Vakantiepark
6,2

• Onderkomen5,3
  • Activiteiten5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Iroise Armorique voor je op een rij gezet:

24 reviews over Vakantiepark Residence Iroise Armorique in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Kaloon,
5-9-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Laten we beginnen met de positieve kanten: Ligging is fantastisch, rustige omgeving en dicht bij zee. Personeel is vriendelijk.

Maar het appartement is ongezellig en goedkoop ingericht. Oude, beschadigde meubels en geen schilderijtje of iets om de boel een beetje gezellig aan te kleden. Zowel de eetkamerstoelen als de zitbank zijn zeer oncomfortabel. Hygiëne laat te wensen over, op de plinten en stopcontacten ligt stof van enkele weken of nog langer. Lakenpakket met lakens die te klein zijn voor het bed, gelukkig wat extra lakens, dus met passen en meten kom je een heel eind. Nog dekens i.p.v. een fris dekbed. Handdoekenpakket per persoon per wissel 10 Euro! Internet 5 Euro per dag per apparaat i.p.v. per appartement! TV? weer 45 Euro betalen! Voor het afrekenen en het uitchecken op zaterdag moet je op woensdag bij de receptie langskomen om een tijd af te spreken voor controle in het appartement. Op die woensdag echter niemand aanwezig die Engels spreekt, dus heel lastig afspraken maken.

Gereisd met partner in augustus 2018

nooit meer.

fam Elshoff
3-9-2016
  • Activiteiten1

Ontvangst vanaf 17.00 uur , niet fijn na een hele dag rijden , 1 pers werkzaam aan de receptie , geopend van 09.00-12.00 en van 17.00-19.00 voor de rest kon je het zelf maar uitzoeken. T.V 45.00 euro per week.

Beheer wil midden in de week controleren of je wel schoon genoeg bent en tja als iedereen eerst zelf schoon moet maken omdat het zo vies is , buiten de huurprijs moet je nog extra toeristenbelasting betalen.

Huisjes gelegen in een woonwijk , huisje was erg smerig. Beheerder zeer onvriendelijk , en er ontbrak veel aan de inventaris van het huisje,afvoeren verstopt. Niets te doen in de omgeven,wij hebben onze vakantie eerder gestopt, en vinden het geld wat we betaald hebben het echt niet waard.We hadden geboekt via touroperator en na thuiskomst heel toevallig de accomodatie verdwenen.

Bah daar werk je dan het hele jaar voor.

Gereisd met partner in augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Iris
29-8-2016
  • Activiteiten1

Allereerst de positieve dingen: het is een mooi park, rustig, een buiten-, enbinnenzwembad (klein),geen animatie. We hadden uitzicht op zee (dit als voorkeur aangegeven). Verder een hele mooie omgeving, supermarkten redelijk in de buurt. We hebben enorm genoten van het hardlopen over het strand "Plage des Blancs sablons" (1,5 km lang), ongeveer 8 km rijden er naartoe. Toeristisch dorpje Le Conquet erg leuk om naartoe te gaan. De negatieve dingen: het huisje is supergehorig door de houten krakende vloeren. Van de buren hoor je niets, van elkaar des te meer! Er ontbraken glazen, borden; we hadden een 6-persoons huisje voor ons vieren (2 dochters van 19 en 17), kleiner moet je ook niet nemen. Slechts 1 toilet (beneden), waterdruk voor douchen (in bad) was een miezerige straal (dat weet men aan de drukte tijdens hoogseizoen). Keuken onhandige indeling. We hadden van tevoren het geld overgemaakt, maar toeristenbelasting was niet inclusief, en moest dus nog betaald worden in laatste week,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke vakantie gehad!

familie Veenman
10-3-2015
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Wij waren er in september 2014 voor 2 weken in een 8 persoonshuisje en we zouden zo weer gaan, goede inventaris, goede ligging (lekker tussen de mensen van het dorp) geen drukte of animatie. alles was schoon, zwembad was geweldig en het strand zo dichtbij, we hoorden de zee snachts. Heel veel te doen en te zien in de omgeving maar wij waren met 3 volwassenen. Park was netjes onderhouden, supermarkten op goede afstand, afhaaleten ook, wij zijn heel enthousiast!

