Vakantiepark Residence Iroise Armorique

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam Kamphuis

geweldige locatie, zeer prijzig, slechte service.

Fam Kamphuis,
19-8-2011
  • Onderkomen2
  • Activiteiten7
  • Onderkomen2
  • Activiteiten7

De ligging is echt geweldig, zelden zo'n mooi uitzicht gehad, zo jammer dat "service" echt ontbreekt.

Wij spreken beide redelijk tot zeer goed de franse taal, dus dat was geen belemmering in de communicatie.

Positief:

De ligging, de rust ( ook s'avonds) de omgeving, de bereikbaarheid van het strand, niet massaal, voor mensen die van rust en eenvoud houden een prima plek.

Negatief:

Bij klachten b.v. het ontbijt dat wij speciaal besteld en moesten betalen was bedorven, daar halen ze hun schouders voor op, kan gebeuren zeggen ze, maar wel moeten betalen.

De afvoer van zowel de keuken als badkamer waren constant verstopt, een monteur komt de volgende dag.

De prijs voor een erg krap huisje is meer dan stevig, maar een een voudige tv staat er niet, daarvoor moet je wederom diep in de buidel tasten.

Receptie is in de ochtend en vanaf 17:00 bereikbaar, met slechts 1 medewerker, gevolg een lange wachtrij.

Conclusie: Bretagne JA, Lokatie JA, Residence Iroise Armorique NEE

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011