Vakantiepark
6,2

• Onderkomen5,3
  • Activiteiten5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Iroise Armorique voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiepark Residence Iroise Armorique in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Iris
29-8-2016
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Allereerst de positieve dingen: het is een mooi park, rustig, een buiten-, enbinnenzwembad (klein),geen animatie. We hadden uitzicht op zee (dit als voorkeur aangegeven). Verder een hele mooie omgeving, supermarkten redelijk in de buurt. We hebben enorm genoten van het hardlopen over het strand "Plage des Blancs sablons" (1,5 km lang), ongeveer 8 km rijden er naartoe. Toeristisch dorpje Le Conquet erg leuk om naartoe te gaan. De negatieve dingen: het huisje is supergehorig door de houten krakende vloeren. Van de buren hoor je niets, van elkaar des te meer! Er ontbraken glazen, borden; we hadden een 6-persoons huisje voor ons vieren (2 dochters van 19 en 17), kleiner moet je ook niet nemen. Slechts 1 toilet (beneden), waterdruk voor douchen (in bad) was een miezerige straal (dat weet men aan de drukte tijdens hoogseizoen). Keuken onhandige indeling. We hadden van tevoren het geld overgemaakt, maar toeristenbelasting was niet inclusief, en moest dus nog betaald worden in laatste week,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

aangenaam rustig verblijf

veerle
13-7-2010
  • Onderkomen9
  • Activiteiten2
  • Onderkomen9
  • Activiteiten2

Een aangenaam rustig verblijf gehad in een huisje van 6 pers.met ons 4.Ondanks het fantastisch weer is wel aan te raden om een 6pers. te nemen.Huisje in zeer goede staat en privacy.Geen nachtlawaai gehad.

Op wandelafstand prachtige stranden en een leuke pizzeria.Uitstekende ligging om bezienswaardigheden uit de streek te bezoeken en supermarkten te bereiken.

Zwembaden goed onderhouden,fitnessruimte zeer warm en geen verluchting mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

dit park ligt in een zeer rustige omgeving, vlak aan het strand, er is een mooi en netjes openluchtzwembad, het domein ligt weliswaar ver van winkels, er is een bakker en apotheek op circa 2 km, voor een supermarkt kan je best richting Plougonvelin op circa 5 km ( is ook open op zondagvoormiddag )

in Trez-Hir op circa 5 km vind je ook een aantal winkels en een leuke souvenirwinkel

de huisjes zijn nog nieuw en modern maar vrij stoffig

wel jammer dat er geen wijnglazen, kurkentrekker en keukenmesje aanwezig was

voor een leuke uitstap kan ik Pointe de St. Mathieu, de route touristique tot aan Portsall en Aber Benoît aanraden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Iroise Armorique in Locmaria Plouzane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Iroise Armorique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.