Gereisd met partner in september 2014

Mooi gelegen park

De Proot Julien
12-7-2014
  • Activiteiten7

Ons huisje lag achteraan in het park. Achteraf goed we hadden zeezicht boven de struiken, en onze auto kon voor ons huisje parkeren. Onkruid groeide tot aan de voordeur en het terras. Huisje stoffig, waarschijnlijk lang niet gebruikt. We hebben afgestoft en gedweild en het was ok. Weinig kookgerief kommen en pannen geen aardappelmesje, blikopener enz. Het is de bedoeling van uit eten te gaan of afhaal eten op te warmen in de microgolf.. We hadden een huisje voor 6 veel te klein meer geschikt voor 4 personen. Omgeving is mooi om te wandelen, ons hondje had het reuze naar zijn zin. Voor kinderen geen speeltuintje. De laatste dag van ons verblijf werd het gras afgereden. Als compensatie voor het ongemak moesten we de 37 euro voor ons hondje niet betalen. Volgend jaar gaan we terug

Gereisd met partner in mei 2014

Mooie lokatie, waardeloos geregeld.

Fam. Bakker
17-8-2012
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Prachtig gelegen aan het strand, dat makkelijk te bereiken is, met mooi uitzicht!

Maar....voor de kinderen van 5, 6 en 8 jaar oud was er NIETS te spelen. Alleen de zwembaden, waarvan die buiten super is, maar binnen smoorheet, 1 kleedruimte (of wat daar voor door moet gaan) en er kon geen raam open.

Verder hadden wij een 6 pers. huisje, met wel 1 koffiekopje. Boven was een deur volledig uit z'n voegen geslagen of getrokken, maar dat bleek al 3 jaar zo te zijn.

Dat soort dingen.

Voor ons de eerste en de laatste keer. En dat is echt jammer van zo'n mooi complex.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• Onderkomen2
  • Onderkomen2

De ligging is echt geweldig, zelden zo'n mooi uitzicht gehad, zo jammer dat "service" echt ontbreekt.

Wij spreken beide redelijk tot zeer goed de franse taal, dus dat was geen belemmering in de communicatie.

Positief:

De ligging, de rust ( ook s'avonds) de omgeving, de bereikbaarheid van het strand, niet massaal, voor mensen die van rust en eenvoud houden een prima plek.

Negatief:

Bij klachten b.v. het ontbijt dat wij speciaal besteld en moesten betalen was bedorven, daar halen ze hun schouders voor op, kan gebeuren zeggen ze, maar wel moeten betalen.

De afvoer van zowel de keuken als badkamer waren constant verstopt, een monteur komt de volgende dag.

De prijs voor een erg krap huisje is meer dan stevig, maar een een voudige tv staat er niet, daarvoor moet je wederom diep in de buidel tasten.

Receptie is in de ochtend en vanaf 17:00 bereikbaar, met slechts 1 medewerker, gevolg een lange wachtrij.

Conclusie: Bretagne JA, Lokatie JA, Residence Iroise Armorique NEE

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

zeer mooie ligging en een prachtig verblijf

Philippe Bruggeman
30-7-2011
  • Onderkomen7

Ligging was het beste wat we tot nu toe in Frankrijk hebben gehad. Het verblijf was ook in orde, één minpunt is dat er niet zo heel veel eetgelegenheden zijn en activiteiten te doen zijn aan het verblijf, behalve dan het strand. Kortom, een héél mooie reis gehad

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

aangenaam rustig verblijf

veerle
13-7-2010
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen9

Een aangenaam rustig verblijf gehad in een huisje van 6 pers.met ons 4.Ondanks het fantastisch weer is wel aan te raden om een 6pers. te nemen.Huisje in zeer goede staat en privacy.Geen nachtlawaai gehad.

Op wandelafstand prachtige stranden en een leuke pizzeria.Uitstekende ligging om bezienswaardigheden uit de streek te bezoeken en supermarkten te bereiken.

Zwembaden goed onderhouden,fitnessruimte zeer warm en geen verluchting mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Rustig, prachtig en netjes

joris
13-4-2010
  • Onderkomen9

Ontvangst vriendelijk, appartementen netjes met alle luxe, zicht op zee.

Weg van alle drukte. Lekker eten kan men op een 5 tal km van het domein.

Voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in mei 2009

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Iroise Armorique in Locmaria Plouzane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Iroise Armorique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.