Camping La Grande Plage

Anders

Fantastische camping, ideale ligging

Willemijn
22-8-2018

Wij hebben genoten op deze camping. Het zwembad was heerlijk en uitdagend genoeg voor de kinderen. Het sanitair was goed en de plaatsen ruim en schaduwrijk. Ideaal is het prachtige strand (met veel mooie rotsen!) op slechts vijf minuten lopen! Wij hebben zeker geen overlast ervaren, we vonden de camping juist lekker rustig. Er waren overwegend Fransen, een paar Engelsen en wat Nederlanders.

Als ik iets van kritiek moet geven: het was leuk geweest als er iets meer werd georganiseerd voor de kinderen, de activiteiten in de week dat wij er waren stelden niks voor. Ook is de camping erg georiënteerd op de Fransen, met gezellige avondjes voor de vaste gasten. Wij vonden het geen punt, maar ze zouden je iets meer welkom kunnen laten voelen.

Fijne accommodatie op prima camping

Huberts
8-8-2018

We hadden een fijne tijd in de Sweet Flower. De kinderen vonden het zwembad fantastisch en er waren genoeg stranden dichtbij. Wel zouden ze op de camping en avondklok mogen instellen, want zelfs na 23:00 uur is er nog veel rumoer, schreeuwende kinderen of iets te luidruchtige buren. Ook kijk ik uit naar een rookvrije camping, aangezien bijna elke Fransman lijkt roken, wat de frisse lucht aardig kan verzieken als je er naast zit.

Vincent (eigenaar), Gérant, 21-8-2018

Hallo en bedankt voor deze tweede opmerking over Camping Grande Plage.

We zijn heel blij dat je van dit geweldige verblijf op onze camping hebt genoten.

Wat betreft het geluid, het spijt ons oprecht. We proberen vakantiegangers zoveel mogelijk op te leiden zodat ze de regels van de camping respecteren, maar sommige niet.

Volgend jaar zullen we hekken installeren om na 23.00 uur de doorgang van auto's te voorkomen.

Het spijt ons als de tabak je heeft lastig gevallen, helaas is kamperen een buitenplaats, we kunnen mensen niet verbieden om te roken.

Hopelijk kom je terug om ons op je volgende vakantie te zien !

Camping la grande plage

Fam. Wildeman
2-8-2018

Prima camping. Superschoon sanitair, nooit wachtrijen, ook bij volledig bezette camping.

Mooi zwembad en dicht bij het strand. Dit alles resulteert in een voldoende. Anders beduidend lagere score. Sommige campinggasten rijden als een malloot over het terrein, met name vaste gasten. Hier kan de beheerder weinig aan doen, maar leidt bij menig campinggast tot irritatie. Groot onderling verschil in grootte plaatsen. In Frankrijk kleinste plek tot nu toe. Auto en tent samen ging niet passen. Het is overigens een groot knollenveld, dus voor de tentkampeerder iets om rekening mee te houden.

Vincent (eigenaar), Gérant, 21-8-2018

Hallo en bedankt voor het achterlaten van een beoordeling op Zoover.

Het is met groot enthousiasme dat we uw complimenten over kamperen ontdekken.

Directe toegang tot het strand is een van onze sterke punten. Het strand van Goudoul is mooi en nog steeds wild in tegenstelling tot de grote badplaatsen

We begrijpen uw ontevredenheid ten volle met lawaai. We hadden verschillende negatieve feedbacks over zeer luidruchtige mensen. We hebben geprobeerd ze te redeneren en sensibiliseren, zodat ze discreter zijn.

Vanaf nu nemen we drastische maatregelen, zodat onze gasten een rustige nacht kunnen doorbrengen

Voor pitches, aarzel niet om ons om een ​​groter veld te vragen als je bij ons terugkomt.

Tot ziens op de camping!

Hele goede camping vlakbij mooi strand

S. van Veen
2-9-2017

Een kleinschalige camping met uitstekende voorzieningen. Stacaravan (nr 23) met deels overkapt terras was vrij nieuw en beviel zeer goed. Zeer nette en behulpzame eigenaar. Heel mooi strand op steenworp afstand (ook prachtig bij zonsondergang). Heel mooi zwembad met lekkere temperatuur water en gave glijbanen. Heerlijk rustig op de camping in de avond. We hebben genoten van de camping en de schitterende omgeving!!

Fijne vakantie gehad

Marcel VAN HEEREBEEK
23-8-2017

Fijne vakantie gehad. Mooie grote plaats. Wel snachts last gehad van mensen die in de speeltuin verbleven. Sanitair werd regelmatig bevuild door deze jongeren. Jammer, want er werd goed gepoetst.

Animatie is minimaal en er is niet veel te doen voor pubers.

campingeigenaren waren niet erg spraakzaam.

Prettige rustige camping, dicht aan de duinen

P.j. BUYS
29-7-2017

Prettige rustige camping, dicht aan de duinen. Plaats was net aan groot genoeg voor onze vouwwagen, waardoor de auto er niet meer bijpaste. Wifi is niet goedkoop; maar wel goed ook op de plek; onze tieners waren daar erg blij mee. Fijne vakantie gehad. Aardige campinghouder.

We hebben fijne dagen bij jullie gehad, als het weer beter was geweest waren we langer gebleven

Gr. Remko

Rustige camping op loopafstand van zee.

webwinkelen
9-7-2017

Het is een redelijk kleine en overzichtelijke camping met enkele huuraccomodaties. De plaatsen bieden voor elk wat wils: volledig in de zon, vrijwel overal schaduw, halfschaduw en een grootte tussen de 80 m2 en 150 m2.

De plaatsen en beplanting zijn goed verzorgd. Het sanitair is goed en wordt goed schoon gehouden. Het restaurant heeft een eenvoudige menukaart tegen een schappelijke prijs. De Wifi moest betaald worden, maar daar had je vrijwel op alle plaatsen een redelijke tot goede ontvangst voor. Bij de receptie was de Wifi gratis.

De ligging is werkelijk fantastisch: op ca. 3 minuten lopen zit je op het (zand-)strand.

Mooie locatie, nette camping, kein en OK

Karel HOENDERDOS
24-6-2017

De wifi is niet gratis en van slechte kwaliteit, iets wat anno nu toch beter zou moeten zijn.

Voor herhaling vatbaar

henk van Asselt
16-9-2016

Rustige camping met achteruitgang naar de duinen/het strand. Sanitair is schoon, plaatsen ruim, geen slagboom die om 22.00 uur dichtgaat, dus af en toe nog laat auto's over de camping. Klein winkeltje met beperkt assortiment, snackbar en afhaal pizza's (pizza's niet goedkoop maar heel erg lekker. De camping beschikt over een zwembad met glijbanen, maar op hete dagen is er vrijwel geen schaduw te vinden.

Op circa twee kilometer (in Plobannalec) is een SuperU met goedkope benzine.

Verder in de nabije omgeving een Supermarché, een Lidl en een LeClercq. Het plaatsje Lesconil, met een klein haventje, ligt op 1,5 km en is over het strand te bereiken. Een paar keer per week is er markt met lokale producten. In het hoog-seizoen zijn er in de diverse dorpjes in de buurt leuke activiteiten zoals rommelmarkten, het feest van de Langoustines (waar je heerlijk kunt eten, genietend van een chanti-koor) en een botanische tuin.

De dichtst bijzijnde grote stad is Quimper. Zeker een bezoekje waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grande Plage in Lesconil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grande Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.