Vakantiepark Residence Iroise Armorique

• Onderkomen5
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Laten we beginnen met de positieve kanten: Ligging is fantastisch, rustige omgeving en dicht bij zee. Personeel is vriendelijk.

Maar het appartement is ongezellig en goedkoop ingericht. Oude, beschadigde meubels en geen schilderijtje of iets om de boel een beetje gezellig aan te kleden. Zowel de eetkamerstoelen als de zitbank zijn zeer oncomfortabel. Hygiëne laat te wensen over, op de plinten en stopcontacten ligt stof van enkele weken of nog langer. Lakenpakket met lakens die te klein zijn voor het bed, gelukkig wat extra lakens, dus met passen en meten kom je een heel eind. Nog dekens i.p.v. een fris dekbed. Handdoekenpakket per persoon per wissel 10 Euro! Internet 5 Euro per dag per apparaat i.p.v. per appartement! TV? weer 45 Euro betalen! Voor het afrekenen en het uitchecken op zaterdag moet je op woensdag bij de receptie langskomen om een tijd af te spreken voor controle in het appartement. Op die woensdag echter niemand aanwezig die Engels spreekt, dus heel lastig afspraken maken.

Gereisd met partner in augustus 2018