Camping Yelloh! Village L'Océan Breton

Camping Yelloh! Village L'Océan Breton
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village L'Océan Breton voor je op een rij gezet:

99 reviews over Camping Yelloh! Village L'Océan Breton in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch park in zeer mooi Bretons landschap

J Hendriks
17-9-2013

Camping Ocean Breton heeft alles om van een fantastische vakantie te kunnen genieten. Prima schone en van alle nodige faciliteiten voorziene cottages met redelijk veel privacy!

Voor de kinderen is er een mooi binnen en buiten zwembad met mooie glijbanen. /Goede eetgelegenheid (ook afhaal)

Vele kinder activiteiten.

Fantastische gelegen om van hieruit dit deel van Bretagne te ontdekken

Grote verrassing

Janssen
2-9-2013

Prachtige camping ! een super heerlijk warm zwembad. Goed Engels sprekend personeel . Prachtige omgeving. Kon er best goed eten alleen de pizza was niks ..volop leven en wat te doen .kinderen hebben zich super vermaakt. Prachtige rustige stranden op paar meter afstand

Super

Karin
17-8-2013

Super mooie en schone camping. Wij hadden een hele mooie grote plek en de plaatsen zijn mooi afgeschermd (stacaravan).

Het is een erg rustige camnping.

Er werd voldoende georganiseerd voor de kinderen en het personeel is erg vriendelijk. Alleen jammer dat de Nederlandse receptionist niet vriendelijk was. Zelfs bij het onbeschofte af.

geweldig

Rodger Nievelstein
9-8-2013

Het was de eerste keer dat wij met onze vouwwagen twee weken weg gingen. We hadden gekozen voor Bretagne. Bij aankomst op de camping werden wij gastvrij ontvangen door een Nederlander (Peter).

de Locatie waar wij zaten was goed half schaduw half zon. De camping zelf is goed onderhouden en het sanitair is werkelijk goed onderhouden en schoon.

Voor de kinderen (een van 8 en een een van 5) is er werkelijk van alles te doen. wij zijn vn gaan vissen, petanque-en, en zwemmen en dat is ze allebei goed bevallen.

In de avonduren was er elke dag wel een muziek band of een andere bezigheid.

De omgeving (Bretagne) is werkelijk waar geweldig. aanraders: Quimper, pointe de Raz, Penmarch en ook Lesconil.

Al met al een geweldigdige camping in een geweldig gebied.

Het is dat wij elk jaar iets anders willen op vakantie anders waren wij hier zeker weer terug gekomen.

Fijne camping

Irma
6-8-2013

De camping ligt tussen Plabannolec en Lesconil. In de omgeving zijn allerlei 'authentieke' dorpjes en voldoende dingen die je als toerist kunt gaan bekijken (cultuur/stadjes en natuurlijk de kust). Grote supermarkt dichtbij; mooie stranden in de omgeving. Camping erg kindvriendelijk hoewel we geen NL-talig entertainment hebben gezien. De beloofde gratis ijsjes voor de kinderen zijn minieme waterijsjes. Het in de brochure aangeprezen kasteel op de camping lag er keurig (gerenoveerd) bij, maar is gesloten. Maar het mooie is: daar heb ik geen kind over horen klagen! Ze hadden het allemaal ontzettend naar hun zin (tot ± 14 jaar)! Vreemd vonden wij dat er geen toezicht was bij het zwembad. De camping staat vol met prachtige bloeiende planten, hortensia's en rozen waar je maar kijkt, heel mooi. Met de auto is het wat moeilijk manouvreren in de smalle paadjes op de camping, maar dat remt het verkeer lekker. Wij hebben het er goed gehad (kids 8 en 10 jaar) in een stacaravan.

Super !

Robmar
30-7-2013

Top vakantie gehad op deze camping. Wij hadden een Chalet en dat is ons goed bevallen. Het had voldoende privacy en de ruimte was meer dan oke .

Ook de stenen BBQ die bij de chalets staan is veel gebruikt.

