Vakantiehuis Kercuré

VakantiehuisWeer vandaag25°11°
8,7

7 reviews over Vakantiehuis Kercuré in het Nederlands

Prettig huisje in een rustige omgeving

G. Keune
5-9-2017

Schoon, goed uitgeruste keuken en badkamer. Alles is er voor een makkelijk verblijf. Groot bed. Ietwat stijle trap.

Rustige omgeving geschikt voor vele uitstapjes in de Morbihan en Bretagne.

Een heerlijk comfortabel huisje voor twee personen

Anita van Lonkhuyzen
24-7-2017

Een heerlijk comfortabel en licht huisje voor twee personen in een prachtige omgeving. Heerlijk geslapen op een goed bed. Fijne tuin erbij met zon en schaduw mogelijkheden.Op een centrale plaats om uitstapjes te maken. Ook fijn dat de hond mee mocht.

Het huisje was erg mooi en licht, met een heerlijke grote tuin. Het huisje staat op een rustige plek en je kunt mooie tripjes maken naar o.s. steden, dorpjes en stranden. De eigenaars geven hiervoor leuke tips. We hebben genoten.

Oude reviews (archief)

Prima huisje in schitterende, rustige omgeving

Fam. van Harten
28-9-2016

Leuk ingericht, heerlijke douche, helaas steile trap naar bovenverdieping.

Ruime tuin om van rust en zon te genieten.

Uit eten gaan was even een zoektocht, veel restaurants op meerdere dagen gesloten, maar uiteindelijk héél fijn restaurant gevonden in Questembert: Le Moulin de Celac. Alle dagen geopend én heel lekker eten!

Veel leuke dorpjes, stadjes in de omgeving, staan allemaal in informatiemap van huisje. Ook veel informatie over supermarkten, dagjes uit. Hebben we flink gebruik van gemaakt.

Ondanks dar we er maar 1 week waren, hebben we voor ons gevoel daardoor 'niks gemist'!

Geweldig

Stephanie Plaisier
20-9-2016

***Het was precies wat we zochten, gewoon een klein huisje in oude stijl maar toch netjes van binnen***Centraal gelegen aangezien wij heel wat te bezichtigen hadden***Huisje was super netjes en schoon, alles werkte***Netjes geregeld van tevoren, alles duidelijk***alles was nederlands ook de tv***Ze hebben een mapje waarin staat wat er allemaal te doen is, hebben wij ook met veel plezier gebruik van gemaakt***Hieronder moet ik een cijfer geven voor kindvriendelijkheid maar dit huisje is niet geschikt voor kinderen, het andere huisje van deze eigenaren, wat ernaast zit, is juist wel heel erg kindvriendelijk. Wij hebben het heerlijk gehad in het huisje en vinden het jammer als het cijfer omlaag gaat vanwege dat punt. Want de eigenaren hebben er bewust voor gekozen om een familie huisje en een huisje voor stelletjes te maken.

We hebben een fijne tijd gehad in dit huisje. Het ligt afgelegen bij een gehucht en voor alles wat je wilt doen moet je rijden, je bevindt je echt op het platteland. Zalig! Het huisje zelf is netjes ingericht, alles is aanwezig en netjes onderhouden. Fijn dat de hond welkom was. Grote tuin. Reden om terug te komen!

Comfortabel en mooi met o.a. leuke steden nabij

Elly van der Zel
19-7-2016

Een heerlijk comfortabel huisje voor twee in een prachtige omgeving. Fijne tuin erbij; zon en schaduw. Een aanrader! Op berijbare afstanden leuke plaatsjes en steden.

Minpunten? Die heb ik niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kercuré in Limerzel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kercuré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kercuré scoort een 8.74 uit 10 op basis van 7 reviews.