Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast lan caradec in het Nederlands

Fantastische vakantie verblijf

Marjo Kuenen
19-7-2017

Wat een heerlijke relaxte plek om vakantie te vieren. Al voor de derde keer en er nog steeds geen genoeg van. De gastvrouw en heerheer maken dat je je zeer welkom voelt. De kamers zijn ruim, gezellig en zeer schoon. Het bed ligt fantasties. Het ontbijt is uitgebreid en iedere dag een andere lekkere verassing. Ook de table d'hotes was heerlijk. Oesters, Zeespinnen, zeeslakken en salade allemaal biologisch. Als toetje .......moet je zelf maar komen proeven. Al met al heerlijk opgeladen in een mooie omgeving met lieve mensen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Rustig, prachtig, natuur, gastvrij

Véronique
11-4-2017

Prachtig zicht, heerlijk ontbijt, ligging ideaal voor uitstapjes, winkel in nabijheid, vriendelijke en hulpvaardige gastheer en -vrouw!

Gereisd Met vrienden in april 2017

Fam. Bouwman
30-8-2016

Brandschoon smaakvol goede bedden. Prachtig uitzicht, vriendelijke mensen en zooooo'n goed ontbijt!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast lan caradec

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast lan caradec in Lezardrieux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast lan caradec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.