Het restaurant stelt zoals vele hieronder ook schrijven niet veel voor. De 1e avond hebben wij een poging gewaagd maar na een half uur wachten op personeel terwijl het echt open was ... zijn we toch zelf maar wat gaan koken. Het zwembad was de grote trekpleister voor onze zoon. Hij heeft zich hier prima vermaakt . Ook de animatie was prima in orde , er werd heel veel georganiseerd. De omgeving is dik in orde , mooie oude steden zoals Quimper en Benodet.. Mooie stranden , rotsen om op te klauteren , Vuurtorens om te bekijken en surfers stranden, klimbos bij de camping. Jammer dat er niet meer gedaan wordt met het Chateau op het landgoed ..het ligt er nu wat verloren bij.

Kortom wij zijn dik tevreden ... en kijken terug op een prachtig Bretagne en prima verblijf hier

Super camping

Heidi
27-7-2013

Goed gelegen camping, wij hadden via touropertor geboekt.( het vakantie duet Normandie/Bretagne) De reisinformatie klopte niet helemaal. Er staat bv in dat er bij het manoir ook gegeten kan worden, dit is dus niet zo en erg jammer, het gebouw en de omgeving, aan een halfdroogstaand binnenmeer, leent zich er uitstekend voor. Super U op loopafstand, strand ongeveer 2 km met de auto, supermooi strand en niet te druk. Het personeel van de camping spreekt uitstekend engels ! Er ware ook nederlands sprekende medewerkers .

Stacaravan in prima staat, ook ruim genoeg, buitenruimte meer dan voldoende. Alleen het tweepersoonsbed was een verschrikking. Het eten, tja, de pizza is inderdaad niet te pruimen maar de fish and chip bv. waren superlekker. Ook staat er twee keer in de week tegen de avond een heuse viskraam met goede vis !

hele leuke camping

saskia
26-7-2013

Een leuke kindvriendelijke camping.

Animatie was goed geregeld. Met Nederlandse begeleiding.In de avond mag er wel iets meer gedaan worden. Bij het klimparcour moeten ze iemand neer zetten die Engels spreekt. Dat was nu helaas niet het geval

Zwembad was leuk en gezellig.Fantastisch dat de jonge kinderen gratis waterijsjes konden halen.

Accommodatie was erg klein, weinig buiten ruimte. Wel schoon en netjes.

We hebben er niet gegeten naar aanleiding van de vorige beoordelingen.

Echt een aanrader voor mensen met jonge kinderen.

Super mooie en complete camping

Pieter
10-8-2012

Hier geweest in de laatste week van juli en eerste week van augustus met 2 volwassenen en 1 kind (9 jaar). We hadden een 4-5 persoons bungalow (# 076). Een erg koude en winderige locatie. 's avonds nog even in het zonnetje zitten was er helaas niet bij. De faciliteiten op de camping zijn verder prima. De animatie is uitstekend, je hoeft je op deze camping niet te vervelen. Foto's uploaden naar bijvoorbeeld Facebook kan je beter bij de Mac Donald's doen. De snelheid van WiFi verbinding is niet om naar huis te schrijven. Super U is op loopafstand, verder is Quimper een bezoekje waard maar ook Point du Raz (wel een uurtje rijden) was bijzonder. Onze dochter heeft zich uitstekend vermaakt in het klimparcours en de schuimparty was erg leuk. Met een circustent, springkussens, tennisbanen, groente/kruiden tuin rondom het kasteel, mooie kreek, kampvuur, etc. etc. kunnen wij deze camping van harte aanbevelen. Vooral de family type bungalows zijn zeer compleet ingericht.

niet voor herhaling vatbaar!

Rian
26-7-2012

we hadden op de foto's gezien hoe leuk deze camping zou zijn...

alles ziet er wel prachtig en schoon uit,

het binnenbad is ook erg leuk! vooral voor de kleintjes.

wat wel heel jammer was is dat de animatie slecht voorbereid is, duurt veelste lang voor de kinderen. wij zijn 2 x geweest en waren er gelijk klaar mee, de kids moesten 3 kwartier wachten voordat er duidelijk werd gemaakt wat ze gingen doen, het animatie personeel deed maar wat en waren niet erg enthousiast. met de minidisco deden ze hun dansje en dat was het! wat enthousiaster mag wel! ook spraken de meeste personeelsleden slecht engels en hadden ze hun zaken niet goed op orde.internetverbinding was erg slecht. friet+pizza waren echt niet lekker.

we gaan niet terug naar deze camping!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village L'Océan Breton in Lesconil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village L'Océan Breton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.