Camping La Grande Plage

166 reviews over Camping La Grande Plage

• 2019
    7Maarten26-08-2019

Redelijk

De medewerkers van de receptie geven je niet het gevoel welkom te zijn. Ze zijn stug in de omgang en geven je niet het gevoel dat ze het leuk vinden dat je op hun camping vakantie komt vieren. Er kan geen welkom vanaf bij aankomst, bij vertrek wordt niet gevraagd hoe het is geweest en ook een 'goede reis' kan er niet vanaf. Dit in tegenstelling tot de heren van het restaurant die wel hartelijk zijn. Het sanitair is schoon en netjes. Wel weinig waterdruk. Het zwembad viel tegen. Niet dieper dan 120 cm. Voor kinderen die kunnen zwemmen een tegenvaller. De ligging van de camping is prima. De zee is op loopafstand, het strand is mooi. wij zouden zeker opnieuw naar Lesconil gaan maar dan wel kiezen voor een andere camping.

Vincent, Gérant, 17-09-2019

Hallo en bedankt voor het retourneren van uw verblijf. We zijn verrast door uw opmerking over de receptie. Je zult zelf zien dat de reacties zeer positief zijn, vooral over het vriendelijke welkom op de camping. De diepte van het zwembad is effectief 120 cm om incidenten te voorkomen en vakantiegangers klagen er zeer zelden over. Anders, dicht bij de camping en in het hele land Bigouden, heb je ... de zee, groter en perfect om te zwemmen. Sommige sites zijn kleiner maar nog steeds leuk om te wonen. Wij vinden uw opmerkingen onterecht gegrond. We hopen dat u een camping vindt die u volledig zal bevredigen

• 9Herman15-08-2019

Verkwikkend

Wij hebben 3 weken op de camping verbleven. Heel gezellig en gemoedelijk. De kinderen genoten van het zwembad en ook van de enkele activiteiten die werden georganiseerd (mn de electrische skateboards en ook de petangue competitie, dit laatste ook leuk om wat te integreren met de franse gasten). We stonden achterop de camping, voor leken de plaatsen wat kleiner/dichter op elkaar. Het strand is op korte afstand en prachtig, ook mooi helder water en wat rotsen om op te spelen. Lesconil is een aangenaam dorp, leuke haven en een prima bakker, enkele goede visrestaurants.De omgeving is aangenaam, mooie pittoreske stadjes, fraai aangelegde botanische tuin in Combrit. Er heerst in dit gebied een ontspannen sfeer, ook is alles goed onderhouden (natuur, parken wegen etc). We komen graag nog eens bij Vincent en zijn zonen terug.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Bent08-08-2019

Gastvrije en behulpzame Fransen! Leuke camping

3 sterren. Dus niet bijzonder hoge verwachtingen. Zwembad viel op 1e gezicht tegen qua grootte maar eenmaal erin héél fijn. Lekker verwarmd, prima glijbanen, schoon.

Eigenaren spreken alleen Frans, maar zijn heel behulpzaam en vriendelijk. 1 x mosselavond, niks anders. Wij krijgen na verzoek toch speciaal pizza's en entrecote om mee te nemen incl bord. Eten en ontbijt ook meer dan prima voor de prijs. Voldoende brood aanwezig.

Niet groot, lekker dichtbij strand. Overzichtelijke knusse camping. Wel voornamelijk Franse gasten maar ook deze waren allemaal erg vriendelijk.

Voor een week absoluut aanrader. Genoeg in omgeving te doen. Veel marktjes. Strand is mooi, prachtig maar koud zeewater...nét te doen ;)

• 8Eetgelegenheden

Vincent, Gérant, 17-09-2019

Hallo, Bedankt voor deze terugkeer. Je hebt een fijne vakantie gehad en we zijn heel blij. De zee is inderdaad behoorlijk koud in Bretagne, maar deze zomer was het bijzonder goed. We hopen je volgende zomer weer te zien !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Willem05-08-2019

Fijne camping, goede ligging, leuk zwembad, heerlijk brood, prachtig strand op loopafstand.

• 8Willem05-08-2019

Vincent, Gérant, 17-09-2019

Hallo, Bedankt voor deze warme terugkeer ! We zullen u graag weer zien ! Fijne terugkeer !

