eerste vakantiegangers waren in onze bungalow, want het stonk er verschrikkelijk naar een rioollucht en het was er extreem stoffig. Verder is het een mooi complex op een mooie plek, maar absoluut geen puntjes op de i bij Residence Iri0se. Zo jammer. De omgeving is prachtig. Veel mooie stranden in de buurt. Wel erg rustig. Wil je meer vertier in de streek dan is de plaats Ploungonvelin een betere optie. Zeker met kinderen.

Deel 2.

Pippo
7-6-2009

Onze badkamer beneden was verkeerd aangelegd. Na het douchen overal water. Ik heb me werkelijk afgevraagd hoe een invalide (ons huisje was hiervoor geschikt)hier zou moeten douchen. Dat zou echt levensgevaarlijk worden. Dus wij hebben uiteindelijk maar een half huisje gebruikt. Erg jammer. Met een beetje meer zorg en service zou dit complex het veel beter doen.

Binnen zwembad was wel top en verwarmd!

Buitenzwembad was KOUD en zeker niet verwarmd.

Geen puntjes op de i.

Pippo
      7-6-2009
      • Onderkomen4
      • Onderkomen4
      • Activiteiten7

Het vakantiepark ligt prachtig op een heuvel met uitzicht op zee. Let wel...vanaf de heuvel wanneer je over het terrein wandelt...vanuit verreweg de meeste huisjes zie je binnen de zee niet. Wij kregen een huisje helemaal achter op het park. Dat betekent best ver lopen naar de zwembaden, met je was, bij iedere vraag aan de receptie en naar het strand. Goed te doen wanneer je goed ter been bent maar het vraagt wat uithoudingsvermogen.

Helaas hadden wij echt pech met het huisje. Het stonk er verschrikkelijk naar een riool lucht. De receptie spreekt zeer beperkt engels en wij hebben in Frankrijk toch de indruk dat dat nog minder wordt wanneer je met een klacht aan komt zetten. Dus daar kwamen we niet uit. Toen hebben we -geheel tegen een onze principes- een enorme fles bleek (javel) gekocht en dat in iedere afvoer laten lopen van bad/wc/gootsteen. Dat hielp wel, maar moest vaak herhaald worden. Ons huisje was voor 8 personen met boven en beneden een badkamer en wc. Deel twee volgt.

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Iroise Armorique in Locmaria Plouzane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Iroise Armorique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.