Camping La Grande Plage

Camping La Grande Plage
8,5

16 reviews over Camping La Grande Plage in het Nederlands

Hele goede camping vlakbij mooi strand

S. van Veen
2-9-2017

Een kleinschalige camping met uitstekende voorzieningen. Stacaravan (nr 23) met deels overkapt terras was vrij nieuw en beviel zeer goed. Zeer nette en behulpzame eigenaar. Heel mooi strand op steenworp afstand (ook prachtig bij zonsondergang). Heel mooi zwembad met lekkere temperatuur water en gave glijbanen. Heerlijk rustig op de camping in de avond. We hebben genoten van de camping en de schitterende omgeving!!

Fijne vakantie gehad

Marcel VAN HEEREBEEK
23-8-2017

Fijne vakantie gehad. Mooie grote plaats. Wel snachts last gehad van mensen die in de speeltuin verbleven. Sanitair werd regelmatig bevuild door deze jongeren. Jammer, want er werd goed gepoetst.

Animatie is minimaal en er is niet veel te doen voor pubers.

campingeigenaren waren niet erg spraakzaam.

Prettige rustige camping, dicht aan de duinen

P.j. BUYS
29-7-2017

Prettige rustige camping, dicht aan de duinen. Plaats was net aan groot genoeg voor onze vouwwagen, waardoor de auto er niet meer bijpaste. Wifi is niet goedkoop; maar wel goed ook op de plek; onze tieners waren daar erg blij mee. Fijne vakantie gehad. Aardige campinghouder.

We hebben fijne dagen bij jullie gehad, als het weer beter was geweest waren we langer gebleven

Gr. Remko

Rustige camping op loopafstand van zee.

webwinkelen
9-7-2017

Het is een redelijk kleine en overzichtelijke camping met enkele huuraccomodaties. De plaatsen bieden voor elk wat wils: volledig in de zon, vrijwel overal schaduw, halfschaduw en een grootte tussen de 80 m2 en 150 m2.

De plaatsen en beplanting zijn goed verzorgd. Het sanitair is goed en wordt goed schoon gehouden. Het restaurant heeft een eenvoudige menukaart tegen een schappelijke prijs. De Wifi moest betaald worden, maar daar had je vrijwel op alle plaatsen een redelijke tot goede ontvangst voor. Bij de receptie was de Wifi gratis.

De ligging is werkelijk fantastisch: op ca. 3 minuten lopen zit je op het (zand-)strand.

Mooie locatie, nette camping, kein en OK

Karel HOENDERDOS
24-6-2017

De wifi is niet gratis en van slechte kwaliteit, iets wat anno nu toch beter zou moeten zijn.

Oude reviews (archief)

Voor herhaling vatbaar

henk van Asselt
16-9-2016

Rustige camping met achteruitgang naar de duinen/het strand. Sanitair is schoon, plaatsen ruim, geen slagboom die om 22.00 uur dichtgaat, dus af en toe nog laat auto's over de camping. Klein winkeltje met beperkt assortiment, snackbar en afhaal pizza's (pizza's niet goedkoop maar heel erg lekker. De camping beschikt over een zwembad met glijbanen, maar op hete dagen is er vrijwel geen schaduw te vinden.

Op circa twee kilometer (in Plobannalec) is een SuperU met goedkope benzine.

Verder in de nabije omgeving een Supermarché, een Lidl en een LeClercq. Het plaatsje Lesconil, met een klein haventje, ligt op 1,5 km en is over het strand te bereiken. Een paar keer per week is er markt met lokale producten. In het hoog-seizoen zijn er in de diverse dorpjes in de buurt leuke activiteiten zoals rommelmarkten, het feest van de Langoustines (waar je heerlijk kunt eten, genietend van een chanti-koor) en een botanische tuin.

De dichtst bijzijnde grote stad is Quimper. Zeker een bezoekje waard!

uitstekende camping

M.Renne
27-7-2016

Fijn zwembad met glijbanen, groot genoeg, zeker voor deze relatief kleine camping.

Zeewater is heerlijk als je liefhebber bent van fris zwemwater.

Er is wat animatie, 1-2x per week. (de weken dat wij er waren: boogschieten, klimtoren, electrisch scateboard)

Schoon sanitair.

Eetgelegenheid op camping beperkt tot afhaal, enkel pizza's en kip met friet. Hebben wij niet gedaan, vonden we relatief duur voor afhaal. Voor hetzelfde geld, of een beetje meer, kun je uit eten en dat is in Lesconil (op loopafstand) prima te doen.

Soms wel wat overlast van jongeren die als groep een campingplaats hebben.

Zeker nog eens terug

Monique
4-8-2015

Sfeervolle camping met betrokken eigenaar. Goed onderhouden en schoon. Mooi zwembad, echt dicht bij een mooi strand.

Geweldige afhaal pizza's.

Flinke vooruitgang!

Fam van Beusekom
29-7-2011

Sinds er vorig jaar een nieuwe eigenaar is gekomen is, is er veel veranderd. Het meeste ten goede!

Er is werkelijk een prachtig zwembad gekomen en de glijbanen zijn fantastisch. Er is nu een mogelijkheid om wat te eten en te drinken. Voorheen kon je er nog geen ijsje kopen!

De eigenaren zijn alleraardigst en geen moeite is ze te veel.

Wij zijn erg tevreden over de veranderingen op de camping en hebben dit jaar weer erg genoten!

Een nog groter zwembad ligt op een paar minuten lopen ( de zee) Deze is nog mooier en het uitzicht op de rotsen is adembenemend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grande Plage in Lesconil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grande Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Grande Plage scoort een 8.46 uit 10 op basis van 92 reviews.