Vakantiehuis Kereveque

12 reviews over Vakantiehuis Kereveque in het Nederlands

Fantastische vakantie

Rowena roeffen,
6-8-2017

Eind juli met 5 vrienden in het grote huis verbleven. Een verzorgd,mooi en karakteristiek huis. Gerenoveerde badkamer en een keuken die van alle gemakken is voorzien. Grote tuin om lekker in te eten of te zonnen. Dichtbij alle mooie dorpjes in de omgeving. Zeer goed geinformeerd door de eigenaren over alles wat er te doen is in de omgeving. Kortom een zeer geslaagde vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk huis en tuin

Hilhorst
10-9-2016

Wij hebben met vier kinderen een heerlijke vakantie gehad in Limerzel. De slaapkamers zijn fantastisch met goede bedden. De tuin is groot en met een schommel voor de kinderen. We hebben genoten van een fijne vakantie in een leuke omgeving en komen vast nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke ruime rustige omgeving!

Jansplace
24-5-2016

We waren met kind en twee grote honden. Ruime tuin voor de honden en voor ons om lekker te liggen. Binnen was het ruim en netjes. Nette slaapkamers en ruim opgezet. Als je voor de rust en de wandel gaat een prima omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Fijne, ontspannen vakantie.

Anita
17-8-2015

In oktober 2014 zijn wij hier een week geweest(met hond) Wij hadden een fijne, ontspannen vakantie. Lekker veel ruimte en prima bedden. Wij zijn hier heerlijk tot rust gekomen maar hebben ook gewandeld en een aantal dingen bekeken in de omgeving. Tip: de markt in Questembert. Wij komen zeker nog eens terug.

Anita

Gereisd met partner in oktober 2014

fantastisch

fam schouten
8-8-2015

we zijn net terug en verbleven in het grote huis wat van alle gemakken is voorzien tv wifi wasmachine goed uitgeruste keuken met vaatwasser heerlijke bedden en ruime slaapkamers

De eigenaren waren uiterst vriendelijk en gaven nog goede tips wat we konden bezoeken.

De tuin is groot en prachtig het huisje zelf ademt veel sfeer uit.

Alles zag er keurig en goed onderhouden uit.

De omgeving is veel te zien en te beleven.

Wij vonden het heerlijk genoten van de omgeving en het huisje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke rustige en ruime plek

Sharin
21-7-2015

In juni zijn wij met vrienden hier geweest. 6 personen in het grote huis en 2 in het kleine huis. Heerlijke week gehad en genoten van de rust en ruimte! Grote tuin waar we volop konden sporten zoals boulen, badminton, voetballen en frisbeen , maar ook lekker hebben liggen zonnen en

S avonds bij het vuur zaten. Beide huizen waren van alle gemakken voorzien met goedwerkende wifi en Nederlandse tv zodat we oa de finale van Roland Garros konden zien! Veel met de auto erop uitgeweest om stadjes en dorpjes te bezoeken, kortom een heerlijke week!

Gereisd met vrienden in juni 2015

Super vakantie

Franjola
28-6-2015

We zijn gisteren terug gekomen van een twee wekelijks verblijf in dit fraaie huis in Bretagne. Het huis is van alle gemakken voorzien: vaatwasser, afwasmachine, WiFI, Nederlandse tv zenders en een fraaie open haard. Maar dat alles heb je niet nodig met het prachtige weer dat wij hebben gehad in de periode dat wij hier zaten: dan kun je heerlijk rustig verblijven in de fraaie, goed onderhouden tuin.

Wat ook erg fijn is aan deze lokatie zijn de fraaie wandellokaties vlakbij, je steekt de weg over en je kunt prachtige boswandelingen maken.

Hulde aan de verhuurders voor de goede zorgen voor ons als gasten!

Gereisd met partner in juni 2015

Top vakantie

Erwin
23-1-2015

Het vakantiehuis in Limerzel is ons ook dit jaar weer uitstekend bevallen. De ligging en de rust is prachtig, het lijkt in deze wereld veel donkerder dan normal. Het huis was als altijd spik en span bij aankomst en de faciliteiten meer dan luxe.

In de nabije omgeving kun je lekker in het bos wandelen en het mooie van Bretagne is dat het landschap nooit verveeld. De bijzonder sympathieke eigenaresse verbleef de tweede week in het aanpalende huis, wat de feestvreugde nog verhoogde.

Na fijne tripjes in de nabije omgeving is het altijd prettig thuiskomen in een vakantiehuis als dit.

Absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2014

Een aanrader!

Astrid
23-1-2015

Dit vakantiehuis ademt sfeer! Meer dan genoeg ruimte en van alle gemakken voorzien. Eenvoudige inrichting, maar alles is er. En de open haard is helemaal top. Rustige idyllische ligging, perfect voor allerlei uitstapjes in de omgeving. Een week was voor ons echt te kort!

Gereisd met partner in oktober 2014

Heerlijk rustig

Tineke
22-1-2015

Ik ben samen met een vriendin een week naar dit huis geweest en heb een hele fijne tijd gehad. De omgeving is mooi en het huis (+tuin!) erg karakteristiek. Dit jaar ga ik weer om net als vorige jaar lekker uitgerust terug te komen!

Gereisd met vrienden in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kereveque in Limerzel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kereveque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.