Vakantiepark
6,2

• Onderkomen5,3
  • Activiteiten5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Iroise Armorique voor je op een rij gezet:

10 reviews over Vakantiepark Residence Iroise Armorique in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Kaloon,
5-9-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Laten we beginnen met de positieve kanten: Ligging is fantastisch, rustige omgeving en dicht bij zee. Personeel is vriendelijk.

Maar het appartement is ongezellig en goedkoop ingericht. Oude, beschadigde meubels en geen schilderijtje of iets om de boel een beetje gezellig aan te kleden. Zowel de eetkamerstoelen als de zitbank zijn zeer oncomfortabel. Hygiëne laat te wensen over, op de plinten en stopcontacten ligt stof van enkele weken of nog langer. Lakenpakket met lakens die te klein zijn voor het bed, gelukkig wat extra lakens, dus met passen en meten kom je een heel eind. Nog dekens i.p.v. een fris dekbed. Handdoekenpakket per persoon per wissel 10 Euro! Internet 5 Euro per dag per apparaat i.p.v. per appartement! TV? weer 45 Euro betalen! Voor het afrekenen en het uitchecken op zaterdag moet je op woensdag bij de receptie langskomen om een tijd af te spreken voor controle in het appartement. Op die woensdag echter niemand aanwezig die Engels spreekt, dus heel lastig afspraken maken.

Gereisd met partner in augustus 2018

nooit meer.

fam Elshoff
3-9-2016
  • Activiteiten1

Ontvangst vanaf 17.00 uur , niet fijn na een hele dag rijden , 1 pers werkzaam aan de receptie , geopend van 09.00-12.00 en van 17.00-19.00 voor de rest kon je het zelf maar uitzoeken. T.V 45.00 euro per week.

Beheer wil midden in de week controleren of je wel schoon genoeg bent en tja als iedereen eerst zelf schoon moet maken omdat het zo vies is , buiten de huurprijs moet je nog extra toeristenbelasting betalen.

Huisjes gelegen in een woonwijk , huisje was erg smerig. Beheerder zeer onvriendelijk , en er ontbrak veel aan de inventaris van het huisje,afvoeren verstopt. Niets te doen in de omgeven,wij hebben onze vakantie eerder gestopt, en vinden het geld wat we betaald hebben het echt niet waard.We hadden geboekt via touroperator en na thuiskomst heel toevallig de accomodatie verdwenen.

Bah daar werk je dan het hele jaar voor.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke vakantie gehad!

familie Veenman
10-3-2015
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Wij waren er in september 2014 voor 2 weken in een 8 persoonshuisje en we zouden zo weer gaan, goede inventaris, goede ligging (lekker tussen de mensen van het dorp) geen drukte of animatie. alles was schoon, zwembad was geweldig en het strand zo dichtbij, we hoorden de zee snachts. Heel veel te doen en te zien in de omgeving maar wij waren met 3 volwassenen. Park was netjes onderhouden, supermarkten op goede afstand, afhaaleten ook, wij zijn heel enthousiast!

Gereisd met partner in september 2014

Mooi gelegen park

De Proot Julien
12-7-2014
  • Activiteiten7

Ons huisje lag achteraan in het park. Achteraf goed we hadden zeezicht boven de struiken, en onze auto kon voor ons huisje parkeren. Onkruid groeide tot aan de voordeur en het terras. Huisje stoffig, waarschijnlijk lang niet gebruikt. We hebben afgestoft en gedweild en het was ok. Weinig kookgerief kommen en pannen geen aardappelmesje, blikopener enz. Het is de bedoeling van uit eten te gaan of afhaal eten op te warmen in de microgolf.. We hadden een huisje voor 6 veel te klein meer geschikt voor 4 personen. Omgeving is mooi om te wandelen, ons hondje had het reuze naar zijn zin. Voor kinderen geen speeltuintje. De laatste dag van ons verblijf werd het gras afgereden. Als compensatie voor het ongemak moesten we de 37 euro voor ons hondje niet betalen. Volgend jaar gaan we terug

Gereisd met partner in mei 2014

Rustig, prachtig en netjes

joris
13-4-2010
  • Activiteiten7

Ontvangst vriendelijk, appartementen netjes met alle luxe, zicht op zee.

Weg van alle drukte. Lekker eten kan men op een 5 tal km van het domein.

Voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in mei 2009

Rustige verblijfplaats in oktober.

Alberte en Brigitte
27-10-2009
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Mijn vrouw en ik hebben het hier drie weken erg naar onze zin gehad. Wij hebben prachtige wandelingen gemaakt in de onmiddellijke omgeving van de residentie. We kregen om te beginnen een huisje voor zes personen i.p.v. het appartement voor vier personen: ruimte zat dus. daarenboven hadden we zicht op zee, wat voor zowat de helft van de huisjes het geval is.

De receptiedame (An) is vriendelijk en hulpvaardig, maar eerder nonchalant. De kuisvrouw en de werkman weten van aanpakken. De huisjes onderling zijn niet gehorig; in het huisje daarentegen zijn de plankenvloer en de houten trap oorzaak van heel wat gerucht. De uitrusting van de keuken is prima: 4 keramische kookplaten, microgolf, vaatwas, broodrooster, koffiezet, frigo met diepvriesvak, alles is voorhanden. Na ons dagelijks bad was het warme water 's avonds alleen nog lauw. Meer dan de helft van de bezetting had één of meerdere honden. Naast Fransen logeerden er ook enkele Duitsers, Engelsen en Belgen (Walen). Het weer viel mee.

Gereisd met partner in oktober 2009

Wat ons betreft nooit meer

Marja
9-9-2009

Het huisje op zich was mooi, maar had een rioollucht. Helaas sprak het personeel weinig tot geen Engels. Je auto kun je niet bij het huisje parkeren, dus je moet een eind sjouwen met je koffers. Totaal niet geschikt voor mindervalide en oudere mensen.

Gereisd met partner in september 2009

nooit meer

levensgenieter
5-9-2009
  • Activiteiten1

Op zich is dit appartement wel te doen. Alhoewel ze bij de receptie maar een paar woorden engels kende.. Ontvangst ging ook heel langzaam. Bij vertrek werd er meegelopen naar de woning om te kijken of het helemaal schoon is.

Omgeving is wel heel mooi,maar er is wel heel weinig te doen.We hadden de hele zuidkust met de auto gereden, maar overal was het hetzelfde.Om Zondag alles gesloten en de meeste winkels op maandag ook.

Als je van rust houd is dit wel een geschikte locatie, maar voor ons nooit meer!

(Al was het weer beter geweest, dan ook niet)

over het appartement:

Als je de foto's hebt gezien van dit appartement weet je genoeg,meer is er niet.

Fitnesruimte in een klein glazen hok met 4 fitnestoestellen. en binnebad zo klein als wat!

Gereisd met partner in augustus 2009

prachtig gelegen, rustig

joris
26-6-2009

Vriendelijke ontvangst.

Nieuwe huisjes, netjes

Wie houdt van rust, ideaal.

Gereisd met partner in juni 2009
2007

De ligging van dit park bij de zee is heerlijk. Niet alle bungalows hebben echter uitzicht op zee.

Er zijn geen speelveldjes voor kinderen, maar het strand maakt dat wel weer goed.

Gereisd met partner in september 2007

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Iroise Armorique in Locmaria Plouzane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Iroise Armorique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.