• 2018
    8Willemijn22-08-2018

Fantastische camping, ideale ligging

Wij hebben genoten op deze camping. Het zwembad was heerlijk en uitdagend genoeg voor de kinderen. Het sanitair was goed en de plaatsen ruim en schaduwrijk. Ideaal is het prachtige strand (met veel mooie rotsen!) op slechts vijf minuten lopen! Wij hebben zeker geen overlast ervaren, we vonden de camping juist lekker rustig. Er waren overwegend Fransen, een paar Engelsen en wat Nederlanders. Als ik iets van kritiek moet geven: het was leuk geweest als er iets meer werd georganiseerd voor de kinderen, de activiteiten in de week dat wij er waren stelden niks voor. Ook is de camping erg georiënteerd op de Fransen, met gezellige avondjes voor de vaste gasten. Wij vonden het geen punt, maar ze zouden je iets meer welkom kunnen laten voelen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Huberts08-08-2018

Fijne accommodatie op prima camping

We hadden een fijne tijd in de Sweet Flower. De kinderen vonden het zwembad fantastisch en er waren genoeg stranden dichtbij. Wel zouden ze op de camping en avondklok mogen instellen, want zelfs na 23:00 uur is er nog veel rumoer, schreeuwende kinderen of iets te luidruchtige buren. Ook kijk ik uit naar een rookvrije camping, aangezien bijna elke Fransman lijkt roken, wat de frisse lucht aardig kan verzieken als je er naast zit.

• 6Eetgelegenheden

Vincent (eigenaar), Gérant, 21-08-2018

Hallo en bedankt voor deze tweede opmerking over Camping Grande Plage.

We zijn heel blij dat je van dit geweldige verblijf op onze camping hebt genoten.

Wat betreft het geluid, het spijt ons oprecht. We proberen vakantiegangers zoveel mogelijk op te leiden zodat ze de regels van de camping respecteren, maar sommige niet. Volgend jaar zullen we hekken installeren om na 23.00 uur de doorgang van auto's te voorkomen.

Het spijt ons als de tabak je heeft lastig gevallen, helaas is kamperen een buitenplaats, we kunnen mensen niet verbieden om te roken.

Hopelijk kom je terug om ons op je volgende vakantie te zien !

Gereisd in augustus 2018

• 7Fam. Wildeman02-08-2018

Camping la grande plage

Prima camping. Superschoon sanitair, nooit wachtrijen, ook bij volledig bezette camping. Mooi zwembad en dicht bij het strand. Dit alles resulteert in een voldoende. Anders beduidend lagere score. Sommige campinggasten rijden als een malloot over het terrein, met name vaste gasten. Hier kan de beheerder weinig aan doen, maar leidt bij menig campinggast tot irritatie. Groot onderling verschil in grootte plaatsen. In Frankrijk kleinste plek tot nu toe. Auto en tent samen ging niet passen. Het is overigens een groot knollenveld, dus voor de tentkampeerder iets om rekening mee te houden.

• 9Staat v/h sanitair

Vincent (eigenaar), Gérant, 21-08-2018

Hallo en bedankt voor het achterlaten van een beoordeling op Zoover.

Het is met groot enthousiasme dat we uw complimenten over kamperen ontdekken.

Directe toegang tot het strand is een van onze sterke punten. Het strand van Goudoul is mooi en nog steeds wild in tegenstelling tot de grote badplaatsen

We begrijpen uw ontevredenheid ten volle met lawaai. We hadden verschillende negatieve feedbacks over zeer luidruchtige mensen. We hebben geprobeerd ze te redeneren en sensibiliseren, zodat ze discreter zijn. Vanaf nu nemen we drastische maatregelen, zodat onze gasten een rustige nacht kunnen doorbrengen

Voor pitches, aarzel niet om ons om een ​​groter veld te vragen als je bij ons terugkomt.

Tot ziens op de camping!

Gereisd in augustus 2018

• Oude reviews

9S. van Veen02-09-2017

Hele goede camping vlakbij mooi strand

Een kleinschalige camping met uitstekende voorzieningen. Stacaravan (nr 23) met deels overkapt terras was vrij nieuw en beviel zeer goed. Zeer nette en behulpzame eigenaar. Heel mooi strand op steenworp afstand (ook prachtig bij zonsondergang). Heel mooi zwembad met lekkere temperatuur water en gave glijbanen. Heerlijk rustig op de camping in de avond. We hebben genoten van de camping en de schitterende omgeving!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Marcel VAN HEEREBEEK23-08-2017

Fijne vakantie gehad. Mooie grote plaats. Wel snachts last gehad van mensen die in de speeltuin verbleven. Sanitair werd regelmatig bevuild door deze jongeren. Jammer, want er werd goed gepoetst. Animatie is minimaal en er is niet veel te doen voor pubers. campingeigenaren waren niet erg spraakzaam.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair