Camping Yelloh! Village L'Océan Breton

8,8

12 reacties Camping Yelloh! Village L'Océan Breton

zwemmen

Thecla Berk-Edelman, 1-7-2016
wat is het zwembroeken beleid in dit zwembad

Supermarkt

R.v, 25-6-2016
Wie weet of er een grote supermarkt dichtbij zit? Of een lidl

Bolderwagen/bolderkar te huur

Sarahvvg, 26-5-2015
De titel zegt het al, zijn er bolderwagens te huur op het park LÓcean Breton?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village L'Océan Breton voor je op een rij gezet:

Neckermann Reizen

vouwwagen en plek om te overnachten

marijez, 17-2-2015
We overwegen om deze zomer naar deze camping te gaan. We gaan voor het eerst kamperen. Zijn er meer mensen die hier al eens gekampeerd hebben? Zie veel recensies met stacaravan, maar wij willen graag weten of het daar ook leuk kamperen is... Omdat we met 3 kleine kinderen zitten, willen we onderweg overnachten. Wie weet er een leuke camping voor onderweg? Alvast bedankt!

Aankomst tijd

brigitte_linthorst, 14-2-2014
Wie weet vanaf hoelaat je in je stacaravan mag? Dit ivm reistijden.

Privacy rondom stacaravan

Dorine, 1-2-2014

Wij overwegen om een cottage 4p te huren komende zomer. Wie kan ons vertellen hoe dicht de stacaravans op elkaar staan, is er wel nog wat ruimte en privacy of zit je echt tegen de achterkant van de cottage van de buren aan te kijken?

1 reactie

Hoe is het klimaat/ weer in Bretagne?

jeroen, 30-10-2013

Wie kan ons iets vertellen over het klimaat?

In de bijzonderheden van Bretagne zie ik dat er 12-13 dagen per maand met neerslag is in de zomer periode. Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Wat zijn de temperaturen?

1 reactie
Wil graag met mijn 2 kinderen naar deze camping, maar ben benieuwd of je in de omgeving kunt paardrijden. Iemand ervaring?

Sauna

Kris, 14-2-2012
Is de sauna een naaktsauna of met badpak?

zwembroek

dave, 8-1-2012
mag je in het zwembad een bermuda zwembroek dragen?